士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


無聊∼ 不安 分類: 未分類

今日第一日做暑作∼進度慢到嘔電∼

睇黎都一定要開通宵嫁la∼唉∼

慘慘><!!今日補習勁變態∼

咁個miss11點黎到啦∼黎左之後∼

叫我拎d新書俾佢睇啦∼咁我未拎俾佢睇囉∼

好la∼本本睇過哂之後呢∼佢問我做哂d暑作未∼

咁當然未啦∼做得幾頁紙咋大佬∼佢叫我拎出黎做∼話唔知點幫我溫書∼所以叫我做暑作∼

o哂囉∼之後一路做暑作∼一路同佢傾計囉∼

跟住佢問我細佬做完暑作未呀∼佢當然做哂啦∼

跟住佢話∼哦∼咁不如我地補耐d啦咁∼

我當然係話好啦咁∼唔通話唔得咩==”

唔補落去仲好∼一補之後補到2點鐘∼

補左4粒鐘呀大佬∼果時真係想死∼

4粒鐘就用係暑作同傾計度∼補習要錢嫁!!

佢仲要係暑作度幫左我好少野咋∼唉∼

勁慘慘呀:><:



2006 年 8 月 25 日  星期五   雨天


開工∼ 滿足 分類: 未分類

聽朝要補習∼唉∼11:00開始補∼補成個半鐘∼嘔死人∼

終於要開始做暑作lu∼我一定要係限期之前做哂>v<

(如果唔係開學時∼仲要做埋呢d∼就好煩嫁la∼==

星期一又要返學上堂∼唔知洗唔洗帶書呢@@

點解要係開學前幾日上呢∼==命苦∼

好∼∼希望自己能夠開工大吉∼

盡快做哂d暑作>v<!!



2006 年 8 月 24 日  星期四   雨天


唉∼慘慘 不安 分類: 未分類

慘死la∼星期六開始∼補習老師又黎la∼==

又少左同d朋友傾msn同出街街既時間tim∼

之前聽細姑姐講話冇見阿東一排∼佢又唔同左樣∼

=v=我諗我下次見佢∼已經唔認得佢lu∼可能要靠聲黎認佢∼

好彩呢幾日冇咩洗錢∼如果唔係開學就大獲la∼

可能老師又要我地買d唔知咩黎上堂用∼自己本身又成日買野喎∼

如果而家將d錢洗得咁快∼銀包遲早空哂∼

我覺得自己好似好鐘意落雨咁∼雖然落雨出街係煩d∼

但係感覺好好囉∼我仲發現左一樣野呢!!

我原來係鐘意綠色鐘意到痴左線∼首先自己有好多件綠色3∼

之前買新鞋果時又揀左對綠色鞋∼鉛筆都有幾支係綠色

我同我細佬講啦∼跟住被佢串左一句∼

”你咁鐘意綠色∼連帽都買綠色丫”(戴綠帽喎==”””)

當場o哂∼(不過我同佢行街果時∼見到頂綠色帽∼都幾鐘意嫁=w=”)

我覺得自己有d怪∼我竟然覺得蛇可以有能力令到大部份生物死亡∼

==有少少開始迷上佢∼蛇<∼∼=v=(唔通又關綠色!!==)

就黎返學lu∼唔可以再咁夜訓tim∼有d可惜∼

=v=”有部份好似自我簡介咁∼嘻嘻∼



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


補習 滿足 分類: 未分類

勁黑人憎囉今日∼琴晚冇訓過教∼攪到我好大個黑眼圈><””””

慘死∼點算好∼HELP∼出唔到街∼

跟住今日仲要幫阿爸拿返部電腦∼之前佢部電腦SHORT左∼

拿左去整∼跟住叫我去拿返∼勁重呀∼我咁大個黑眼圈∼

真係唔想出街囉∼==”””唉∼

佢頭先打電話黎同我講∼要補習∼我真係想死囉∼

學校都已經係開學前果幾日∼叫我地4A既人返學校補野嫁啦∼

而家仲要屋企都補埋∼真係煩∼阿何仲變態∼

連續補左兩間補習社∼好似係現代同埋英皇∼(冇記錯∼係掛∼錯左都算啦)

我仲要一星期補幾日TIM(返學時段)∼唉∼

升上中四∼就好多野煩嫁LA∼中五應該再多D=V=

好∼我要努力><!!!!!!



2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


==” 開心 分類: 未分類

今日睇到細佬係咁整破屋企d野∼我有d擔心佢究竟培唔培得起呀==”

又整跌個風扇∼又係咁扔手制∼唉∼

我竟然挨到通宵∼勁變態囉∼

差唔多開始要做暑作lu∼再唔做∼〔死定!!〕

身份證都唔知幾時攪好=o=!!

又驚影出黎成個白痴仔咁∼唉∼煩爆>v<