慘死la∼星期六開始∼補習老師又黎la∼==
又少左同d朋友傾msn同出街街既時間tim∼
之前聽細姑姐講話冇見阿東一排∼佢又唔同左樣∼
=v=我諗我下次見佢∼已經唔認得佢lu∼可能要靠聲黎認佢∼
好彩呢幾日冇咩洗錢∼如果唔係開學就大獲la∼
可能老師又要我地買d唔知咩黎上堂用∼自己本身又成日買野喎∼
如果而家將d錢洗得咁快∼銀包遲早空哂∼
我覺得自己好似好鐘意落雨咁∼雖然落雨出街係煩d∼
但係感覺好好囉∼我仲發現左一樣野呢!!
我原來係鐘意綠色鐘意到痴左線∼首先自己有好多件綠色3∼
之前買新鞋果時又揀左對綠色鞋∼鉛筆都有幾支係綠色
我同我細佬講啦∼跟住被佢串左一句∼
”你咁鐘意綠色∼連帽都買綠色丫”(戴綠帽喎==”””)
當場o哂∼(不過我同佢行街果時∼見到頂綠色帽∼都幾鐘意嫁=w=”)
我覺得自己有d怪∼我竟然覺得蛇可以有能力令到大部份生物死亡∼
==有少少開始迷上佢∼蛇<∼∼=v=(唔通又關綠色!!==)
就黎返學lu∼唔可以再咁夜訓tim∼有d可惜∼
=v=”有部份好似自我簡介咁∼嘻嘻∼ |