士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


錢∼朋友∼死亡 分類: 未分類

唉∼呢排等錢洗呀><!!

唯有唔買野住啦∼><∼上次買左野∼買到死下死下∼

我阿爸話我發錢寒∼嬲爆佢呀!!

講真丫∼真係同我係朋友既∼得果幾個∼

我好開心啦∼雖然有d真係唔係識左好耐∼但係佢地俾我既感覺∼

唔會好似以前d朋友咁∼成日冇尾飛陀咁囉∼

又食煙又玩得好勁果d∼(即係打交當食飯果d囉)

佢地有時都幾玩得∼我鐘意(友愛∼唔好誤會)佢地∼嗯嗯∼

特別有幾個啦∼阿俊,小米,牛何,阿郭

其他我既好朋友∼我唔會打哂出黎∼但係你地係我既心目中∼地位永遠最高∼

有時我係度諗死亡係未咁痛苦呢∼最少死左唔洗再受人批評果d

死亡亦都唔錯丫...........



2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


死..... 感動 分類: 未分類

今日便服日∼著左新衫∼

上到班房得我一個係度∼d人開始慢慢上黎∼同d朋友傾住計先囉未∼

幾經辛苦∼終於上完數學堂∼

小息即刻落去禮堂搵judie預備一陣匯報d野....

係準備果時hand左兩次機∼嚇死我地!!

跟住匯報∼下面勁多人∼匯報得唔係幾好囉....

匯報完返去上會計堂∼上到去∼原來miss教左新野!!

佢完全冇理過我∼由我返黎到落堂∼都冇問過我跟唔跟到...

勁好野囉佢=.=∼跟住阿俊教返我∼雖然都仲係有野唔明...

最尾miss叫我去黑板做題目∼我都唔識∼佢仲叫我∼冇野講!!

做完之後miss話我寫錯左野∼跟住返埋到位度∼靜靜地喊∼好彩冇人見到∼

真係勁唔開心囉......

成個小息係到睇今日教既新野∼都仲係唔明∼勁唔開心同煩呀!><!

跟住上英文堂∼有d唔在狀態∼好彩佢教果d∼我補習果時已經學哂....

落堂miss問我佢係未教得好慢∼我未話係囉∼

午膳同miss仲有阿包去飲茶∼傾返今日d野∼

上PE堂冇帶衫衫∼跑9分鐘∼比上年多左1個圈=.=””

阿俊勁厲害@@

放左學搵miss傾返閱讀手冊d野∼返到屋企同阿俊傾計∼

傾得好開心∼好開心識到你呀∼阿俊∼

我唔會唔記得你呢個死黨既!!



2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


FD∼ 開心 分類: 未分類

朋友>V<.....

近排同學校幾個既朋友熟左好多....

有高人(黃嘉俊∼爆你全朵∼嘻嘻),阿朗,阿徐果d....

都幾開心既∼希望佢地都有咁諗啦∼

今日派左勁多功課,中文,英文,數學,會計,地理∼五科∼想死囉

雖然唔係聽日交∼但係係星期五交囉∼一係今日做,一係聽日做∼

唉∼勁煩呀會計∼題題數都要開十幾個ac呀!!><!!

聽日又要當值∼唉∼煩爆!!!!!!!

(高人∼唔好成日訓教la!!再訓教唔掂嫁la你∼你再訓∼打你嫁!!@@)



2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


勁收功課=.=”” 滿足 分類: 未分類

今日我係巴士到見到黎俊X呀∼

我冇hi佢...返到學校先同佢傾計..

跟住佢個fd∼阿朗∼過黎同埋我地一齊傾計...

我地不知不過傾到打鐘==””

之後去排隊....勁慘囉∼我地C組(學生長)係第一組帶D新人當值既....

跟住上到去∼先發覺自己唔記得帶英文∼之後同MISS講∼唉∼罰我企喎佢=,=

中文堂做商業功課..小息果時勁忙...

又要收會計..會計改正(兩張)..商業工作紙..會計堂課∼5樣呀=.=

收到我傻下傻下咁∼D同學係咁問我野...亂到我都痴左∼∼

跟住都幾多人話聽日先交....

我發覺自己真係好唔鐘意講大話果D人囉∼特別係我d朋友...

佢地今日放學昆我話要留低做野...我真係好唔開心囉∼咁我有野做嫁ma∼

冇啦啦又阻住人...仲要講大話∼話等我喎∼

真係勁火爆...不過費事係佢地面前講出黎啦....

唔知點解今日好似好支力咁....



2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


嬲爆..... 呆滯 分類: 未分類

今早一大朝就被成班人煩住....小息果陣發生左一樣野..

<<我做科長丫ma∼係度收簿啦咁..我諗睇黎都趕唔到當值嫁la∼

咁未去同阿頭(女)講囉(學生長)

跟住打左冷鐘∼我仲未收完...個阿頭(女)叫我出去..我見到另一個阿頭(男)

佢問我:做咩唔當值呀??∼跟我未話:我同佢(女阿頭)講左啦∼收簿丫ma

跟住佢話:收簿洗唔洗收咁耐呀??收成個小息!?∼

我答返佢:咁有d人未交得住,咁我未...(我未講完)

佢就話:佢地唔交,你未唔好收囉,得唔得呀,當左值先囉,ok??(勁大聲)

我見到我miss行緊埋黎∼我費事嘈未話:ok啦咁∼>>

勁憎佢囉∼扮哂野咁∼我做學生長都未試過咁樣罵人呀∼

勁唔開心囉∼

上星期六同小米一齊剪頭髮同shopping,佢大出血∼好慘,嘻嘻∼

佢買左好多衫衫褲褲咁∼夜晚同佢睇<<韓流怪嚇>>

我被果套戲嚇親左兩次=.=””””有一次成個人郁左一郁∼

自己諗返都好笑!!佢凍到唔識驚∼∼

果日都幾開心咁∼∼

今日就bad囉∼憎爆果個人呀!!