悶死人la!!
投降∼訓教lu∼
88>,<
今日一起身∼即刻搵下d朋友出街∼
點知個個一係唔得∼仲唔係出哂去la已經∼
我見牛何話出mk∼咁我未去囉∼點知原來仲有兩個∼我勁唔想見到既人∼
唉∼佢兩個係咁浪費時間∼煩爆呀!!
返到沙田∼阿郭話佢阿爸阿媽俾佢行陣∼咁我地未返沙田行囉∼
佢兩個又跟埋黎喎∼跟頭跟尾∼阻住∼
之後我買左對鞋∼之前出mk諗住買埋衫嫁∼果兩個人係度阻住∼
唉∼不過都ok既今日∼係開支洗多左∼
衰小米∼咁少功課><!!
今日返學勁煩∼又要幫miss收野∼收4∼5樣∼
好彩有阿魚(劉曉盈)幫手∼如果唔係死定了∼
放左學∼落左少少雨∼跟住返屋企換衫衫∼
因為今日要去親戚屋企食飯∼7點左右出門口∼
出到去先知電話冇電∼去到果度∼見到好耐冇見既大哥∼
佢又高左好多∼二哥去左打工∼食完飯∼等到佢十一點幾都未返∼
未走囉∼大哥攪笑咋∼∼勁得意∼
走之前阿包打電話問我去唔去中央公園∼我未話唔囉∼
返到屋企同小米傾電話∼唉∼勁悶∼
祝大家中秋節快樂∼
今日唔知做咩勁眼訓∼堂堂都係度釣魚∼
最尾果兩堂數學先係度傾計∼
支力死!!
我而家好似痴左線咁∼勁想出街買野∼
琴日先買完衫衫∼今日又想買鞋∼
好彩阿爸禁住我∼如果唔係又冇左d錢∼
但係真係好想買多對鞋喎∼得兩對鞋咋∼
衫就多少少∼有十幾件左右∼一樣少=.=””
唉∼真係窮得隆呀∼><∼
好∼開始做功課∼
各位我既好朋友∼多謝你地上黎∼
永遠記得你地既吳韋龍∼