士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


上堂∼ 開心 分類: 未分類

今朝未夠6點起左身lu∼跟住拿拿聲刷牙洗臉換衫∼

費時咁趕∼不過我6點半要出門口∼時間真係岩岩好嫁咋∼

返學校途中見到阿何∼==”我問佢你今日唔係當值咩(學生長)??

佢話∼係呀∼而家未遲到lo∼當場呆左係度∼

心諗:咁仲得閒應我既=.=””不過佢應係岩既∼冇理由唔應人∼

==我試過∼唉∼攪到好似仲有d對唔住果個人咁∼

跟住上第一堂(數學)∼個阿sir話派d工作紙俾我地做∼

一堂內做完∼想睇下我地d程度去到邊∼(因為有新生)

我做完之後∼心諗∼唔係呀∼頭3頁中一都識做啦∼

(方程∼因式分解∼最尾果頁十字相乘∼上年教完∼咁都冇咁驚)

跟住解題果時∼竟然有人唔識做方程==””””

不過∼我覺得冇所謂啦∼個個能力唔同∼

上完兩堂數學∼之後再上兩堂會計∼

唉∼好彩好易∼唔算難∼

之後又要上兩堂英文∼Miss∼Lee教∼正呀><!!

佢勁好人囉∼好彩譚麗珍唔係教我咋!!!!

最尾果兩堂PE∼馮sir唔係香港∼唔洗上∼正!正!!正呀!!!

跟住放學出去食完飯返黎要搵Miss鄧傾匯報悉尼果單野∼

2:30返到去∼空無一人∼即刻訓陣教先∼

等左陣∼阿包同阿Jack黎左∼之後人齊lu∼

(有我啦∼阿包∼阿Jack∼王子∼阿ken∼Miss鄧)

之後開始傾傾傾傾傾傾∼∼有一樣野好慘囉我地∼貴州果度又要匯報∼

但係佢地有半個鐘∼我地得10分鐘至15分鐘咋∼

勁唔公平囉∼我地咁多野講∼佢地又唔多野喎∼又淨係學習果度d文化之ma∼

搶哂我地d時間∼∼跟住第一日工作揀相∼4點45先走得∼

支力死人la∼之後費事去買書∼聽日先買la∼支力支力><!!



2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


暑作∼ 不安 分類: 未分類

唉∼今朝返到去∼又被人叫左上去ON4樓∼冇計啦∼

ON完落返去啦∼見到班主任就到∼係4B門口∼仲唔拿拿聲行入去咩==”

入到去∼開始交回條∼跟住被MISS叫左出去∼==”

原來唔記得寫學校名∼嘻嘻∼(勁好笑∼)

跟住去開學禮∼見到校長又要講開學訓話∼真係想死!!

冇幾耐∼我隔離果個葉遠∼唔夠十分鐘∼已經開始訓教∼

佢仲要左搖右擺果隻呢∼好鬼煩呀∼

校長講左句野勁咩囉係最尾果時∼話我講野都未有半粒鐘∼D同學都訓哂教LA已經∼

咁上堂點算∼(當場O哂囉∼佢講左半個鐘有多啦∼更何況上堂點同聽你講廢話呀??!!)

跟住走果時∼等埋阿何∼佢去交信∼又唔同我地講∼自己走左去∼

攪到我地唔知點好∼之後佢搵唔到張SIR∼咁未走囉∼

今日同阿郭個小學同學一齊走∼阿郭唔介紹∼攪到我唔知點同佢講野∼

未求其搵野同佢傾囉∼之後∼阿何話買塗改液∼我先醒起我都要買∼

跟住行到去∼見到周梓瑋班人....心諗仲知唔買啦∼見到佢地∼

買完之後∼未走囉∼跟住去買書∼點知佢話聽日先有∼攪到我浪費哂D車錢!!

臨走果陣見到阿泰∼佢有叫我∼但係我冇應返佢∼唔知點解咁∼

我想應佢嫁∼但係好似唔知點咁∼望左佢一眼就走左LA∼

SORRY呀∼我都唔知點解我會咁∼

跟住返黎係咁做暑作∼今晚開夜∼點都要做哂!!



2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


==無題∼ 滿足 分類: 未分類

今日諗唔到用咩標題∼==”

今朝8點幾起左身啦∼因為要補習∼所以要早少少∼

跟住10點半食完早餐等個MISS黎∼

等左一陣之後∼我細佬補先∼補完MISS同我講∼

話今日有事要早走∼俾功課你做∼下堂交!!

一見到篇野∼就嘔哂電∼叫我作400字文∼

係3個標題入面選一個作∼==”死啦∼

我D英文咁廢∼都睇唔明∼

勁唔開心囉∼成績同人地比差勁遠∼

出到黎考會考∼果時死定啦∼我個個朋友∼家人∼個個都咁勁∼

我果兩個堂哥∼一個大學生,一個返緊工LA∼我D朋友個個都讀名校∼

發覺自己有D.......

夜晚出街食飯∼睇唔到<<美女廚房>>∼慘慘==”

 返到黎睇<<女王的教室>>正呀∼

聽日開學禮∼要早D訓><唔制呀!!



2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


開心∼ 開心 分類: 未分類

今日都算開心既一日既∼今朝7點幾起左身∼

起身刷牙洗臉洗頭先啦當然∼跟住係屋企食早餐∼9點15出門口∼

10點左右返到去∼見到D人返哂黎∼我D組員未返∼

等左一陣∼見到阿J同埋洐柔返黎∼阿哥同阿欣好晚先返=W=”

跟住營長係度講返呢十五日做過D咩呢我地∼講下笑話啦∼有咩古怪野啦∼

最重要係受傷果幾個同學被佢擺上抬∼真係慘∼

阿哥同阿欣岩岩好返到黎∼真係好好彩==”

跟住我地出去講之前∼原來阿欣臨時先諗∼但係出到去係勁唔似囉><!!

我覺得自己既表現都OK既==”跟住冇啦啦拎左個冠軍∼

同第八組一齊拎∼雙冠軍(講真∼佢地真係唔錯既∼比好多組好好多)

跟住阿kwan同connie做左最佳學生(勁呀><!!Ya!!)

好開心佢地有拎到∼

臨走果時學校果miss鄧∼叫我地禮拜二食完飯返去開會∼><慘∼

話要開始做power∼point∼同d學生分享∼

中一至中三一日∼中四至中七一日∼唉><!!唔想上台∼怕怕!!

返到屋企見到阿kwan果msn寫住佢入廠∼

當場o哂∼唔知佢有冇事∼跟住岩岩問佢∼好彩冇咩事∼流鼻血∼∼

==”嚇死∼

聽日又要補習><”””



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學日∼ 分類: 未分類

第一日返就要當值la∼勁慘><

跟住被果個死人黃龜聽到∼佢串我話

(咁你唔好做學生長la∼怕辛苦∼∼同張sir講辭職啦∼留係度就要唔怕辛苦)

咁人地真係累丫ma∼廿幾三十度∼企左成半粒鐘喎∼又要教d新仔點去課室∼

訴下苦之ma∼咁樣講野∼o哂囉當場∼

好鬼死憎佢∼扮哂野咁樣!!

之後返到班∼見到d位被人坐哂差唔多∼

剩返一個∼未坐住先囉∼遲d又要調過嫁啦==”

之後上堂見到miss潘(心諗∼今年睇黎會死””)

上堂果時同個小學同學傾返小學d野∼仲有∼

傾返佢地而家點樣∼最叻反而係余俊軒∼成績唔知佢點∼

只係知道佢打曲棍球打到好叻∼

放學勁多人囉><迫死!!

之後上左去搵紅十字果個miss李傾計∼傾傾下∼天培入左黎交野俾miss∼

佢留左一陣就走左lu∼

and∼then∼送阿郭去搭車∼返屋企睇(青出於藍)

淨係見到最尾果part咋∼><....激死∼

好支力呀∼呢幾日要做哂d暑作∼如果唔係死定了∼

聽日返教聯∼唉∼有少少唔想返∼