唉∼今朝返到去∼又被人叫左上去ON4樓∼冇計啦∼
ON完落返去啦∼見到班主任就到∼係4B門口∼仲唔拿拿聲行入去咩==”
入到去∼開始交回條∼跟住被MISS叫左出去∼==”
原來唔記得寫學校名∼嘻嘻∼(勁好笑∼)
跟住去開學禮∼見到校長又要講開學訓話∼真係想死!!
冇幾耐∼我隔離果個葉遠∼唔夠十分鐘∼已經開始訓教∼
佢仲要左搖右擺果隻呢∼好鬼煩呀∼
校長講左句野勁咩囉係最尾果時∼話我講野都未有半粒鐘∼D同學都訓哂教LA已經∼
咁上堂點算∼(當場O哂囉∼佢講左半個鐘有多啦∼更何況上堂點同聽你講廢話呀??!!)
跟住走果時∼等埋阿何∼佢去交信∼又唔同我地講∼自己走左去∼
攪到我地唔知點好∼之後佢搵唔到張SIR∼咁未走囉∼
今日同阿郭個小學同學一齊走∼阿郭唔介紹∼攪到我唔知點同佢講野∼
未求其搵野同佢傾囉∼之後∼阿何話買塗改液∼我先醒起我都要買∼
跟住行到去∼見到周梓瑋班人....心諗仲知唔買啦∼見到佢地∼
買完之後∼未走囉∼跟住去買書∼點知佢話聽日先有∼攪到我浪費哂D車錢!!
臨走果陣見到阿泰∼佢有叫我∼但係我冇應返佢∼唔知點解咁∼
我想應佢嫁∼但係好似唔知點咁∼望左佢一眼就走左LA∼
SORRY呀∼我都唔知點解我會咁∼
跟住返黎係咁做暑作∼今晚開夜∼點都要做哂!! |