士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


星期二..... 不安 分類: 未分類

今日返到學校又要上埋d好無聊既堂∼

不過為左PASS會考∼我一定會努力嫁∼不惜一切!!><

唉∼今日Miss叫我地作詩∼My lovers

作3個∼阿爸∼細佬∼仲有一個....唔知填邊個∼點算好.....

點算><!!!!

放學同阿包∼仲有阿Jack食飯∼食食下飯∼

食飯果時有一段攪笑野囉∼真係勁好笑∼一定要問下我發生咩事∼

跟住返學校做埋悉尼果d野∼不過都仲係未做哂∼

如計今個禮拜做得完∼希望啦∼

星期五同阿郭∼仲有阿何佢地去慶祝生日∼我9月18∼郭舜君9月16>v<

跟住星期日同家人一齊食飯∼今年第一次∼

不過少左老媽子.....



2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


學校記∼ 滿足 分類: 未分類

今朝5點45分起身∼6點半出左門口∼

勁重呀個書包∼今日要帶5本厚書=.=””

重死人la!!><跟住今日冇啦啦又要調位!!

勁唔想囉∼之前果個未幾好∼勁唔開心囉∼

放學果時又被人整唔見左個Prefect章!!

勁唔開心囉∼激死la!!今日都冇樣野係開心既!!

放學返黎∼屋企得一個人∼msn又開唔到∼

又要當杯麵做午餐∼日記又冇朋友肯上!!

勁唔開心∼既然係咁∼個天點解又要俾我識呢班人喎∼

有種唔知點既感覺∼勁唔happy!!

我覺得係我影衰佢地囉∼我連我唯一最掂果樣:成績!!就咩都冇!!

雖然話係最掂∼但係都係唔得嫁!!個個都話勁∼

有咩用喎∼係學校之ma∼出到去未一樣死囉∼

我希望唔好有人再離開我∼親人∼朋友∼

你地唔好離開我啦><......



2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


呆∼∼ 滿足 分類: 未分類

今日成朝係屋企∼下午先出左去MK∼終於買到地理書la∼

>v<Ya!!跟住去買左件9百幾既衫衫∼靚就靚la∼超貴囉∼

唉∼跟住去左海港城行街∼行完去左食台灣牛肉麵∼

yummy∼yummy!!大約10點15返到屋企∼

即刻開電視睇<<女王的教室>>∼

勁好睇∼狂追!!不過成日都睇唔到<<美女廚房>>∼

好彩可以down落黎睇!!如果唔係我會自殺∼!∼

聽日又要返學la!!慘慘∼希望唔好咁多功課啦!!



2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天


事情∼∼ 滿足 分類: 未分類

今朝8點幾起身∼之後刷牙洗面食早餐∼

今日又要補習∼不過愈來愈想補∼因為我認為自己既成績出到去考會考∼

仲未夠資格∼我一定會努力嫁∼我一定會pass會考!!

考個好成績返黎!!

補完習之後∼食飯∼唔好食><唔係食左好多∼

之後睇玻璃面具∼幾好睇丫∼唔算差∼

睇完去∼諗住沖涼既∼點知阿爸打電話黎話出街食飯∼

7點50分落黎∼當時係6點50分∼

我地兩兄弟拿拿聲沖涼∼==”跟住好趕咁落去∼之後等左一陣∼

部車黎左∼跟住去酒樓食飯∼有我∼細佬∼阿爸∼叔叔∼

大姑姐同埋我最唔鐘意既grandmother!!

我同細佬食完之後∼落街買milk同報紙!!

今個星期本milk∼d衫衫唔靚∼

之後成班人上我屋企∼唉∼煩==!!

聽日要買地理書∼筆記簿∼再買唔到地理書∼真係會被人殺死!!><

(你知豬扒飯幾勁嫁啦∼豬扒飯=地理潘)



2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


支力支力... 不安 分類: 未分類

支力死人la∼前兩日冇打日記∼唔好意思呀><

因為我實在太支力la∼一黎學校有好多新堂上∼所以唔係幾適應∼

之後放學仲要做悉尼果份野∼日日做到四點幾∼唉∼

今日上會計堂∼聽到d同學終於開始搵補習社∼其實而家d野都唔係好深之ma∼

佢地咁快就話難∼遲d唔洗讀都得la==””

我唔係睇低邊個∼如果佢地返屋企∼有溫書∼呢d野根本唔難!!

上地理堂果陣∼死人地理潘!!話買唔到書冇可能喎∼!∼

我去左3間書局都冇呀!!仲想我點呀!!走左4∼5轉la!!

日日放學去搵!!俾哂面你啦∼你竟然話呢件事冇可能!?咩事都有可能嫁!!

激死人!!我費事去MK啦∼呢排日日放學都要做野∼

去埋MK∼又會好夜先返到屋企∼又會做唔到功課同被阿爸話∼

之後放學又做悉尼果份野∼做到3點幾∼

最早今日∼好開心∼>v<

返到屋企∼等左陣∼就補習!!

今日老師同我傾下會考d野∼同埋又俾功課我∼

支力∼好耐冇同朋友傾msn∼la∼你地唔好唔記得我呀!!><...