支力死人la∼前兩日冇打日記∼唔好意思呀><
因為我實在太支力la∼一黎學校有好多新堂上∼所以唔係幾適應∼
之後放學仲要做悉尼果份野∼日日做到四點幾∼唉∼
今日上會計堂∼聽到d同學終於開始搵補習社∼其實而家d野都唔係好深之ma∼
佢地咁快就話難∼遲d唔洗讀都得la==””
我唔係睇低邊個∼如果佢地返屋企∼有溫書∼呢d野根本唔難!!
上地理堂果陣∼死人地理潘!!話買唔到書冇可能喎∼!∼
我去左3間書局都冇呀!!仲想我點呀!!走左4∼5轉la!!
日日放學去搵!!俾哂面你啦∼你竟然話呢件事冇可能!?咩事都有可能嫁!!
激死人!!我費事去MK啦∼呢排日日放學都要做野∼
去埋MK∼又會好夜先返到屋企∼又會做唔到功課同被阿爸話∼
之後放學又做悉尼果份野∼做到3點幾∼
最早今日∼好開心∼>v<
返到屋企∼等左陣∼就補習!!
今日老師同我傾下會考d野∼同埋又俾功課我∼
支力∼好耐冇同朋友傾msn∼la∼你地唔好唔記得我呀!!><... |