今朝6點先起身==”本來較左電話鬧鐘5點半嫁∼
點知唔小心整左下午5點半∼跟住
起身∼刷牙∼換3∼洗頭∼帶埋D野∼7點正出門口∼
因為約左阿何同阿郭去食野∼所以早D出門口∼
7點45左右已經到左美林∼諗住去七仔行下先∼(約左佢地8點)
都未行入去∼阿郭已經打電話問我係邊∼我未話七仔囉∼
跟住佢又話黎∼叫我等埋佢∼咁等左一陣∼佢就黎到∼
買完野之後∼上返去津津∼睇下阿何黎左未∼
點知未到∼等既途中∼竟然見到馮SIR∼
原來佢去麥當勞買早餐∼等左一陣∼阿何終於黎到∼
之後入左去食野∼我食左沙嗲牛肉公仔麵∼
阿何食沙嗲牛肉米線∼阿郭食三文治∼
之後佢有少少後悔叫左果個∼
差唔多走果陣時∼見到MISS王同埋余SIR兩個係度撐抬腳∼
跟住又落左去七仔度行∼見到伍新娜=C=
之後返學啦∼見到IVY佢地∼
上到去∼幾個人∼(計埋我地)∼
之後等多左一陣∼見到梁錦新班人返∼之後MISS潘入黎點名∼
叫我地分開兩組上堂∼之後話另外果組去第二間課室上∼
梁錦新佢地3個過左去∼咁我同阿何仲有阿郭∼未過去囉∼
見到阿TINA∼原來係佢教∼
勁唔想同葉遠同埋何建安班人上囉∼勁黑人憎囉∼
都唔係上堂既佢地∼佢地3個得梁錦新係真係上堂囉∼
之後等左一陣∼又多左一個人入黎∼江佩婷∼
今日教左D生字∼同埋會計師主要係幫公司做d咩∼
上上下∼好似愈黎愈對會計呢樣野有興趣TIM∼本身真係冇咩囉∼
都唔算太深既∼TINA話成日見黎見去都果幾個生字∼
所以叫我地讀熟D生字就OK∼跟住過左一陣落堂LU話咁快∼
之後去搵紅十字果個MISS∼佢地話想同果個MISS傾計∼咁未去囉==
傾左半個鐘就走∼之後想去睇下D新生係點既本來∼點知∼
去到D新生都未返∼之後返屋企∼我細佬同我講話買左兩對鞋∼
我即刻O哂囉∼洗唔洗一次過買兩對鞋呀==”
之後訓晏教∼3點訓到9點∼琴晚兩點先訓∼6點就要起身LA∼
訓得果4粒鐘∼真慘∼
打完日記∼等多陣就訓∼ |