士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


開學前日記∼ 分類: 未分類

唉∼聽日就要返學la∼d暑作仲未攪掂∼

不過我仍會努力既>v<(革命尚未成功,同志仍需努力)

跟住星期六返教聯會匯報返之前做果個Power∼Point∼

唉∼我一定要做哂d暑作><!!

好好睇呀青出於藍∼勁正囉∼聽日大結局lu∼

唔知趕唔趕到返去睇呢∼@#@”好掛住d舊朋友呀∼

特別係小學同埋悉尼果d∼>v<∼

升左上中四∼又可以識到唔同既人真係好呀∼又有新朋友∼

唔知今年邊個做阿頭呢∼(學生長)希望唔好係我唔熟果d啦∼

好∼聽日返學∼唔可以咁夜訓∼費事有熊貓眼><!!

有熊貓眼既話∼我會死!!!!!!!



2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


最後一堂∼ 分類: 未分類

今日係最後一日上果個會計堂∼

唉∼果3條友∼最後一日都係咁煩∼激死!!!!

今朝等阿郭佢地果時∼見到有d人係度賣旗∼我都想買∼

==但係我得100蚊紙∼唔捨得捐100∼><∼有d嬲自己∼

之後今朝放學果時又見到佢地係度賣∼全部男仔∼勁慘囉==”

唔知邊間學校嫁呢∼跟住今日又訓左教∼呢排成日都夜訓∼為左做暑作∼

可惜都係做唔哂∼唉∼支力支力><



2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


討厭∼ 驚訝 分類: 未分類

好支力呀∼琴晚訓左2個鐘咋∼攪到有黑眼圈∼

好樣衰呀∼><∼今朝又早左到LA∼

成日都早左∼攪到要等佢地∼之後拿D筆記出黎睇下∼

打俾阿郭∼佢話黎緊∼佢到左之後∼話我浪費佢手機D電∼

當場O哂∼之後等左一陣∼阿何終於黎LA∼

跟住去津津食∼今日又學到多D野LA∼><正呀∼

勁憎梁錦新∼葉遠華同埋何建安囉∼成日煩鬼住哂∼攪到D野成日教唔哂∼

拖慢哂D進度∼我最憎呢種人囉∼葉遠華同何建安∼成日係度玩∼阻住哂∼

跟住梁錦新又成日問野∼阻住TINA講野∼又唔落堂先問喎∼

好黑人憎囉∼!!!!

跟住放學本來同阿何買野∼點知佢又話要驗眼∼

=.=”唉∼∼被佢激死∼

聽日最後一堂LU∼唔知點解想快D上堂∼

前排見到阿東張相∼佢個樣真係唔同左∼我覺得而家果個好D∼

以前個樣唔係唔好∼係唔夠而家呢個好∼(唔好嬲呀∼><∼)

唉∼支力死∼又唔可以訓喎∼暑作仲未攪掂呀∼



2006 年 8 月 28 日  星期一   陰天


上學∼ 驚訝 分類: 未分類

今朝6點先起身==”本來較左電話鬧鐘5點半嫁∼

點知唔小心整左下午5點半∼跟住

起身∼刷牙∼換3∼洗頭∼帶埋D野∼7點正出門口∼

因為約左阿何同阿郭去食野∼所以早D出門口∼

7點45左右已經到左美林∼諗住去七仔行下先∼(約左佢地8點)

都未行入去∼阿郭已經打電話問我係邊∼我未話七仔囉∼

跟住佢又話黎∼叫我等埋佢∼咁等左一陣∼佢就黎到∼

買完野之後∼上返去津津∼睇下阿何黎左未∼

點知未到∼等既途中∼竟然見到馮SIR∼

原來佢去麥當勞買早餐∼等左一陣∼阿何終於黎到∼

之後入左去食野∼我食左沙嗲牛肉公仔麵∼

阿何食沙嗲牛肉米線∼阿郭食三文治∼

之後佢有少少後悔叫左果個∼

差唔多走果陣時∼見到MISS王同埋余SIR兩個係度撐抬腳∼

跟住又落左去七仔度行∼見到伍新娜=C=

之後返學啦∼見到IVY佢地∼

上到去∼幾個人∼(計埋我地)∼

之後等多左一陣∼見到梁錦新班人返∼之後MISS潘入黎點名∼

叫我地分開兩組上堂∼之後話另外果組去第二間課室上∼

梁錦新佢地3個過左去∼咁我同阿何仲有阿郭∼未過去囉∼

見到阿TINA∼原來係佢教∼

勁唔想同葉遠同埋何建安班人上囉∼勁黑人憎囉∼

都唔係上堂既佢地∼佢地3個得梁錦新係真係上堂囉∼

之後等左一陣∼又多左一個人入黎∼江佩婷∼

今日教左D生字∼同埋會計師主要係幫公司做d咩∼

上上下∼好似愈黎愈對會計呢樣野有興趣TIM∼本身真係冇咩囉∼

都唔算太深既∼TINA話成日見黎見去都果幾個生字∼

所以叫我地讀熟D生字就OK∼跟住過左一陣落堂LU話咁快∼

之後去搵紅十字果個MISS∼佢地話想同果個MISS傾計∼咁未去囉==

傾左半個鐘就走∼之後想去睇下D新生係點既本來∼點知∼

去到D新生都未返∼之後返屋企∼我細佬同我講話買左兩對鞋∼

我即刻O哂囉∼洗唔洗一次過買兩對鞋呀==”

之後訓晏教∼3點訓到9點∼琴晚兩點先訓∼6點就要起身LA∼

訓得果4粒鐘∼真慘∼

打完日記∼等多陣就訓∼



2006 年 8 月 27 日  星期日   雨天


Happy∼ 開心 分類: 未分類

今日又要補習la∼慘慘∼

補完習之後∼去表妹(李妍靜)既生日會∼==”

臨出街先知∼原來佢係麥當勞開生日會∼唉∼都唔知係開心定唔開心∼

係黃大仙開∼@@逗留左2個鐘!∼!

之後去左表弟屋企∼上度去勁無聊∼求其拎本猜迷語既書黎睇∼

跟住佢話去冒險樂園度玩∼咁未去囉∼橫掂都好耐冇去∼

去度換左200幾個黎玩∼勁易拎囉d飛∼玩左一陣已經拎到成千張∼唉∼

不過真係幾好玩既∼本來唔係幾開心嫁∼終於開心返哂∼跟住去玩扔彩虹∼

扔到個公仔∼送左俾人∼冇計==要有d風度∼

so∼之後同d屋企人食飯∼買左本野黎睇下有咩3買∼

返到屋企∼當然即刻沖涼啦∼累到咩咁∼

沖完睇<<女王的教室>>個人認為勁好睇∼

唉∼聽日要返學∼打完等多陣就訓∼

係咁多啦今日∼88