我又返黎lu∼太耐冇打tim∼唔知點解又想打返∼
8月20日∼8月25日
中了暑∼期間口吐3次∼頭痛十次以上∼以及無時自動短時間起身後再次睡眠不下5次
後得∼mama幫忙∼迅速好返^^!
8月26日
今日朝早我又好似平時咁樣好晚先起身∼
本來我以為今日應該又會無無聊聊咁過∼點知今日原來係我大伯既生日∼
跟住佢打黎約我地屋企人食飯∼但係細佬要打鼓呀∼唯有我同阿爸兩個人去啦∼
去到即刻賣口乖∼同大伯講聲生日快樂先啦當然∼之後就好無聊咁坐左係度打機∼
如果你有去既話∼會見到一個四眼肥仔∼一路聽歌,一路打nds∼有時仲傻笑tim!!
過左一陣∼見到我果兩個成日蝦我∼但係好鬼cool既"表哥"
(我都唔知稱呼佢地,佢地應該係我乾哥,但係又好似有d怪∼都係叫表哥算∼不過∼
我通常叫佢地全名或者最後果兩個字)
我表哥條菜果日冇黎∼之後先知∼原來番左大陸∼我二表哥就...d傷心野就未提la∼
跟住我同我二表哥坐埋一齊∼得閒傾兩計∼跟住我就send∼sms同打機∼佢就睇MZ
等左一陣∼愈黎愈多人黎∼(黎齊人果時我數過∼岩岩好一半識∼一半唔識)
有一個男仔(果度勁少男仔∼D女仔好唔得∼個人看法∼表哥睇到既話唔好講出去)
超似鄭元暢∼跟住又勁高1米8幾∼之後我阿爸同我講∼話佢同你細佬一樣大咋∼
我即刻好大聲同我阿爸∼你講大話∼佢勁大個呀∼同表哥佢地差唔多∼
果陣時係返到屋企∼佢先同我講∼
跟住埋位食飯啦∼本來都冇咩野嫁∼到左後期話題就圍住我la∼
又講我細個點點點∼又話我皮膚好白∼又叫我做多d運動∼要好似我表哥黑d∼結實d∼
跟住我係咁傻笑囉∼樣衰爆∼我果兩個表哥係度係咁聽∼勁笑∼超賤><”
我下次問伯娘你地d壞野!!
最後我同我二表哥互相打了一拳做88∼好低b∼哈哈∼
8月28日
今日照樣係屋企∼就黎返學∼所以係咁搵答案∼
一跳到夜晚凌晨∼本來沖涼時候既事件!!
果陣時大約兩點∼我將電腦攪好d野後∼然後咁岩記起nds冇電∼
未充電囉∼見到亮左燈∼未去沖涼∼點知行到門口∼突然之間∼好大一聲∼拍∼
全間屋停哂電∼我地以為跳保險線啦∼點知唔係∼
我跟住返房睇啦∼一用個電話照∼成個nds充電器爆左∼好彩nds冇事∼
跟住搵左樓下管理處既人黎整∼唔夠5分鐘就完成lu∼超勁∼
一開始嚇死我呀∼我份人咩到唔驚∼最驚被人罵,仲有鬼同黑,還有蛇蟲鼠蟻!!
唉∼我諗我個日誌都冇咩人黎嫁la∼都冇人留言既...
|