士 多 啤 梨 心 中 日 記
人人都話人生係一場遊戲∼
我覺得人生其實係一場戰爭∼人類咩都唔識∼
只係識得自傷殘殺∼自取滅亡∼
人類不斷不斷咁殺害生命∼以及破壞大自然∼
人類根本冇資格稱自己為有智慧既生物∼
barry918
暱稱: 士多啤梨
性別: 男
國家: 香港
« June 2014 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


回來了?決定! 滿足 分類: 未分類

我又返黎lu∼太耐冇打tim∼唔知點解又想打返∼

8月20日∼8月25日

中了暑∼期間口吐3次∼頭痛十次以上∼以及無時自動短時間起身後再次睡眠不下5次

後得∼mama幫忙∼迅速好返^^!

8月26日

今日朝早我又好似平時咁樣好晚先起身∼

本來我以為今日應該又會無無聊聊咁過∼點知今日原來係我大伯既生日∼

跟住佢打黎約我地屋企人食飯∼但係細佬要打鼓呀∼唯有我同阿爸兩個人去啦∼

去到即刻賣口乖∼同大伯講聲生日快樂先啦當然∼之後就好無聊咁坐左係度打機∼

如果你有去既話∼會見到一個四眼肥仔∼一路聽歌,一路打nds∼有時仲傻笑tim!!

過左一陣∼見到我果兩個成日蝦我∼但係好鬼cool既"表哥"

(我都唔知稱呼佢地,佢地應該係我乾哥,但係又好似有d怪∼都係叫表哥算∼不過∼

 我通常叫佢地全名或者最後果兩個字)

我表哥條菜果日冇黎∼之後先知∼原來番左大陸∼我二表哥就...d傷心野就未提la∼

跟住我同我二表哥坐埋一齊∼得閒傾兩計∼跟住我就send∼sms同打機∼佢就睇MZ

等左一陣∼愈黎愈多人黎∼(黎齊人果時我數過∼岩岩好一半識∼一半唔識)

有一個男仔(果度勁少男仔∼D女仔好唔得∼個人看法∼表哥睇到既話唔好講出去)

超似鄭元暢∼跟住又勁高1米8幾∼之後我阿爸同我講∼話佢同你細佬一樣大咋∼

我即刻好大聲同我阿爸∼你講大話∼佢勁大個呀∼同表哥佢地差唔多∼

果陣時係返到屋企∼佢先同我講∼

跟住埋位食飯啦∼本來都冇咩野嫁∼到左後期話題就圍住我la∼

又講我細個點點點∼又話我皮膚好白∼又叫我做多d運動∼要好似我表哥黑d∼結實d∼

跟住我係咁傻笑囉∼樣衰爆∼我果兩個表哥係度係咁聽∼勁笑∼超賤><”

我下次問伯娘你地d壞野!!

最後我同我二表哥互相打了一拳做88∼好低b∼哈哈∼

8月28日

今日照樣係屋企∼就黎返學∼所以係咁搵答案∼

一跳到夜晚凌晨∼本來沖涼時候既事件!!

果陣時大約兩點∼我將電腦攪好d野後∼然後咁岩記起nds冇電∼

未充電囉∼見到亮左燈∼未去沖涼∼點知行到門口∼突然之間∼好大一聲∼拍∼

全間屋停哂電∼我地以為跳保險線啦∼點知唔係∼

我跟住返房睇啦∼一用個電話照∼成個nds充電器爆左∼好彩nds冇事∼

跟住搵左樓下管理處既人黎整∼唔夠5分鐘就完成lu∼超勁∼

一開始嚇死我呀∼我份人咩到唔驚∼最驚被人罵,仲有鬼同黑,還有蛇蟲鼠蟻!!

唉∼我諗我個日誌都冇咩人黎嫁la∼都冇人留言既...



2007 年 4 月 12 日  星期四   晴天


無奈 分類: 未分類

今日真係好眼訓~一起身3秒鐘之後~即刻再訓~

跟住起身~睇火影^^~

英文份報告諗緊點好~做得兩三成咋~不過我覺得都唔差~

好鐘意同人傾計呀~~記住得閒同我傾計呀~

多得一個朋友~令我明白到打日記既意義~

以前我當呢個板係裝我一d唔講出口既事的瓶~

現在~我會當它是一個~裝滿我有笑有淚的回億既瓶~

當大個既時候~~再睇返我而家既生活~

不過我希望睇既時侯~有你地倍住我一齊睇^^~



sick~ 分類: 未分類

今朝起身~唔係咁舒服....好似有少少感冒~

叫左細佬落去幫我買野食~~超好人~^^~

跟住打機(NDS)~打左一陣之後~好耐冇見既媽咪打電話黎~

話想聽晚同我地食飯~好耐冇見佢~唔知點呢~

我愈黎愈唔鐘意我阿爸~他總是用一種我最唔鐘意既聲線同我傾計~

就係用果種~佢成日係間房度同其他細佢成倍既女仔傾電話果把聲....

簡直係好嘔心~雖然離左婚~都唔洗咁呀~

真係唔係幾明點解會咁!!!!!

最近睇幽遊白書同火影忍者^^~

仲有呢排同阿侯FD左好多~其他朋友就少D~



2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天


ok開心啦^^~ 驚訝 分類: 未分類

開心開心

今日去牙何屋企打牌~打左4粒鐘先食得兩鋪~激死~

跟住去補習~今日阿牙郭好似冇咩野傾咁~可能因為果件事啦~

返到屋企~同阿叔一齊食飯~之後傾msn~睇漫畫~

同一個我最好既朋友~由小學到而家都同一間學校~佢應該知道我講緊佢既~傾左3粒鐘msn^^~佢話11點訓~點知1點都未訓~卡卡~有d唔好意思

好報告完畢~thz你地有黎睇我^^~



2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天


2007-02-17 分類: 未分類

好耐冇留言lu∼

唔知仲有冇人睇呢∼近排係咁上網睇小說∼

勁忙呀∼不過岩岩睇哂∼唉∼新年假的功課還未碰過呢= =

接近中的第二學期測驗不禁令我緊張起來∼希望我考到好好∼

接著∼報告第一學期考試成績∼全班第4名

              全級第15名

我只能說是不錯∼因為未能考上全班三甲之內∼

有一點點的失望!!

另外∼近日的心情卻不多好∼開始有些憎自己∼

唉∼算吧∼另外祝有keep住上黎既朋友∼新年快樂

                    心想事成

                    學業進步(包括自己)

                                                            身體健康

 

 

p.s~林狗:超低能~勁攪笑