carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 5
累積人氣: 10682

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 4 月 23 日  星期三   陰晴不定


有得睇喇~~ 分類: 妹子點滴

今日夜晚終於收到, 台灣send過黎既婚紗相demo喇~~~
同vincent睇下有咩地方要修修先得




2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


台灣婚紗相拍攝之旅 愉快 分類: 妹子點滴

係台灣返左幾日一直都處於『放假』既心情, 有d提唔起勁做野, 不過都好努力咁做啦, 回顧返台灣之旅, 因為要去影相既關係, 之前幾日都好忙咁做自己野將公司事拋棄一邊返黎先算, 自己野包括: 整水晶甲, 返大陸推油磨砂, facial, 種眼捷毛IMGP2273, 買野呢樣個樣九萬幾樣野做啦, 講起種捷毛真係無咩事唔好攪呢樣野, 第一日整上去時痛, 第二日插到眼時仲痛, 第三日影完相落妝時整落黎時係非常痛, 之後我原本個d少數眼捷毛變得仲少數, 愛靚唔愛命就係我呢d人喇...哈哈

5/4第一日
6點起身等我攪掂好晒自己後叫vincent起身, 再check check d野執好埋之後就lock喼, 出門口前蔡媽媽再3叮囑我地小心d同影多d靚相返黎, 咁就出發我地既台灣之旅, 上到車就打俾朱師奶佢知我地出發及同佢講"生日快樂", 之後就叫我玩得開心d喇~~, 去到airport 8點幾未有得check in就去食個早餐先, 之後就check in喇入閘, 10點半先上機, 百無了賴咁周圍行等上機IMGP2272IMGP2289,  vincent之前問唔知d空姐得唔得呢, 因為國泰個d......唉, 而我坐既係長榮航空, 個d空姐呀...得過cathay pacific呀, 唔錯唔錯, 嘩起飛lu...IMGP2298, 之後就送早餐(又食)IMGP2302IMGP2303, 係個多小時行程內好努力咁睇台灣書仔, 臨落機前問空姐拎左兩個"長榮牌啤派"IMGP2304, 坐多一陣就落機lu, 出到桃園機場就搵公車站坐車出台北車站喇IMGP2310, 又經歷一個鐘車程終於到台北車站lu, 快快咁去搵華華飯店check in, 之後就過婚紗台 - 艾葳, 揀衫 - 二套白紗, 4套禮服, 經過3-4個鐘揀衫, 終於搵掂6套衫, 之後就討論拍攝地點 - 了解左地理環境因素決定, 由北海岸開始, 野柳之後一直到夜景漁人碼頭, 造型 - 6個, 攪掂都8點幾去左西門町食 - 鴨肉扁麵線, 行多一陣就返酒店瞓覺等聽日影相...

6/4
晨早起身出發去"艾葳"整造型化妝換衫去第一個景點 - 逸仙公園IMGP2351IMGP2353, 之後去左叫情人湖既效野公園IMGP2359, 跟住北海岸IMGP2361, 白色屋仔 - 洋豆子門口, 大屯花園IMGP2377, 再落沙灘之後就漁人碼頭夜景IMGP2397, 影完就返去影室內景lu...影到9點左右就影完...辛苦左一日我同vincent去左"太和殿"食麻辣火鍋, good呀咁就一日喇...

7/4
起身去完鼎泰豐食完小籠包(麻麻地不太好食)後, 再冰館食冰...嘩透心涼呀, 跟坐就由永康街行去艾葳揀相, 沿路行左10多分鐘考慮去邊換錢 & 搵bank, 結果我同vincent走左去"郵政局" 換都幾攪笑, 邊行邊影相邊睇野...行到中正紀念堂想去行一陣...唔得lu夠鐘揀相...揀呀揀, 由296揀到188再揀到140再揀到100, 之後好辛苦先挑到87, 結果加錢揀90張相, 用左5個鐘攪掂晒所有野就走人, 等月尾睇毛片, 係呢個過程裡面全無壓力下揀相, 仲講我地飲珍珠奶茶tim...幾好幾好, 跟住我地就落左饒河街夜市食野喇...臭豆腐, 排骨, 雪在燒, 糊椒餅等等...好多野食...

8/4
一早買左張一日捷運車票, 去左淡水開始食玩買行程, 唔知點解咁早係無野食的, 搵左幾耐先搵到野食, 行到邊食到邊係我同vincent既性格...結果食到飽飽走,落返永康街食再食紅燒牛肉而麵, 就行去中正紀念堂影相, 跟住去士林, 唉又係咁早無野食唯有去101啦, but因為又氣唔多好, 無上睇景...又返去士林食野喇, 唉有d失望, 無咩特別好食...行左一陣又走lu, 過返西門町行街...

9/4
朝早執好埋野check out, 去左bank唔係換錢, 係用我地既提款卡拎錢, 唔駛左填右填又要copy passport咁, 個rate又差不多超方便, 之後去左太和殿打包個麻辣火鍋湯底連野食返黎hk食,再落西門町買手信, 3點半走人去機場返黎hk喇, check in入閘怏怏咁走去kitty候機室度玩同影相, 影完一輪就夠鐘上機回程喇..就咁玩完我地台灣婚紗拍攝之旅喇

p.s. 成個trip都好好玩好開心, 不過因為value for money既關係1:3.69, 我唔敢買太多野, 主要都係食完就算, 買野都要計過算過先買因為真係有d貴...係買野唔多, 食野幾多既情況下, 連影相機票酒店用左差不兩萬四左右, 真係幾赤, 不過算啦, 最重玩我超開心就得啦...哈哈




2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


強迫自己事件~~ 分類: 妹子點滴

強迫自己事件(一) 食少d
仲有兩星期就飛喇...原本想每日都早d起身跑步減肥, 不過都係算啦, 無可能叫我早起的, 最終唯有強自己迫食少d野啦, 特別係我最愛既零食同立雜野...

強迫自己事件(二) 食麥片
都唔可以話強迫既...都係為自己健康著想斷斷續續都有食ga, 因為我唔飲奶或其他奶類產品(雪糕除外), 所以決定強迫自己一路繼續食落去...去廁所時超級暢通...哈哈

強迫自己事件(三) 康鈣C
現在正值流感高峰期, 而我由過年前病到現在(瘦了2-3kg)都未斷尾, 食藥當食糖咁食, 食到個人呆晒, 唯有強迫自己食d健康食品or飲品啦, 揀左好耐就決定"康鈣C"喇...易入口ma




2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


點解•點解•心情低到谷底 不安 分類: 妹子點滴

有無人可以話我知, 我可以點......成個星期心情都好似都係谷底, 無起過~~每日都有幾廿樣野黎煩我...公司已經做得唔開心, 屋企又煩, 你屋企又令我覺得有d...總之唔想你成為磨心, 所以唔想同你講, 因為就算講左你又可以點呀, 唔通同返佢地講咩, 唉~~算啦都係, 朋友仔同返我講, 係咁咖喇...唔可以要求咁多, 同佢傾返相量返, 自己唔駛拉得咁緊, 咁樣對自己唔好的......唉有d野我都唔想去講去唸, 但點解要我忍呢? 我係個d有個句話個句既人...要我唔出聲忍, 得~~不過e家咪咁囉...呢件事, 我已經攪到好累了...點解仲要受千夫所指呀, 仲要專登打黎話我, 點解要為個千幾蚊攪到咁麻煩呀, 要令佢心情咁唔好呀, 咁我呢??我又好開心咩??咁想我點呢??點解咁鍾意咩都插手攪一餐or插把咀黎講我一輪呀~~係唔係咁會開心d呀, 最後咪又我自己攪返掂件事......, 其實我連咁小事我都唔可以照我自己去做去決定, 而要聽你講既, 咁我第時點呀, 仲有地方我企, 有話事權咩......

好唔開心...好唔開心...好唔開心...心情去到谷底, 點解個個都話我錯wor, 我有咩錯呀...求下你地放過我啦, 唔好迫我埋死角啦, 唔該, 我已經好辛苦咖喇~~~已經唔想去喇




2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


心情超差~~ 呆滯 分類: 妹子點滴

Can you tall me? Why? 心情超差~~

其實我都唔想對你發脾氣的, 但~真係超忟, 心情超差果一刻,

忟→係, 你的猶豫不決, 心大心細, 變黎變去~~~
點解唔可以決決絕絕咁做決定呢...

心情超差→係...喺果度攪野果個係我, 而我要係最後做晒個件事既人

成件事令我, 真係好累~~
原本決定好日數...而你就怕第二日返工累, 要少一日
我計過"DOG"過先要咁多日咖, 學你話齋要鬆好過緊的,
咁平時去玩, 去食飯到11, 12點第二日就唔累~~~現在同我講怕累
之前問你博唔博, 你話唔喇~~
之後決定邊間時, 但又要咁又要咁,
原本一件好SIMPLE既事, 將其複雜化, 搵著我黎攪~~
攪到我要發脾氣, 去攪件事...到頭來雖然做好晒成件事
其實我知你好多野做, 我都唔煩你,
之不過我想成件事你有份參與...但點知~~~唉
原本開開心心一樣野, 但我真係超唔開心, 現在連去...都真係無心情



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com