又到考試時候喇~~~
每到呢個時候我又會陷入忘我境介
發揮『人肉scanner』既功效
今日係第一科, 以前既我最多都係係考之前一日先開始...
但今年決定要好好好好比心機讀完呢最後一年(雖然成日都無返學)
不過一定要考好個試~~~加油
所以係早一星期就開始溫書...
經過一輪瞓覺, 溫書, 背書之後又瞓覺, 溫書 背書
『人肉scanner』終於發揮佢可怕功效
在一個鐘之內任務完成print out番晒出黎(值得鼓掌~~啪啪啪)
休息兩日, 又要開始另一科喇
too bad...快d攪掂啦, 我要去玩玩玩玩玩玩玩玩玩呀
|