今日係我同vincent兄拍拖9週年既日子, 開唔開心?...都幾咖, 因為由拍拖都現在都無過會咁耐, 佢既脾氣+我既性格唔一早分手已經偷笑喇~~~嘻嘻, 9年真係唸都無唸過呀, 哈哈..., 識vincent到現在都有1x年, 因為"佢"及一些事先至令我遇上vincent, 當初由憎到vincent爆到現在sweet sweet但都經常鬥咀鬧交...呵呵
琴晚病到9彩, 所以瞓左足足一晚勁既, 今日就超有精神, 行街街~~不過vincent就...琴晚去左飲酒, 唔知幾點返wor, 之後我地去左旺角睇影婚紗相野...行完睇完, 就去睇"c+偵探"~~~嘩一流好睇呀, 節奏超緊張, 之後就去食飯以後就返屋企lu |