| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 26 日 星期四  |
| 無聊 |
分類: 未分類 |
日日都無無聊聊, 咁做野......
好悶~ 悶~ 悶~ 悶~ 悶~悶~
|
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
| 盡興之天分地暗 |
分類: 妹子點滴 |
今晚同bluey提早慶祝b-day『唱k』...有carmen, 亞夢, ching, yond同佢其他fd, 一去到我未叫野飲已經開始飲酒喇..., 雖然係唱k, 但一首歌都好似未唱過...一味係度1520, one two, "色中", 飲飲飲...好似無乜停過, 一直去到3點頂唔順喇~~先走人, 而佢地驚我有事叫左yond bf-gary送我坐車, 返到home門口ching打黎問我返到未...你地對我真係好喇
其實雖然我係醉醉地(應該係幾醉)...但我都係ok的~~呵呵 , 而呢晚我玩得真係超開心, 超盡興的, (不過邊次我唔開心盡興wor)~~ yeah 真期待我地4/8的約會喔
途中發現左d攪笑野...首先去到時, 見到個人好似我朋友"馬仔", 問bluey佢叫咩名啦, 因為"馬仔"有個細佬的, 之後雖然唔係, 但真係好熟口熟面, 一問之下原來係我中學既師弟wor...哈哈咁都遇到
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 深刻 |
分類: 妹子點滴 |
今日睇報紙時, 睇到娛樂版一編由小美寫佢對俞琤既感受, 有句說話令我好深刻的~~
《如 果 要 看 你 的 人 緣 好 不 好 , 且 看 一 個 婚 禮 和 一 個 葬 禮 !》
呢句雖然好玄~~但都幾岩bor,
(葬禮)我地自己都無機會睇到...亦唔會知道又幾多人為你傷心
不過(婚禮)就唔同喇~~你會知道有幾多人為你開心...祝福你!
但係人緣好與否真的在乎一場婚禮 / 葬禮嗎? |
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 累極 |
分類: 未分類 |
經過俾按摩小姐既一輪, 似有非有, 似推非推既推油後, 5點半先瞓, 12點到vincent就落黎叫我同ruby起身走人喇, 跟住我地一行5人, 就去我同vincent推介既"西湖春天"食飯, 但我發覺深圳的士好多都唔識路又攪笑, 唔識路叫佢跟住vincent同亞sam架的士, 但話未換票唔開車, 我地都係換過的士好d, 終於去到好味既"西湖春天"喇~~~ 正呀
講開的士, vincent就同我地講佢頭先同亞sam兩個人坐的士黎既經過, 我地去既地方係"筍江路, 百匯大廈", 我係咁同vincent講的, 之後佢同司機講"百匯廈"(好似係), 唔知係唔係亞sam聽錯(佢唔知)同司機講"百慕達", 係一輪雞同鴨講既情況下, 佢兩個竟然去到目的地, 勁呀~~ 食完之後就返hk lu |
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
| 熱...熱...熱... |
分類: 妹子點滴 |
足足一星期喇~~幾時先無咁熱呀, 雖然我愛與陽光玩遊戲o者, 但咁樣會死人的~~
今日收完工幾一時間飛返屋企沖涼換衫執野, 真係太熱同要上深圳推酒, 之前同vincent為左去邊度食野...拉鋸左好耐, 最後佢為左就我返home沖涼就係kt食我愛既車仔麵喇~~yeah, 但佢由火炭過到官塘, 我都仲未攪掂, 又要佢係烈日當空下等我半粒鐘~~就同我講"下次約我都係遲半個鐘先出現" ~男朋友等女朋友係應該的~~哈哈, 食完野之後, 就你一言我一語講去邊喇, 之前話去"婚紗展"睇下行下研究下, 最後都係去左apm行...想睇劇又唔岩時間, 都係返黃大仙吧啦, 返之前買左個玩具俾熙妍bb玩~~佢好鍾意呀
到9點就出門口去join小環上深圳, 之後join埋ruby+sam, 就齊齊去"小肥羊"打邊爐, 打完我就打去"三島"搵車黎車我地過去喇, 好彩打過去咋, 我地先發現去錯原本地方食飯, 如果照原先想行過去, 實迷失深圳都有知呀~~呵呵, 去到超多人囉, 3點按完腳, 要vincent同經理嘈一輪我地先有房推油...... |
|