早排心情超差...打開個電話內既電話薄想搵朋友出黎傾下, 點知發覺, 雖然電話號碼好多, 但有又邊個可以陪我出黎吹水傾心事呢? 原來係無的, 發現原來我係無可以傾心事的朋友...就算係有, 我想打既時間, 都係算啦, 這樣是我唔想俾人知...還是我真係無真正既朋友呢? 結果......我都係收埋自己一兩日就算喇, 自我調節下就算
連續同vincent, 靚仔表弟, 前二舅母, vincent媽咪打兩日麻雀~~足足打左我幾個月既時間 good ar
2點多d就走人喇, 不過要返去幫亞朱師奶收舖, 因為朱老豆唔知去左邊, 攪到我原本可以2點半返到home的, 整到4點幾5點先返到去, 由觀塘返秀茂坪要個半鐘勁囉~~~之後就勁打麻雀咯...打風最好節目
今日終於頂唔順去睇醫生喇, 早在2個月之前, 唔知做咩, 去完個camp, 食完幾次泰國之後d皮膚就開始痕起上黎喇, 拖拖拉拉, 眕過中醫, 佢叫我戒口, 唔可以食甜酸辣等食物, 食藥期間只能食"豬肉"同"白飯"...ohno 死得, 原本以為唔食就無事啦但都係唔得, 仲越來越嚴重, 仲攪到我呢兩星期晚晚都痕醒完全瞓唔到覺, 最終都係屈服死死地氣睇醫生, 醫生就我係『慢性風"蘭"』搵唔到源頭, 而且可能有排攪, 短既食藥就攪點, 長既唔知幾時先好, 唉...真係唔知點好喇~~~