| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
| Will |
分類: 妹子點滴 |
下晝同朱媽媽出深水埗入貨, 出去前見到以前住係我隔離屋既靚奶奶~~葉師奶, 佢家同我家識左廿幾年, 佢個女珮琪仲係同我廿幾年老友~~不過就少d contact啦...佢同我講叫我有時間31號去觀禮, 因為佢大女結婚, 我~~實去啦, 呢位雖然大我兩年既小時候大姐姐, 我一定會到啦~~~哈哈, 話晒都係秀茂坪小花wor
出到深水埗join封vincent兄去食佢推介"豬油窄面"~~~mum...麻麻地啦...不過我唔食的所以無叫到...呵呵 , 食完之後vincent就返佢屋企等我既朱大佬黎同佢整air-con, 而我就繼續同朱媽媽入貨, 行行行...入入入...咁就5點幾...累爆咁閃人喇, 上左vincent屋企...因為朱大佬部motorcycle ko左要去整, 我到佢都未到, 咁係呢個時候, 繼續同熙妍BB玩玩玩, 哈哈哈佢真無太可愛喇 
係break時候我同vincent, 佢大佬生, 姐夫alan打will4人戰既碌ling......哈哈...嘩超好玩呀...kkkkkkaaaaaaaaaaa
|
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| Sammi最後一場 |
分類: 妹子點滴 |
今日係sammi最後一場演唱會, 之前幫朱小妹買左飛, 但唔知係寄失定俾人拎左(寄舊公司的), 總之就唔見左啦, 咁我同朱小妹一齊去紅館喇, 我要去comfirm張飛係我的, 佢地先可以入場, 而我就走人喇, 走前唸住同vincent兄行下, 睇下有無人會放飛啦, 點知......之後就上左ruby home, 睇下佢老公幫我整好部腦未+同姮姮玩......去到姮姮俾我抱左兩下之後就喊, 之後就一路咁眼定定咁望實, 望到真係有d 尷尬呀......到走時, 我同佢玩兩野佢先肯笑...... 不過佢真係越大越可愛呀, 真係有衝動, 我都想要返個呀......哈哈 |
2007 年 5 月 24 日 星期四  |
| 長洲之旅~~太平清醮 |
分類: 妹子點滴 |
一年一度太平清醮......我同vincent兄9點左右就到碼頭喇~~e ...無乜人既, 無左上年打蛇餅既情況, 入到去先知都好多人呀, 之後我地行下, 影下相 ......不過天氣實在太熱喇 ...頂唔順要買短褲換先得, 15蚊一條沙灘褲~抵呀 but...竟然small size窄wor...oh no , 之後行到12點左右就去到係巡遊起點個間茶餐廳...食野, 由於2點先開始, 一早就決定坐到完先走, 哈哈, 百無了賴咁等到點半, 警察開始封路~~d人開始逼入黎等睇喇, 好在我地肯坐咁耐咋...如果唔係就...haha , 2點開始喇~~同上年都差唔多, 唔係咁留心睇, 而vincent就係咁影相, 佢拎左佢姐夫部大機黎影, 之後3點半就結束lu, 我地就去買野食(平安包, 串燒, 魚旦, 紅豆餅同豆花)之後就上船走人喇...
我問vincent下年仲黎唔黎, 佢話人多又熱又辛苦, 唔wor...哈哈
|
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
景福Show Mi鄭秀文2007演唱會  |
分類: 未分類 |

一個字『正』, 仲要係非常正, 後悔唔睇480而睇100, 如果睇480一定high爆呀~~~佢有好多個唔同做型(報紙上都有登)真係型爆呀, 又超攪笑咁自嘲自己【A4 PAPER』, 跳舞又勁喪勁投入wor...而又有d touching位同笑位, 加上佢勁串咁串d雜誌, 佢話『依雜誌講, 佢應該死過兩次, 界手廿幾次, 鬼梯頭幾次, 抑鬱, 同係24樓跳左落黎咩都出齊, 今日仲有話停經tim, 踩我auntie都仲未黎......(下刪一百字)』 總之就笑爆啦, 仲要放埋本雜誌出黎呀
特別嘉賓~~鄭融, 佢同sammi合唱《問我》, 獨唱【如何掉眼淚】, 哈哈入錯兩次key, 而佢真係好細粒...不過時間過得真係快, 話咁快就11點幾走人lu......
  
|
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| Boring days |
分類: 未分類 |
落左幾日雨 , 落都落到個人悶晒boring ~~結果幾日都係vincent兄屋企過 ,
星期六玩熙妍, 整歌
星期日無無聊聊, 同vincent兄出mk睇玩具車之後返去佢家打牌 |
|