carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 10611

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


回鄉~2 分類: 妹子點滴

今日原本話去玩飄流等活動的, 不過都係因為天氣超熱加上我表姊部車俾人ko左, 結果同我舅母打麻雀打左一個下晝, 佢教我地打百"踏"麻雀, 之後返屋企食完飯, 坐電單車去表姊家燒野食, vincent佢終於衝破關口肯坐喇, 而我就學開電單車喇, 嘩~~~好好玩喇...哈哈




2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


10.1回鄉 分類: 妹子點滴

一早6點起身梳洗出門口, 返大陸, 去朱師奶鄉下-->增城(小市鎮)-->福和(小縣市)-->池嶺(小鄉村), 呢度我有成10年都已經無返過lu, 除左小鄉村無乜變過外, 其他地方真係變左好多, 多到我都已經唔認得, 仲有d既熟識又陌生既感覺, 同時亦令我唸返以前細個係呢度開心既時間, 小時候我地成家都常常返去的, 因為亞公, 仲有好多朱師奶既親戚係度, 加上呢度既表兄弟姊妹都同我三兄妹差不多年紀, 所以過得特別開心, 一齊去機舖, 放煙花爆竹, 通街通村走, 仲有玩炸牛屎tim, 不過當我最親愛最疼我地既亞公係我中二既時候唔係度之後, 就無lu, 而朱師奶亦因此都無乜返去lu...今次返去係因為朱師奶堂大佬70歲生日, 所以就同埋我vincent, 朱小妹一齊返, 原本仲有朱大佬加佢個黑人憎女朋友的, 不過就...唔返囉, 返到去增城最慘一件事要行"五"層樓梯先上到屋企, 唉~~~放低d野就返小鄉村lu, 到左就發揮我active既本色同朱小妹周圍玩留低vincent自己一個喇, 打水, 上天台玩坐啦, 嚇死朱師奶呀超危險的, 之後仲叫我表哥開電單車通村走喇, 嘩~~大自然真係無得頂呀, 小溪流水, 田園農田..."正"呀, 玩到咁上下就出小縣市食飯, 有5圍人幫我舅父慶生, 朱師奶話完部都係d舅父亞姨表哥表姊之類, vincent問我邊個打邊個, sorry我都唔知...嘻嘻, 食完就出返市鎮唱k喇~~~不醉無歸




2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


Hayley's B-day Party 分類: 未分類

今日同熙妍預祝生日, 前一晚auntie就叫我收工就留番下晝既時間出黎整"肉醬意粉"同"蟹子沙律", 咁我收工同vincent去左沙田唸住只幫熙妍買1字既蠟燭, 不過行下行下去左玩具反斗城, 睇下睇下又買左份生日禮物俾佢喇~~哈哈, 呢個bb女抵我咁錫佢呀, 因為佢成日都"痴"實我玩, 嘻嘻......
返到home之後就同auntie一齊去supermarket買野, 整今晚既大食會喇, 雞翼, 肉醬意粉, 咖哩魚蛋, 蟹子沙律等等...返到去同bb玩一陣之後就開始整野lu, 切青瓜切到手都痛呀~~~係整野同等待既同時, 我地竟然做左補習先生, 表弟仔~滔滔佢拎左d功課過黎做, 嘩~原來而家中三d野咁鬼難的...... yeah~~攪掂lu, 埋位切蛋糕lu(個cake好可愛咖), 雖然熙妍好眼瞓, 不過佢成晚都好high喔...




2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


又返學lu 分類: 妹子點滴

12號開始又要返學lu, 唉...年年都係呢一日開學, 攪到我年年第一日就做"逃學威鳳", 開左學3日, 但已經有一日無返, 一日早退, 唉真係無"引"呀, 加上放左3個月暑假, 真係唔想返學呀......不過今年係最後一年, 死都要死埋佢, 我同你【博】過~~~yeah

加油~加油~加油~~~




2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


慶祝~3~ 分類: 妹子點滴

琴晚同vincent慶祝生日, 我地去左洲際食buffet...因為booking full晒的關係, 我地就試下walk in啦, yeah成功喇嘻嘻...嘩~~正呀...有我最愛龍蝦, 長腳蟹, 蟹, 蝦, 蠔...等等好多野食, 正呀, 食左幾輪之後, 我地就坐係度睇"維港激光表現"喇~~食下抖下...9點幾就走人, 出左去行海旁同影相~~~ 原本話去旺角影貼紙相(慣例), 都係唔去, 因為我要立即返屋企, 俾個surprise vincent, 返到屋企完全唔知亦無唸過我會整個tirumisu俾佢既vincent, 哈哈..好開心囉, 不過好景不常, 搵晒成間屋都無"立"燭, 之後就叫回家途中既vincent媽咪買喇~~~咁我地就等埋佢媽咪返黎, 就一齊切蛋糕lu...

(自拍)(我最愛)(嘩~~海景呀)

(生日快樂...)



« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com