約左成班朋友去蘭桂坊玩下, 飲下, 癲下, 原本有10個人不過到最後得番6個~~
係vincent屋企食完飯, 好唔好意思咁就走人喇, 去到join埋其他人, 去左菁菁個fd 個fd 個fd度飲, 係鬼佬開咖, 傾下呢樣傾下個樣發覺自己原來未交學費, 仲要過左期tim, 點算呀, 算由佢吧啦, 之後仲傾左好多野tim, 到左點多兩點就走人, 唸住轉場玩啦, 最後我地行左好耐, 都係去翠華食野算喇...食下傾下3點幾就走人lu
同佢地一齊去玩真係幾開心喔~~大家都咁癩咁喪......呵呵, 下次繼續~~ |