carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 12
累積人氣: 10622

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天


5.1勞動節 分類: 妹子點滴

由於摸黑返黎的關係...我就係vincent兄home瞓死左喇

而佢...要掃墓就一早起身lu...呵呵~~可憐喔

唸住起身走人返自己home閉關溫書啦(第二日test law...慘慘慘)

but...見到熙妍bb..唉都係忍唔住要同佢玩一輪先得

then...就去飲茶...跟住陪大陸表姐既朋友買DC+手機

攪到成7點幾先喪跑去食飯...

原本約左6.30同ruby, wing, 大玲, 芝琳+chiu chiu暢談今晚夜

結果遲大到...oh no......

席中...ruby同wing佢地講左好多舊同學既野我地知

原來好多同學仔都結了婚, 生左b喇~~~哈哈...

食到飽飽9點多d就各自各歸家喇...

返到家...唉...都係無溫書就...(聽日點算)




2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


北上尋歡 分類: 妹子點滴

原本要同vincent兄去hair cut的...but要等好耐...so無剪到

之後屎忽"行"無野做就決定『北上尋歡』

係"星期四露比"食飽飽、買完按摩油同磨沙就起行喇

兩條友上都係第一次...

按左3粒鐘(一粒腳, 兩粒身)2點鐘就夜麻麻摸黑返香港

p.s. 按緊時, vincent兄條女係咁同vincent兄講佢好多火...多火?

之後佢背部就有幾條"行"喇...而我地兩條友竟然用晒一支油wor...haha




2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


情牽廿載 分類: 妹子點滴

今年係母校~~香港布廠商會朱石麟中學(前名朱石麟職業先修中學)

創校二十週年大日子...

(嘩廿年喇...原來計下計下我畢業左有8年再加讀書個5年, 咪伴佢成長13年囉)...嘻嘻

所以今晚攪左個『情牽廿載•綜合晚會』(期實年年都有攪的)嘻

而我地成班舊同學就應學校梁sir邀請返去玩玩.....

嘩...成間學樣唔同晒喔(唔係外貌), 而係好多以前教我地既亞sir, miss

都無係度教, 校長又換了好幾個,

加上學校又換了校服, 再唔係女生啡色的校服裙, 男生的淺啡恤衫深啡長褲

而係藍色裙, 白恤衫灰褲喇......而學習環境亦變好了好多....仲要有得去外國交流tim(why我地個時無咖)

雖然變好了好多...但就少了一份親切感啦

晚會係7點開始...

有醒獅, 非洲鼓,

話劇...謝sir仲粉墨登場tim

英語短劇...中樂...band show

仲有重頭戲...母校特色fashion show (靚唔靚就見人見致)

最後就另一高潮~~~師生大合唱

(演出者包括邀請我地返去既梁宗信老師, 教體育既麥sir, 梁sir唱得好就知啦, 估唔到連麥sir都唱得下咖wor)

到9點半就完喇...我地成班就同d亞sir, miss影相吹水啦,

雖然畢左業咁耐...d miss亞sir都仲記得我地咖wor

仲要唔止我...連我個朱大佬都仲記得...




2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


明明 愉快 分類: 未分類

琴晚同ruby兩公婆+vincent兄睇戲

『明明』...睇完=明唔明?

好耐都無去過戲院睇[港產片]喇

套戲都幾深下要想想的...不過都明明地

周迅(明明)真係好型, 吳彥祖就...

不過最估你唔到就係『張信浙』

總括: 都唔錯啦~~~




2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


貓貓大日子 不安 分類: 未分類

今日MIM TEST...SHIT...唔知點好

3點返到學校圖書館已經見到KAREN同SHIRLEY係度

不過一返到去...就扒係枱度瞓左成粒幾鐘

之後先傻下傻下"溫書"

範圍-->唔多<==>12個CHAPTER(痴痴地)

一來超大範圍, 二來上堂完全無聽過書...SO 死得囉

做左一個大決定====>騎馬仔YEAH~~~

有"奶油"相全班同學仔無人唔做囉

呵呵



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »


tofumonzter@createblog.com