今年係母校~~香港布廠商會朱石麟中學(前名朱石麟職業先修中學)
創校二十週年大日子...
(嘩廿年喇...原來計下計下我畢業左有8年再加讀書個5年, 咪伴佢成長13年囉)...嘻嘻
所以今晚攪左個『情牽廿載•綜合晚會』(期實年年都有攪的)嘻
而我地成班舊同學就應學校梁sir邀請返去玩玩.....
嘩...成間學樣唔同晒喔(唔係外貌), 而係好多以前教我地既亞sir, miss
都無係度教, 校長又換了好幾個,
加上學校又換了校服, 再唔係女生啡色的校服裙, 男生的淺啡恤衫深啡長褲
而係藍色裙, 白恤衫灰褲喇......而學習環境亦變好了好多....仲要有得去外國交流tim(why我地個時無咖)
雖然變好了好多...但就少了一份親切感啦
晚會係7點開始...
有醒獅, 非洲鼓,
話劇...謝sir仲粉墨登場tim
英語短劇...中樂...band show
仲有重頭戲...母校特色fashion show (靚唔靚就見人見致)
最後就另一高潮~~~師生大合唱
(演出者包括邀請我地返去既梁宗信老師, 教體育既麥sir, 梁sir唱得好就知啦, 估唔到連麥sir都唱得下咖wor)
到9點半就完喇...我地成班就同d亞sir, miss影相吹水啦,
雖然畢左業咁耐...d miss亞sir都仲記得我地咖wor
仲要唔止我...連我個朱大佬都仲記得... |