因為推油推到我好唔舒服, so瞓唔到就10點幾起左身喇
跟住就做eye marks同手"立"勁平又正喔, 雖然晚上按摩係差, 但呢個真係超正呀
繼續我地行程今日加埋飛哥(好攪笑咖佢)
出發->西湖春天lunch好味呀->join埋亞夢->保鈴(人太多無玩到)->地鐵仲係東門->
shopping->整指甲with carman, vincent兄就陪足咁耐, 其他人就繼續shopping->
dinner樂園路食海鮮(麻麻地啦都ok既)->返港(超多人喔, 有d似以前同朱媽媽朱爸爸回鄉既感覺)
戰績:牛仔裙$30, 太陽眼睛$30, 水晶甲+腳劃花$70
總結:買野, 買野, 買野, 再買野, 講價, 講價, 再講價, 食野, 食野, 再食野街頭食到街尾
好玩呀...每一餐都食到飽飽濟濟先走......下次再黎過yeah!!! |