晦氣~~
令到妹子整個早上都心情唔好 雖然係好少事...但都係好唔鍾意你呢種語氣x態度, 人地唔知唔識先問你啫, 問多兩句都唔得, 好似妹子煩緊你咁, 妹子都知你公司野好煩好多野做, 但都唔好咁答人呀, 你發晦氣同我講都無用咖啦~~正衰人
晚上約左君, mei, 敏同佢仔仔浩b食dinner暢談今晚夜...同送部kitty學行車俾君個女姮姮, (but我地未見過囉~哈哈), 亞敏因為浩b好怕羞 成晚黏住媽咪 ...攪到我地無得同佢玩, 而敏又食得好辛苦同無得去行街街呀, 所以我地食完飯9點就閃人lu...浩b呀浩b呀~~你唔可以咁咖唔係點溝女呀 ...唔緊要我地下次再黎過"吃>喝>玩>樂" yeah
唸住上車左同vincent兄講聲==>點知講講下又嬲起上黎, 我都未講完, 你咁趕住收線做咩啫~~嬲爆丫...講地電話自己都cut埋線呀(無電)~~~正衰人x2
ps.晏晝去個度時, 佢介紹左佢個仔俾我識, 因為佢將會接管間公司, 好攪笑咁我第一句就講"嘩...好靚仔wor"氹得個客幾開心呀哈哈, 講真佢又真係幾ok既, 加上同我差不多年紀就係amd喇~~~勁呀
心唸: 因為呢份工我成日會見唔同既人, 都令我眼介唔同d同大d, 都唔錯呀 (仲有唔少靚仔靚女tim) |