carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 15
累積人氣: 10625

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


逃學~~~ 分類: 未分類

今日超~~~~累呀加上又點病病地既感覺

所以......選擇左『逃學』呵呵




2007 年 3 月 21 日  星期三   陰天


晦氣x2 ※約會 無奈 分類: 妹子點滴

晦氣~~

令到妹子整個早上都心情唔好雖然係好少事...但都係好唔鍾意你呢種語氣x態度, 人地唔知唔識先問你啫, 問多兩句都唔得, 好似妹子煩緊你咁, 妹子都知你公司野好煩好多野做, 但都唔好咁答人呀, 你發晦氣同我講都無用咖啦~~正衰人

晚上約左君, mei, 敏同佢仔仔浩b食dinner暢談今晚夜...同送部kitty學行車俾君個女姮姮, (but我地未見過囉~哈哈), 亞敏因為浩b好怕羞成晚黏住媽咪...攪到我地無得同佢玩, 而敏又食得好辛苦同無得去行街街呀, 所以我地食完飯9點就閃人lu...浩b呀浩b呀~~你唔可以咁咖唔係點溝女呀...唔緊要我地下次再黎過"吃>喝>玩>樂"yeah

唸住上車左同vincent兄講聲==>點知講講下又嬲起上黎, 我都未講完, 你咁趕住收線做咩啫~~嬲爆丫...講地電話自己都cut埋線呀(無電)~~~正衰人x2

ps.晏晝去個度時, 佢介紹左佢個仔俾我識, 因為佢將會接管間公司, 好攪笑咁我第一句就講"嘩...好靚仔wor"氹得個客幾開心呀哈哈, 講真佢又真係幾ok既, 加上同我差不多年紀就係amd喇~~~勁呀

心唸: 因為呢份工我成日會見唔同既人, 都令我眼介唔同d同大d, 都唔錯呀(仲有唔少靚仔靚女tim)




2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


感動喔!! 熱情 分類: 未分類

今日check貓貓......睇左一個好耐既mail短片, 好感動喔

首歌係由S.H.E.主唱既『我愛你』

http://tw.mediaframe.yahoo.com/mediaframe/tripane/player.html?lid=wmv-300-s.12112836,wmv-100-.12112830&c=dualpane&.small=1&.intl=tw&dw=http://tw.music.yahoo.com/=152953319&sid=12112836&m=wmv&r=300&l=SAV&b=clsjra90u65a241e8e016

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

夜晚同菁菁去做facial...奉獻左妹子第一次『拉面毛』丫...痛!痛!痛! + 正!正!正! + 滑!滑!滑! = 靚!靚!靚!

最令妹子開心的是...終於同眼尾個粒陪伴左好多個春, 夏, 秋, 冬既愛人"酒米"說分手喇~~~

雖然唔捨得...但你都係有咁遠走咁遠丫, 千萬唔好掛住妹子喇~~byebye my lover

做完之後, 再join 10次total $1598都幾合理......跟住就閃人去食"味千拉面"

嘩!勁耐無去食過lu...原本想shopping不過太晏lu,

去左時間郎發現心頭好"guess新出既白色閃石皮錶"




2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


九型人格 開心 分類: 未分類

今日上網見到呢期好hit既野『九型人格』

結果妹子...係【第7型==>活躍型】好岩呀

活躍型的你,就是如此這般:樂觀、精力充沛、迷人、好動、貪新鮮、五時花六時變……「最緊要玩得開心」就是你的生活哲學!你們很需要生活有新鮮感,所以很不喜歡被束縛、被控制。你的活力是玩的活力,又跟第三型的成就型又有所不同,相信你們是活動攪手,玩極唔厭!

不耐煩、衝動、上癮
好玩、享樂主義行頭的活躍型,做事欠缺耐性,因為你們都很怕悶。不耐煩之餘,也很易衝動行事,因第七型的朋友做事鮮有周詳計劃,很講即慶,想做就去做!
但你們必須要小心,就算遇上一種玩意、興趣你十分喜歡,也得學習不要沉迷下去!始終要顧及自己的身體及其他事情啊!(我這樣說是因為第七型的人比其他型的人更上煙癮、毒癮、賭癮、或者打機癮等等等等,小心!)

心情highhigh時
他們是典型外向的人,會不斷尋求挑戰、新刺激。由於他們喜歡玩樂,又不斷擴闊自己的生活圈子,所以可說是「相識滿天下」。這類人與朋友的相交未必會很深入,因為他們走在一起是因為吃喝玩樂,所以他們會相約一齊玩,但心事的分享交流則未必很多。

情緒downdown時
由於活躍型的注意力都放在新奇好玩及刺激的事物上,他們普遍對身邊人的缺乏敏感度,對朋友之間的相知相交都流於膚淺,沒有興趣對自己和朋友內心的內心探求。
活躍型的朋友,你可能會發現,與你交識多年的朋友,也不太認識他的喜惡、想法。有這個情況嗎?想更多了解他們嗎?

朋友看你是
「百足咁多」、「好識得嘆」、「有他在的場合,會有很多笑聲」

提升有時努力努力
走向「五仔」,懂得自我克制,心思細密,會經過觀察和周詳的考慮才去作決定。

後退有時注意注意
就會像「一仔」一樣,人會變得專制,容易發怒,固執。

http://www.bt4u.com/calls/analysis/enneagram_start.jsp

大家可以黎test下~~你係咩型啦YOYO

*************************************************************

晚上返學又想中途走人TIM~~嘻嘻

唉...

最攪笑就係佢講書一舊舊, 上左咁多堂完全都唔知佢講乜, 而妹子又學唔到d乜, 係佢有問題or妹子蠢理解能力有問題呢??

加上亞miss佢竟然話test, 同exam係無tips, 咁攪法, 我地點溫點樣合格呀???

死得死得~~~




2007 年 3 月 18 日  星期日   陰天


13張的一天 開心 分類: 妹子點滴

一早就俾『熙妍』BB嘈醒喇…咁就同佢玩左成個朝早

佢就係咁係度kaka咁大聲笑~~超可愛【卡哇伊】

vincent兄竟然拎副啤牌出黎******玩13張[上癮了]xdddddd

結果由11點幾==>2點幾, 再由4點幾---->6點幾(勁呀)

除左出去食lunch同買杯仔糕(又係杯仔糕※妹子超愛食呀)外......其餘下晝時間都係玩《13張》呵呵

另外妹子同vincent兄兩條友仔竟然差不多由紅磡行到去九龍城好勁呀

晚上同朱媽媽食禾花亭...正呀

趣事:熙妍bb食杯仔糕



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »



tofumonzter@createblog.com