carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 7
累積人氣: 10570

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


『婚宴』之旅~起行 分類: 未分類

"人人望前無後退"...原本想孤身走我路, 結果殺出了失魂的朱媽媽同行, 仲要迷失旺角tim都幾攪笑, 原本坐火車上去, 但朱媽媽堅持坐直通巴士(中旅)上廣州...結果換來一肚氣+全身肌肉薑硬=以後都唔坐中旅巴士, 去到新娘子娘家已經8點喇(3點半開車), 無左半條人命去食飯, 飯都食唔落..., 走時樓上有條仆街拋煙頭落街, 仲要我包包全中...好彩無事, 如果唔係我死定喇, 之後就去左腳底按摩+推油, 擅香味正呀嘩...正宗+正過深圳喔~~舒服舒服好快咁過左兩粒鐘埋單5個人都係330, good呀

原本快手快腳返去睇新娘子上頭的...噢上完無得睇lu...唯有去覺覺豬囉

oh no...失眠...碌來碌去...




2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


不適 分類: 未分類

經常發生

『累』

【暈】

《嘔》

係時候要去check check喇

快d 返完學+exam啦...唔係死得喇~~~



MEI MEI B-DAY 分類: 未分類

MEI MEI

"生日快樂"




2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


親親梁靜茹愛的大遊行演唱會 分類: 妹子點滴

親親梁靜茹愛的大遊行演唱會

因為一首『勇氣』...開始留意她的歌, 亦喜歡上她的情歌

特別是『最想環遊的世界』...是我對《他》的~~感覺

聽完佢演唱會~~三個字【超級正】...

樣雖然唔係好靚, 但佢把聲...真係好聽到暈呀

同場特別嘉賓===>大笑姑婆(楊千樺)同靜茹合唱

唔知以為男女合唱呀...kaaaaaaaaaaaa

因為佢把聲真係好沉...低左好幾個key, 之後佢唱左自己首新歌﹝化﹞麻麻地好聽啦

仲有品冠做嘉賓...時間過得特別快, 唱完『勇氣』就講byebye

總結:雖然係100蚊...但都好多, 因為真係唱得好好好聽, 加上佢既歌有8成我都識, so好投入

but vincent兄就唔多識喇...不過佢都話好好聽...如果400都抵聽咁話wor...ha

但我就有d遺憾喇...因為無我鍾意個首歌『最想環遊的世界』...




2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


濕地公園 驚訝 分類: 未分類

難得太陽伯伯出黎...考慮左好耐..

由最初去"海洋公園"轉軚去"濕地公園"

點多d去到(途中搵左好多人問點去...結果都係問司機叔叔點轉車入去)

嘩好多人呀...仲要係一團團人喔

30蚊入場費...出發...不利...我食左張飛, 入唔到呀...救命點好

要由vincent兄出閘...開門先入到去(因為出入都係同一閘口)

之後就去搵地圖...點知要buy的5蚊份(呆了...)

室內展覽館...好靚呀...係入面望出去係個湖...舒服喔

有仿造既動物...

沼澤...

生態環境既轉變...

室外...有館內人氣之星"貝貝"

一望無際草地...河流...雀仔

靚靚靚...舒服到爆呀

行到4點幾走人出元朗食野

趣事發生了...

首先...

迷失輕鐵站...係站內同vincent兄研究左好耐先知要坐邊條線去元朗

一. 要坐705 or 706去天逸轉761p去元朗

二. 唔知坐那邊線...又研究一輪

三. 去到天逸轉車時, 又唔知駛唔駛拍卡出之後再拍卡入, 唯有服務員啦...結果唔駛

四. 再9秒9飛奔去坐車...因為16分開車...個時已經係15分有多喇...好在安全上車咋...哈哈

去到元朗...死喇又唔知邊個站落車...唯有是但求其, 見到元朗賡場就落啦

落左車又去搵指示牌搵大馬路在何地啦...唉...結果又係要問人

but今次俾人串囉...因為我地身處的地方就是"大馬路"囉...哈哈

獵食"山西刀削面"...唔錯唔錯...但無我係廣州食過咁好食

唸住搵b仔涼粉...but...搵唔到+好飽...唉都係算把啦

跟住就打道回府lu...這樣就結束我地新界迷失之旅喇...哈哈

註一. 從未試過對一個地方(香港)咁迷失, 無助咖...但真係好攪笑又好好玩wor

《vincent兄今晚又含情脈脈咁同我講, 佢想同我做既一樣野

我都係無理佢...唔該...拜託...拎番多少少誠意先再搵我講啦...

有d野唔係話有就有...講就算係咖喇》



« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com