難得太陽伯伯出黎...考慮左好耐..
由最初去"海洋公園"轉軚去"濕地公園"
點多d去到(途中搵左好多人問點去...結果都係問司機叔叔點轉車入去)
嘩好多人呀...仲要係一團團人喔
30蚊入場費...出發...不利...我食左張飛, 入唔到呀...救命點好
要由vincent兄出閘...開門先入到去(因為出入都係同一閘口)
之後就去搵地圖...點知要buy的5蚊份(呆了... )
室內展覽館...好靚呀...係入面望出去係個湖...舒服喔
有仿造既動物...
沼澤...
生態環境既轉變...
室外...有館內人氣之星"貝貝"
一望無際草地...河流...雀仔
靚靚靚...舒服到爆呀
行到4點幾走人出元朗食野
趣事發生了...
首先...
迷失輕鐵站...係站內同vincent兄研究左好耐先知要坐邊條線去元朗
一. 要坐705 or 706去天逸轉761p去元朗
二. 唔知坐那邊線...又研究一輪
三. 去到天逸轉車時, 又唔知駛唔駛拍卡出之後再拍卡入, 唯有服務員啦...結果唔駛
四. 再9秒9飛奔去坐車...因為16分開車...個時已經係15分有多喇...好在安全上車咋...哈哈
去到元朗...死喇又唔知邊個站落車...唯有是但求其, 見到元朗賡場就落啦
落左車又去搵指示牌搵大馬路在何地啦...唉...結果又係要問人
but今次俾人串囉...因為我地身處的地方就是"大馬路"囉...哈哈
獵食"山西刀削面"...唔錯唔錯...但無我係廣州食過咁好食
唸住搵b仔涼粉...but...搵唔到+好飽...唉都係算把啦
跟住就打道回府lu...這樣就結束我地新界迷失之旅喇...哈哈
註一. 從未試過對一個地方(香港)咁迷失, 無助咖...但真係好攪笑又好好玩wor
《vincent兄今晚又含情脈脈咁同我講, 佢想同我做既一樣野
我都係無理佢...唔該...拜託...拎番多少少誠意先再搵我講啦...
有d野唔係話有就有...講就算係咖喇》 |