星期六, 去左期待好耐既"長隆水上樂園", 由早上11點多玩到晚上8點先走人喇, carol係呢日都有去到, 我地仲係入面相遇tim, 不過佢地下晝就過左隔離歡樂世界玩lu, 而我同vincent+朱小妹仲有朱5叔, 朱5嬸一齊玩玩玩, 個度真係好好玩"排隊", 每個game我地都排一個鐘玩30秒, 仲要係d大陸人勁(打尖), 而我同朱小妹, 當然發揮我地巴辣既性格, "小"到佢地暈囉, 個度既game其實對我黎講都叫ok的, 不過就唔係好驚囉, 如果唔駛排成個鐘的話, 我相信我地會盡興好多多多多多多...
p.s. 我地係入面見到d奇景, 發現原來大陸人既穿衣方法都幾"潮"的, 首先: 不輪大大小小男女老幼, 都要帶頂帽先, 之後男既有見到著皮鞋入場玩, 有只著"孖煙通"玩等等, 女既有著3吋高, 有既著泳衣入面仲要帶bra著底褲, 一係就由頭包到落腳, 荒死會曬死個隻, 而小朋友, 男只著底褲, 女泳衣加底衫......一句講晒, "大陸人, 你地係得既"...hehe
星期日為左補償, 我地去水上樂園無預我朱堂妹, 我地就同佢玩左半日先走, 去左天河打機打機再打機, 玩到7點半我地先個車走人, too bad 竟然塞車, 7.30坐到11.30左右先返到home... |