經過多日考慮...作左重要 決定
決定...決定...決定......開呢個blog
之前個d...因為技術上問題......令到妹子好煩
所以~~~今日"開blog大吉"喇
呵呵
返學...上Managing information Management, 上左4堂, 正式加埋妹子上左唔夠3堂, 但竟然教左12課書, oh my god, 之後同我地講4月12日test...吓 ~~~究竟教過d咩呢? 走去問人啦!!!sorry...點知無人可以答妹子, oh no點test呀, 呢個學期即係死得...攬炒啦(\_/)
之後發生左d攪笑野, 竟然玩"走火警"wor~~~呵呵
then有2/3同學仔走左...而妹子無無聊聊咁坐到9點都頂唔順走埋
唉~~too bad |