熱熱熱+忙忙忙+累累累= 呢日我既情況yeah!!!
因為失眠+晨咁早起身攪野...其實都唔知攪咩(嘻 )...就累足一日, 仲有我對4吋高tim oh..no
當自己換好衫化好妝, 就幫其他女仕們(媽咪級)上妝, 之後就攪玩兄弟d野, 仲有『愛妻守則』
11.30兄弟黎lu...oh no too bad完全唔玩得, 都唔係路的, 火火地產左佢地一獲, 之後就『冷眼旁觀』, 仲想玩反我地轉頭, 真係有d低智商, 之後敬茶, 出門, 去男家度, 去到時發現新郎哥亞哥老婆係外國人黎的, 仲有兩個小朋友tim, but唔識中文, 英文 just speak 西班牙話, 溝唔掂tim, 之後坐坐坐+等等等, 等到去食飯喇~~yeah...but行9丈幾遠, 當又熱又累情況行...融左, 一路行班姊妹問我, 我同新娘子有咩關係...係無, 搭單做姊妹的因為好玩(哈哈 ), 其實係佢媽咪個妹同我媽咪係多年的金蘭姊妹, 加上又同佢地好熟, 又睇住我大......(下刪幾百字), 就咁我地就fd左一齊玩喇~~哈哈我都幾易同人熟wor
之後回門, 拎齊野去酒樓(天河體育館唔知咩酒樓), 有人黎喇...帶位小姐出現喇(我今日既工作)...行呀行... 走呀走...累呀累...7.30入席前發生左件爆笑野, 原本拖住鬼仔姐弟行的新娘子, 細佬竟然點都唔行又溝通唔到wor, 唯有搵佢baba接走佢啦, 哈哈真攪笑呀, yeah 祝完酒上茶lu, 閃燈乳豬黎喇...仲有芝士龍蝦, 鮑魚片等菜色, 係大陸都係第一次食到的...食飽飽散席lu...朱媽媽就雞咁腳捉住新娘子亞姨同表弟同搵我亞姨...新娘子就係咁搵佢地影相都搵唔到喇...唉...而我就換好衫等去玩唱k喇...yeah~~~(原來大陸擺酒程序同香港好唔同, hk係入席前新人就做佈景牌同人take photo, china就係o係門口做迎賓, 到敬席先係台上影合家相等相, 當敬完酒時, 新娘子又要自己一個敬茶俾每位來賓+收利是, 我地姊妹就負責拎茶, 累爆, 仲有就係無得玩新人的...悶悶悶)...
大家知唔知咩係人生中痛苦而無奈的事呢???就係當你係半夜三更大街大行攪肚痛時又搵唔到廁所, 而有又人煩你喇~~而我就係呢事苦事既苦主喇...朱媽媽仲要唔識死打黎講d無聊野黎煩我...結果cut線收場~~好彩俾我瞇到對面街有間(賓館)...就用我9秒9既速度飛過去...
去到卡啦ok度開始我喪玩既性格...唔識既都玩一餐...玩玩玩+飲飲飲+唱唱唱...話咁快一點鐘走人 |