carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 11
累積人氣: 10583

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 5 月 18 日  星期五   陰天


朋友...送你的 分類: 未分類

朋友見你唔開心, 送你兩首歌, 希望你會開心d快些無事~~

乘風破浪  唱:楊詩蒂


時時望前莫後退
人人莫愁無伴侶
迢迢萬里也未覺疲累
條條遠路莫怕他
重重障礙莫怕他
人人勵行勵志不掉眼淚

*帆盡高張 破浪乘風去
無限旅程 聯群和結隊
帆盡高張 破浪乘風去
無限困難 終須消失去*

友共情

下雨天總掛念從前球場上那可愛片段,突然又已一年
祈望再會面舊朋友,就算心永未遙遠,
但這刻渴望見, 即使重聚再短。

時光可變,人情亦許多都變遷。
友共情不變,那種真找不到缺點。

你我再次相見,隨年和月,身心雖耗損,
友共情從難扭轉,心內那熱暖,仍是純真未變

加油喔...friend



2007 年 5 月 16 日  星期三   陰天


火都黎呀 呆滯 分類: 未分類

返到學校先知唔駛上堂, 因為Law既變態miss唔記得要上堂, 吓...每星期三都要上, 可以話唔記得有無攪錯, 唉算啦~~大伙人去打鍋鍋~~太子富城, 唉又係西面離場, 開頭都無野的, but到左個墨魚面酸要成鍋換之後, 再黎多個屍臭九肚魚...good反晒胃走人, bad list.....




2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


一壽司 分類: 妹子點滴

約左vincent兄食飯, 想睇spider man 3, 但又未睇2wor...都係算把啦, 嘻嘻

去左雅蘭一樓個間『一壽司』原本想係10後食的, 因為半價, but餓呀唔等喇, 點知......我唸10點後會覺得抵d值d囉, 真係唔好掂呀, 下次咪攪......跟住行街街, vincent兄話要買ipod nano, 去左百老匯個fd度, 綠色4G連其他野1700埋單走人, 拎左張玉貴狗被俾熙妍, 就返家玩機......結果我幫佢攪到2點幾...而佢就搵周公個女拍拖...激死人呀




2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


『婚宴』之旅~母親節 分類: 未分類

瞓到10點就起身...奇怪朱媽媽仲未黎搵我返香港呢???再瞓...如事者到11點幾先上黎搵我, 等我執定行李再同媽咪朋友+仔女去飲茶『母親節快樂』, 等呀等, 等呀等...金姐老公等了三粒鐘都仲未有位......見到好多枱吉的~~火火地...走去問叫位小姐, 大枱要等幾耐...點解半粒鐘都叫唔到一張枱 & 有枱仲咩唔叫, but佢仲話無枱wor...嘩...真係火都黎喇.....唔狂插都唔得呀, 換來一張枱+一肚氣

時間過得真係快...係時講拜拜3.30走人返hk喇~~~唔捨得呀太好玩喇, 如果唔係約左vincent兄家人食飯, 我會玩到晚上先同芬姐返黎的......

坐車又坐到一肚氣...去到皇崗又係咁, 搵唔到車...頂以後都唔坐中旅車呀...

晚上同vincent兄家人食飯...尖咀潮州菜...not good

ps. 我又多個新朵『朱囡』芬姐奶奶改的多謝, 仲有鬧左朱媽媽一餐"返黎飲就飲啦, 攪乜鬼野探親wor, 就算係都唔應該捉埋人地主人家去陪你啦, 仲要我唔去玩陪你去酒店瞓, 係唔係傻咖......"真係唔係做人呀




2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


『婚宴』之旅~正日 分類: 未分類

熱熱熱+忙忙忙+累累累= 呢日我既情況yeah!!!

因為失眠+晨咁早起身攪野...其實都唔知攪咩(嘻)...就累足一日, 仲有我對4吋高tim oh..no

當自己換好衫化好妝, 就幫其他女仕們(媽咪級)上妝, 之後就攪玩兄弟d野, 仲有『愛妻守則』

11.30兄弟黎lu...oh no too bad完全唔玩得, 都唔係路的, 火火地產左佢地一獲, 之後就『冷眼旁觀』, 仲想玩反我地轉頭, 真係有d低智商, 之後敬茶, 出門, 去男家度, 去到時發現新郎哥亞哥老婆係外國人黎的, 仲有兩個小朋友tim, but唔識中文, 英文 just speak 西班牙話, 溝唔掂tim, 之後坐坐坐+等等等, 等到去食飯喇~~yeah...but行9丈幾遠, 當又熱又累情況行...融左, 一路行班姊妹問我, 我同新娘子有咩關係...係無, 搭單做姊妹的因為好玩(哈哈), 其實係佢媽咪個妹同我媽咪係多年的金蘭姊妹, 加上又同佢地好熟, 又睇住我大......(下刪幾百字), 就咁我地就fd左一齊玩喇~~哈哈我都幾易同人熟wor

之後回門, 拎齊野去酒樓(天河體育館唔知咩酒樓), 有人黎喇...帶位小姐出現喇(我今日既工作)...行呀行... 走呀走...累呀累...7.30入席前發生左件爆笑野, 原本拖住鬼仔姐弟行的新娘子, 細佬竟然點都唔行又溝通唔到wor, 唯有搵佢baba接走佢啦, 哈哈真攪笑呀, yeah 祝完酒上茶lu, 閃燈乳豬黎喇...仲有芝士龍蝦, 鮑魚片等菜色, 係大陸都係第一次食到的...食飽飽散席lu...朱媽媽就雞咁腳捉住新娘子亞姨同表弟同搵我亞姨...新娘子就係咁搵佢地影相都搵唔到喇...唉...而我就換好衫等去玩唱k喇...yeah~~~(原來大陸擺酒程序同香港好唔同, hk係入席前新人就做佈景牌同人take photo, china就係o係門口做迎賓, 到敬席先係台上影合家相等相, 當敬完酒時, 新娘子又要自己一個敬茶俾每位來賓+收利是, 我地姊妹就負責拎茶, 累爆, 仲有就係無得玩新人的...悶悶悶)...

大家知唔知咩係人生中痛苦而無奈的事呢???就係當你係半夜三更大街大行攪肚痛時又搵唔到廁所, 而有又人煩你喇~~而我就係呢事苦事既苦主喇...朱媽媽仲要唔識死打黎講d無聊野黎煩我...結果cut線收場~~好彩俾我瞇到對面街有間(賓館)...就用我9秒9既速度飛過去...

去到卡啦ok度開始我喪玩既性格...唔識既都玩一餐...玩玩玩+飲飲飲+唱唱唱...話咁快一點鐘走人



« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com