今日去火炭見客就約左『蝦子餅』vincent兄食lunch->sweet sweet喔
到5點幾join埋carman行西田睇泳衣...雖然睇中...太貴喇$379都係無買到
返學又早走喇...約左vincent兄去買禮物俾佢媽媽b-day
去到百老匯搵個fd上fd既fd買『NOKIA-6300』$2380比早兩日平左$200
加上仲超多野送, 包括: 1GB卡, 原本係送FX袋的, 但我要求轉左KITTY禮品
咁佢就送左個KITTY湯杯俾我喇...咁當然唔滿足啦
就開始發揮我『小女人』本色喇...再送多兩個KITTY大, 小袋俾我喇...非常開心喔..呵呵
到走既時候...佢同我講, 下次黎買大型家電如TV等...就送KITTY被WOR
立即"叮"左一聲...因為我計劃買部DC相機好耐喇...就問下佢如果現在有無...
結果就又買多部『PENTAX-A20』$2490比原價又平左$300
原有及加送禮品包括: 2GB卡, MINI 麻雀, KITTY被, KITTY咕"順", FX水"準"
之後就好開心, 好滿足咁走人喇~~~YEAH
PS. 今日係熙妍7個月日子, 佢媽媽SEND左個好CUTE既相俾我地, CUTE爆喔
之後要唸朱媽媽B-DAY送咩俾佢好喇~~~唉...大出血喇 |