carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 3
累積人氣: 10613

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


最想環遊的世界 分類: 未分類

最想環遊的世界 梁靜茹

作詞:姚若龍 作曲:郭文賢 編曲:陳飛午

聊天是甜蜜的習慣
把心情都交換 一天才算完
簡單是我要的浪漫
你語氣有心疼 我就更勇敢
我今天 我明天
最想環遊的世界
就是你 最內心 的世界
我後天 大後天
也不疲倦的想念
會是你 看著我 笑的眼

真愛 像一座秘密花園
隨時有新的發現
得到新的體驗
兩個人彼此挖掘
再一起比對和回味
然後瞭解越深
相愛越深 轉眼就永遠

你的背彎像片沙灘
既厚實又柔軟 能給我心安
陽光在你心裡燦爛
從指間傳遞著 總讓我溫暖
遠方像蜿蜒的海岸
從晨光到向晚 景色會變換
我們走過萬水千山
辛酸會變答案 愛是歸屬感

我今天 我明天
最想環遊的世界
就是你 最內心 的世界
管陰天 管雨天
我的心會是晴天
照亮你 多雲的 那一面

(愛上這歌的意思)




2007 年 4 月 23 日  星期一   雨天


接受...還是~~~ 鬱悶 分類: 未分類

天氣變差...天陰陰...下雨...

係今日既天氣情況...同時亦係我呢日既心情

只不過還未下雪來冰封著我對你的心

每次見你...行街...去玩...還是在家食飯

都是一副渴睡的樣子...不用三分鐘就可以睡著

一副心不在此的樣子...永遠都要想公司事

一個永遠都打/接不完的電話...不分晝夜, 假期都要聽公司電話

一份做不完的工作...收工後, 放假都要拎野返家做

永遠將我既事情...心情拋到遠遠的...

這...我要選擇去接受...還是...忍受呢???

心...真的像水一樣淡...

真的要去到冰封的嗎?




2007 年 4 月 22 日  星期日   陰天


vincent兄媽媽生日飯 分類: 妹子點滴

琴日同朱媽媽慶生日, 今日同vincent兄媽媽提早慶祝生日

朱媽媽一早打黎叫我起身去舖頭幫手整野+飲茶

結果都係12點幾扮好靚靚先落去

vincent兄就同芬姐+朱媽媽開始整舖頭d野(朱爸爸人口失蹤)

而我就係舖頭打nds, 做生意加執貨...好多野做喔

到3點就出去朱亞叔屋企, 唸住拎電腦出去整...都係無去到

就留左係佢度討論, 佢買新屋既事...不過都唔係好關我地事

只係俾d意見佢而已...

跟住就返vincent兄家佢沖涼+join佢媽媽, 家姐姐夫同bb,

出去大圍食飯...(新強記...又食到超飽走人)




2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


朱媽媽B-day 分類: 妹子點滴

朱媽媽生日快樂~~~

今日係朱媽媽生日大日子...所以一早call齊人晚上同佢食飯慶祝

晏晝個時vincent兄佢媽媽過左黎官塘整野...所以就約埋朱媽媽飲茶

之後就同vincent兄上左我公司做埋佢公司d野...(等呀等...等到發火都仲未走喇)

原本唸住我返home煮飯的...結果都係出街食

去左西貢食泰國野...朱大佬埋單~~正正正好味喔

就咁平平淡淡同朱媽媽慶祝佢既生日喇~~




2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


Happy shopping day~~ 驚訝 分類: 妹子點滴

今日去火炭見客就約左『蝦子餅』vincent兄食lunch->sweet sweet喔

到5點幾join埋carman行西田睇泳衣...雖然睇中...太貴喇$379都係無買到

返學又早走喇...約左vincent兄去買禮物俾佢媽媽b-day

去到百老匯搵個fd上fd既fd買『NOKIA-6300』$2380比早兩日平左$200

加上仲超多野送, 包括: 1GB卡, 原本係送FX袋的, 但我要求轉左KITTY禮品

咁佢就送左個KITTY湯杯俾我喇...咁當然唔滿足啦

就開始發揮我『小女人』本色喇...再送多兩個KITTY大, 小袋俾我喇...非常開心喔..呵呵

到走既時候...佢同我講, 下次黎買大型家電如TV等...就送KITTY被WOR

立即"叮"左一聲...因為我計劃買部DC相機好耐喇...就問下佢如果現在有無...

結果就又買多部『PENTAX-A20』$2490比原價又平左$300

原有及加送禮品包括: 2GB卡, MINI 麻雀, KITTY被, KITTY咕"順", FX水"準"

之後就好開心, 好滿足咁走人喇~~~YEAH

PS. 今日係熙妍7個月日子, 佢媽媽SEND左個好CUTE既相俾我地, CUTE爆喔

之後要唸朱媽媽B-DAY送咩俾佢好喇~~~唉...大出血喇



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »



tofumonzter@createblog.com