因為朱媽媽陪亞叔去睇樓...所以就要我呢個廉價勞工去幫手喇
加上VINCENT兄之前應承左佢呢個未來外母幫佢整舖頭野...
BUT...戰爭就由呢一刻開始喇~~ (人物包括:我, VINCENT兄+朱爸爸)
首先...我去到就叫快D推要整既野黎舖頭, 等VINCENT兄黎就整啦, 但.佢唔理我
到我叫多佢幾次時...佢竟然同我講我"喝"佢囉...算忍
之後佢見到有客要野時...佢又可以當睇唔到企係度...OK再忍
到VINCENT兄黎到時...佢就開始"哦"VINCENT兄喇
由開始3點幾"哦+鬧"到7點幾...差不多5個鐘既疲勞轟炸..都忍佢
BUT...到左差不多完工時...佢係話D板少左兩吋...呢樣個樣
就係呢刻...VINCENT兄同我都爆發...發老脾喇
爆插佢呀......真係忍無可忍呀~~邊有人咁咖
最離譜既係到收完舖去食飯, 我VINCENT兄同朱媽媽由9點幾等佢等到11點都唔黎
電話又唔開, 又搵唔到人, 返到HOME佢竟然係度...發老脾?
唉...都唔知咩人黎咖...老豆都係咁話啦...完全唔識同相處呀 |