變態 ...變態 ...變態咖 ~~~激死我喇..真係想兜鞋"車"落佢度呀
今朝行去坐車返工時, 去到屋企樓下商場門口
有條死佬...好有衝勁咁撞過黎我度wor(上半身)
好在本小姐我身手敏捷避開左...佢只係踢到我隻腳
但行我後面既亞姐就唔好彩中晒喇
之後望返後面...見佢好快手咁翻兜行係我隔離, 仲要"及"實我tim
呢刻...我既警覺性即刻提升到最高晒~~~
"睥"到佢"行"呀...佢就快快腳行左係我前面
而我既視線一直都無離開過佢...直覺話我知...佢會再黎多次
結果...中呀, 係小巴站前...條死變態真係想翻兜再撞多次呀
哈哈...佢遇著身手敏捷而又警覺性高既我當然又一次失敗啦
到佢再一次失敗時...條友仔又再跟住我尾......
我都費時理佢上車走人呀...
心唸...如果條變態真係撞埋黎...我唸佢死定喇, 除左報警, 我實k爆佢呀...撞我呀喇 |