荃荃生日快樂
今日唔駛返學~~晚上聯同carman, ching, yond, shriley, chloe幫佢慶祝~~~瓊華neway k buffet, 未夠鐘時, 就係瓊華行左一陣街, 見到一間賣家品店, 賣d野送俾新婚or拍拖既人就一流"WHEN A MEN LOVE A WOMAN & WHEN A WOMAN LOVE A MEN"好有意思好特別~~~去到NEWAY時唔講笑, 立即出去拎野食...經過一輪出擊後, 成張枱都係野食......等齊人...食食食~~~唱唱唱~~~到10點幾有條友仔入黎同我地講要我地10.45走人...吓~~唔係化, CAKE都未切WOR...走人~~~同經理嘈一輪後都係咁......算~~第日唔黎呢度唱~~~咁就各閃喇 |