| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 10 月 16 日 星期四  |
一早收工•準備  |
分類: 妹子點滴 |
今日係公司一早就走左喇...返屋企搵埋對鞋, 就落番官塘join 新娘子carol買埋+食完野就返佢大埔屋企, 幫佢手整野...um整左d咩呢? 貼下"囍"字咁啦...之後就陪佢出去買下野等第二日接新娘時黎玩新郎既...再接完佢表妹後就返去食飯, 跟住無野做...沖完涼就開枱打牌..等上頭, 完成上頭儀式後就食湯圓...跟住影完相就瞓覺lu
|
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
誤會•是非由此起  |
分類: 妹子點滴 |
首先因為琴日個編blog好多人都黎問我...咩事...係唔係講佢...我可以話我講既人, 好多人係唔識的, 其他人唔好自己代入角色, 之後再黎問我, 因為我唔想再產生任何不必要的誤會, 亦唔想再有任何是非影響朋友間既信任, 有d野過去左就算喇~~我亦都唔想再講再唸, 加上有d野我真係唔知, 所以唔好再問我一d我唔知既事喇, 而我亦好多謝呢兩日各方人士問我發生咩事, 我只不過係想將我心中不滿unhappy事打出黎舒發下o者, 而唔係想令人聯想, 再產生不必要既誤會是非, 加上我根本唔想去深究了解事件既真相, 因為係真係假都好啦, 都唔會再關我事, 再影響到我,
其實, 之後其他人都話我, 唔想有誤會是非, 就唔好打呢d野或者講/鬧人地啦, 因為實會產生的, 吓~~咁有又點呀, 怕就唔做唔打唔講咖喇, 就算就呢件事個個都話我錯, 再話我衰時, 唔同我做frd, 我都會做會打會講, 因為我就係我, 唔通仲要睇呢d人or其他人既面色做人咩...咁樣就唔係我啦, 我唔會去奉承, 討好其他人的...
朋友們我都係發洩下, 大家唔好對號入坐, 以為我講你, 你, 你, or 你...喔! |
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
懷疑被出賣  |
分類: 妹子點滴 |
剛剛發覺自己好似被人出賣了...被好朋友(算係掛...起碼我當佢係囉)出賣既感覺真係好差, 因為我對朋友係無介心的, 特別係對朋友仔傾下心事, 加上我咩都都會講得, 但係原來佢地係會將你同佢講既野, 當人情咁講返俾其他人聽咖...結果就係咁俾人話囉, 其實呢d事唔知點解成日都發生係我身上呢? 從小到大好似成日都俾朋友出賣, 係我直腸直肚咩都講, 咩都話既關係?, 還是我太易信朋友, 以為佢地唔會出賣自己, 完全無介心呢? 定係人就係鍾意講是講非, 將人地講既野變成是非, 之後當人情出售, 令聽既人開心知道, 之後就勁鬧講既人, 令到講既人變"犯眾憎", 我唸佢地會好開心囉...有時真係唔知點對佢地, 點做朋友...對朋友有介心, 就唔好做朋友啦~~算啦, 會出賣你既嗰個人, 都唔會再係朋友啦, 因為有得一次, 就會有第二次... |
| 2008-10-14 |
分類: 妹子點滴 |
好耐都無打過blog lu...唔係太想動手去打, 呢排發生好多事, 令到個人心情大上大落
琴日係我同二少10週年紀念, 我地好歸於平淡咁普通食左飯就返屋企, 睇下電視, 上下網之後就瞓喇
3號晚無返學, 留左係二少家, 叫佢買野返黎俾我食...之後攪左獲"條"野俾我...
28-29/9, 補祝二少生日及預祝拍拖10週年澳門之旅...喪食, 喪行, 喪逼...超辛苦
14/9中秋節...同左二少家人去摩士公園賞月
12/9 二少生日, 一年一次整左個cake俾佢, 之後同佢家人食飯做節, 之後再去同佢同事唱k..
|
2008 年 9 月 6 日 星期六  |
小b仔出世+ching 生日飯+二少 b-day party  |
分類: V•HOME是與非 |
朝早同二少+v媽+三家姐+三姐夫+熙妍飲茶, 熙妍佢成朝都無黎心機, 可能因為亞媽入院等生細佬, 見唔到面掛住無心機排, 佢連見到佢最愛既"sweet sweet"都無心機, 之後返v.home, 熙妍自動自攪拎"等"仔上二少床玩, 屋企除左我之外, 真係得熙妍可以咁樣係vincent床"jump"玩呀~~
4點多d就返左我自己屋企整d野, 原本7點幾先出去同ching ching慶祝生日食飯的, 不過返home途中收到二少電話二家姐生左, b仔早左成個月出世 , 不過好輕得4磅幾, 就咁我提早出門探佢地, 但睇唔到b仔, 算啦等佢出院先啦, 之後我就走人去食飯lu
今次bluey佢搵到間印尼餐廳食飯, 雖然細d, 但環境唔錯, d野食又幾好食, 我地買左個kitty朱古力慕思cake去, 係切cake時, 因為同一時間個度又有人慶祝生日, 個度老細就播生日歌同我地慶祝喇, 吹左一輪水, 10點半就走喇, 我又要趕下場
正場二少生日, 大家都玩得幾high, 而我同二少就成左大家既玩具, 我兩二人合演了一部"攪笑求婚記", 我知大家好想飲到我同二少呢餐, 放心俾d時間我地, 我地prepare緊咖喇~~~之後5點幾先散, 又一晚通頂, 累死 |
|