carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 9
累積人氣: 10572

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


一早收工•準備 愉快 分類: 妹子點滴

今日係公司一早就走左喇...返屋企搵埋對鞋, 就落番官塘join 新娘子carol買埋+食完野就返佢大埔屋企, 幫佢手整野...um整左d咩呢? 貼下"囍"字咁啦...之後就陪佢出去買下野等第二日接新娘時黎玩新郎既...再接完佢表妹後就返去食飯, 跟住無野做...沖完涼就開枱打牌..等上頭, 完成上頭儀式後就食湯圓...跟住影完相就瞓覺lu




2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


誤會•是非由此起 無奈 分類: 妹子點滴

首先因為琴日個編blog好多人都黎問我...咩事...係唔係講佢...我可以話我講既人, 好多人係唔識的, 其他人唔好自己代入角色, 之後再黎問我, 因為我唔想再產生任何不必要的誤會, 亦唔想再有任何是非影響朋友間既信任, 有d野過去左就算喇~~我亦都唔想再講再唸, 加上有d野我真係唔知, 所以唔好再問我一d我唔知既事喇, 而我亦好多謝呢兩日各方人士問我發生咩事, 我只不過係想將我心中不滿unhappy事打出黎舒發下o者, 而唔係想令人聯想, 再產生不必要既誤會是非, 加上我根本唔想去深究了解事件既真相, 因為係真係假都好啦, 都唔會再關我事, 再影響到我,

其實, 之後其他人都話我, 唔想有誤會是非, 就唔好打呢d野或者講/鬧人地啦, 因為實會產生的, 吓~~咁有又點呀, 怕就唔做唔打唔講咖喇, 就算就呢件事個個都話我錯, 再話我衰時, 唔同我做frd, 我都會做會打會講, 因為我就係我, 唔通仲要睇呢d人or其他人既面色做人咩...咁樣就唔係我啦, 我唔會去奉承, 討好其他人的...

朋友們我都係發洩下, 大家唔好對號入坐, 以為我講你, 你, 你, or 你...喔!




2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


懷疑被出賣 忿怒 分類: 妹子點滴

剛剛發覺自己好似被人出賣了...被好朋友(算係掛...起碼我當佢係囉)出賣既感覺真係好差, 因為我對朋友係無介心的, 特別係對朋友仔傾下心事, 加上我咩都都會講得, 但係原來佢地係會將你同佢講既野, 當人情咁講返俾其他人聽咖...結果就係咁俾人話囉, 其實呢d事唔知點解成日都發生係我身上呢? 從小到大好似成日都俾朋友出賣, 係我直腸直肚咩都講, 咩都話既關係?, 還是我太易信朋友, 以為佢地唔會出賣自己, 完全無介心呢? 定係人就係鍾意講是講非, 將人地講既野變成是非, 之後當人情出售, 令聽既人開心知道, 之後就勁鬧講既人, 令到講既人變"犯眾憎", 我唸佢地會好開心囉...有時真係唔知點對佢地, 點做朋友...對朋友有介心, 就唔好做朋友啦~~算啦, 會出賣你既嗰個人, 都唔會再係朋友啦, 因為有得一次, 就會有第二次...



2008-10-14 分類: 妹子點滴

好耐都無打過blog lu...唔係太想動手去打, 呢排發生好多事, 令到個人心情大上大落

琴日係我同二少10週年紀念, 我地好歸於平淡咁普通食左飯就返屋企, 睇下電視, 上下網之後就瞓喇

3號晚無返學, 留左係二少家, 叫佢買野返黎俾我食...之後攪左獲"條"野俾我...

28-29/9, 補祝二少生日及預祝拍拖10週年澳門之旅...喪食, 喪行, 喪逼...超辛苦

14/9中秋節...同左二少家人去摩士公園賞月

12/9 二少生日, 一年一次整左個cake俾佢, 之後同佢家人食飯做節, 之後再去同佢同事唱k..

 




2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


小b仔出世+ching 生日飯+二少 b-day party 愉快 分類: V•HOME是與非

朝早同二少+v媽+三家姐+三姐夫+熙妍飲茶, 熙妍佢成朝都無黎心機, 可能因為亞媽入院等生細佬, 見唔到面掛住無心機排, 佢連見到佢最愛既"sweet sweet"都無心機, 之後返v.home, 熙妍自動自攪拎"等"仔上二少床玩, 屋企除左我之外, 真係得熙妍可以咁樣係vincent床"jump"玩呀~~

4點多d就返左我自己屋企整d野, 原本7點幾先出去同ching ching慶祝生日食飯的, 不過返home途中收到二少電話二家姐生左, b仔早左成個月出世 , 不過好輕得4磅幾, 就咁我提早出門探佢地, 但睇唔到b仔, 算啦等佢出院先啦, 之後我就走人去食飯lu

今次bluey佢搵到間印尼餐廳食飯, 雖然細d, 但環境唔錯, d野食又幾好食, 我地買左個kitty朱古力慕思cake去, 係切cake時, 因為同一時間個度又有人慶祝生日, 個度老細就播生日歌同我地慶祝喇, 吹左一輪水, 10點半就走喇, 我又要趕下場

正場二少生日, 大家都玩得幾high, 而我同二少就成左大家既玩具, 我兩二人合演了一部"攪笑求婚記", 我知大家好想飲到我同二少呢餐, 放心俾d時間我地, 我地prepare緊咖喇~~~之後5點幾先散, 又一晚通頂, 累死



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com