| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
我要結婚喇~~~~~  |
分類: 嫁•囍 |
雖然好早之前(上年)已經決定好大囍日子 【2009年12月10日~~星期四】, 但好多野都未肯定, 未肯動身去攪, 所以一路都唔多講, 其實同我 or vincent熟既朋友都知咖喇~~haha
唔知點解, 唔多想去攪我個wedding party, 咩原因真係唔知, 可能太多濕濕碎碎野, 又好似無咩時間去做掛, 因為vincent又忙一星期返大陸4日, 我又要返學, 到放假都想瞓瞓瞓, 咩都唔想郁, 就連酒樓都係2月先肯落實, 但係就算幾唔想郁唔想做都好喇, 現實既事會迫到你"的"起心肝去做, 因為發現原來大囍個日係好日子, 好多野都無期, 包括婚禮拍攝, 註冊地方都無左我心水lu, 唉~~有d down, 所以今日就去婚紗展決定...下定決定解決眼前危機,
哈哈~~攪掂了擔心既事情
婚禮拍攝~~~clear
唐餅~~~clear
又影多次婚紗相~~~clear
禮服~~~clear左一半
禮服clear左一半, 係仲未決定我既婚紗晚裝係邊度攪, 所以join左先, 如果攪得掂我d衫, 就用黎租vincent禮服, 攪唔掂就係個度一次過攪~~唔駛煩
講開婚紗相, 因為係酒樓送既, 本住送得唔好浪費心情去影, 但當知道係新x地後, 就決定一定要去影, 因為佢有個hello kitty拍攝區, 再同vincent相量過之後就deal佢(其實係得我講無佢講~~哈哈), 如事者加d錢又影多次喇~~~哈哈(愛死你呀蝦子餅), 影相日期就會係我去墾丁前一日影『29/4』, 費事晒到黑黑返黎影呀(低能咖, 就黎結婚都仲要去d陽光+海灘既地方玩, 朱小姐本人都痴痴地的)~~~呢排既我, 要努力keep fit先得, 無咩事唔好叫我出街食飯呀~~
|
2008 年 12 月 7 日 星期日  |
| 7日6夜馬來西亞5星級"吃喝玩樂"探親團 |
分類: V•HOME是與非 |
終於係馬來西亞返黎LU...呢個5星級之旅, 真係一流, 全天候享受, 完全遠離電腦, 連個腦都放低, 加上完全無時間觀念咁過, 正呀...去到第一日就開始不停咁食食食...瞓瞓瞓...行樓梯行樓梯...玩玩玩(俾4個小朋友玩)...相都無乜點影TIM, 哈哈哈...食過D咩呢, 太多喇...芽菜雞, 雞絲河粉, 咖哩面, 蝦面, 燒雞翼, 串燒, 印度薄餅, 好正既西餐, 喇沙, 蠔油蟹, 盬局雞, 大舊面(餅), BBQ, 咸旦蟹, 腰果蝦, 夜市場牛腩, 肉骨茶, 金馬倫士多啤利, 全菜宴, 吉隆坡肥佬蟹, ...太多太多, 打唔晒
總之就係正喇~~雖然食左咁多...但都無咩肥到, 因為每日都來回N次3層樓, 上上落落, 跑上跑落咁同3個勁ACTIVE既小朋友玩, 之後仲要病住返黎HK...想食肥都難喇 |
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 出發馬來西亞 |
分類: 未分類 |
終於到29號喇, 真係等到頸都長呀
我地一行10人, 我, 二少, V媽, V大佬, 二家姐一家4口, 三家姐夫婦二人, 出發7日6夜馬來西亞 "怡保, 吉隆坡" 5星級"吃"喝"玩"樂"探親(大家姐家)團, GOGOGO |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
| 26歲LU |
分類: 妹子點滴 |
又大一歲, 又老一歲LU, 今年決定要過得平淡, 所以無K PARTY, 無飲酒場, 無通頂節目, 只有同家人朋友食飯, BBQ, 日本自助餐, 打邊爐, 同二少食九龍酒店宵夜自助餐, 不過真係好開心...今年有兩個蛋糕切, 真的多謝所有幫我慶生日既家人朋友
|
2008 年 11 月 25 日 星期二  |
| 畢業禮 |
分類: 妹子點滴 |
寒窗苦讀三年終於係IVE讀完個Diploma in Sales managemnt and Services Marketing, 今日就行畢業禮, 雖然屋企人無個得閒黎, 但都無所謂啦, 因為個個都要返工做野, 我明既, 加上我仲有一個HIGH DIPLOME,...哈哈, 約左成班同學去畢業禮, 真係好開心, 好好玩, 10點半開始11點半左右完, 之後就成班人影相, 影相, 影相再影相, 咩POST都出齊, 跟住就去飲茶食飯...之後就各自歸家LU... |
|