| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| 男人•洋蔥 |
分類: 哲學家 |
之前睇過一本小說, 唔記得叫咩名喇, 小說入面用左洋蔥比喻男人, 點解?
因為當你整洋蔥時, 每將整開一片時, 你d眼淚就會流一點, 當整開越多, 眼淚就會流得越多, 當你整到尾時, 你就會發現, 原來洋蔥係無心的, 男人就同洋蔥一樣, 當你了解得多, 眼淚流得多時, 到最後先發現, 原來他是個無心的人...
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 又病左喇 |
分類: 妹子點滴 |
我琴日既預感終於實現喇, 今朝未起身, 已經知又病喇,
全身無力, 周身骨痛, 喉嚨腫痛, 個頭勁痛, 又暈, 又嘔, 開冷氣都出汗既, 仲發燒tim
結果......38.1度, 喉嚨發炎...唉又病喇 |
| 瞓足一日 |
分類: 妹子點滴 |
6點唱完k...
7點瞓....
2點起身食野.....
4點返到黎又再瞓....
8點起身去食飯....
11點半睇完花樣又再再瞓過.....
不過係瞓緊既同時, 我知道我自己會病喇.... |
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 唱到天光 |
分類: 妹子點滴 |
原本返大陸既我, 因為種種原因, 都係返唔到, 之後有個朋友仔同女朋友分左手失戀, 我, vincent, ruby, sam, 龜, 銘, 金, 耶穌, 肥波一行十人發揮我地友情既關心, 同傷心者唱k
我地打完鍋鍋後, 12點左右就到neway city喇, 講真呢間野真係幾舊的, 為左令傷心者開心d, 唔好唸ex既事, 我地就不停咁叫佢玩, 叫佢飲, 但佢就不停咁唱歌, 仲要係d傷情歌, 唉...真係無野好講呀, 雖然拍左好多年, 但有d野無左就係無左, 特別係feel, 既然別人選擇放棄時, 何解要苦苦糾纏呢, 點解唔可以瀟灑咁放手呢, 出面世界咁大, 唔放手又點知下一個好呢? 之後唔經唔覺咁我地就由天黑唱到天光喇...6點走人, 返到vincent home沖完涼即瞓死左lu |
游水記  |
分類: V•HOME是與非 |
因為某些原因返唔到大陸既關係, 下晝就同vincent姨生女熙妍一家去游水, 今日佢著左kennex姨姨送比佢既生果3點式游水, 起初haylay有d驚的, 成個身硬晒軑, 但玩玩下又無乜野, 游左一個鐘左右走喇, 不過都係唔肯走咁啦...
但今日d水溫真係好凍喇... |
|