carrieche
暱稱: Carrie
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
抽升飲糖水日~~
Big Four 演唱會~~
26 weeks
25 Weeks and 3 days
Happy New Year

日誌分類
全部 (203)
V•HOME是與非 (11)
朱宅ほ人 (4)
妹子點滴 (115)
哲學家 (2)
嫁•囍 (8)
未分類 (63)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
朱小妹
熙妍BB

日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 10544

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 11 月 1 日  星期六   陰天


誠心祈求 傷心 分類: 朱宅ほ人
琴日媽媽同我講, 我有一個表哥, 因為身體不舒服, 入了院...起初以為只係一d小事, 點不知說起原來是大件事, 仲要入了"深切治療", 原因係糖尿超勁高, 血因為食成藥的關係而感染細菌, 肝臟亦可能是食左呢d藥而生了個大瘡...舅母同媽媽講, 現在他雖然已做了手術, 但好似仲未醒過來, 而他全身亦生了瘡, 因為血有細菌手腳是凍而腫的, 完全沒有血到的, 舅母亦話因為血管塞了, 要從頸還是其他地方切幾舊骨出來, 總之就唔知係邊切黎做手術通血個類...但做完呢個手術...我表哥佢...可能要永遠住院...及...下半身目瞪口呆...........
 
我一家跟他一家非常親密的, 小時候我同亞哥經常去他家玩的, 我呢個表哥, 從小就已經很肥很肥, 給人很可愛的, 而且心地也很好, 做人非常上進, 在半工讀時完成大學學位, 現在好像是讀碩士的, .......其實一個咁有上進心, 一個很好的人....個天點解要佢咁樣受苦...要咁樣折磨佢呀
 
媽媽一路講, 一路咸, 一路話點解呢個仔要受呢d苦, 他從小我媽媽就很錫佢, 而表哥亦很尊重, 很錫呢個姑姑, 甚至比他媽媽 or 爸爸還會多...他有時間就會同我媽媽飲茶, 有甚麼都事都會同我媽媽講...媽媽因為佢咁依家非常非常傷心, 只想佢無事大步走過......
 
現在我地都唔知可以做咩幫到佢過呢關, 唯有不斷的祈禱祈求他可以無事出院......傷心, 雖然知道求神拜佛不是可以幫到他, 但我地可以做既都只有這些, 其他就只能靠醫生的醫術, 及他自己的意志力......
 
神呀~~求求您! 救救他吧!!



2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


深圳之行---2 分類: 妹子點滴

起身走左之後就去飲酒, 唔知點解大陸基本上每間酒樓餐廳都係無空調的, 想熱死人咩, 食完就過東門再行一陣, 因為要去2蚊店, 行左勁耐去到九龍城個邊先有一間, 其他都執晒LU, 我地有我地買, 二少兩個FD就上左去九龍城行...去JOIN佢地時, 佢地竟然同我地講要係呢度開舖, 因為D女實在太正喇~~~哈哈...行左一陣我地就走人返HK LU

返到黎係上水食完野, 再去九龍塘搵亞YOND借D野去玩具反斗城幫大家姐買LEGO, 買左千幾蚊, 小朋友真幸福呀, 係去九龍塘既車程內, 我地4個人相量左我地下次既TRIP, 因為11月尾我會同二少全家去馬來西亞1星期, 所以就問佢地如其再搵地點去玩, 不如一齊去吉隆坡玩幾日啦, 橫掂個邊又有車, 可以自己開出去玩...就係咁大家就返去計計自己既假喇...希望佢地都會去啦, 咁就好好玩喇~~哈哈

買完我同二少就返屋企JOIN佢亞媽同二家姐一家去大圍食飯, 呢間野係二少推介的, 百多蚊就有一個勁大的老味拼盤, 叫左6樣都係3百多D唔錯唔錯~~~




2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


深圳之行 分類: 妹子點滴

原本今日要返舖頭幫手既...去到亞媽先嫌棄我唔要我係度...哈哈講笑咋, 之後就同二少返左大陸幫佢大家姐買野拎過馬來西亞, 上去之前打俾佢d frd問下佢地上唔上啦, 點知原來都係上面, 我同二少係東門買唔到我地要買既野, 不過就買左個"天線得得B - PO"背包俾熙妍, 佢好鍾意得得B咖, 日日都要睇佢D卡通片...之後因為有得抽獎, 咁我地抽到個佢地話既4獎----一幅山水畫, 咁我地去東門買完野之後就join佢地去樂園路食海鮮啦, 4個人叫左成10樣野, 埋單都係二百多D, 真係正同抵呀, 不過就無我想食既野囉~~~跟住就去按摩喇~~~按之前我地係房度玩啤派...玩到12斀多D就分房推酒....




2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


Disneyland黑色世界 分類: V•HOME是與非

琴日全日活動---carol wedding
今日又全日活動-----disneyland

由於琴日關係, 導致今日起身真係有難度呀, 好免強先起到, 之後就去kln city食早餐, 然後去bus stop join 二少家人就坐巴士去, 今次因為二少三家姐有半價, 所以二家姐一家4口(連bb boy都去呀)連工人 & 二少亞媽, 一行9人一齊去disneyland, 係車上我同亞b &二少一齊坐, 不停玩, 亞b好希creative咖, 見到條橋有兩直一橫, 就同我地講係"H"...哈哈, 去到時已經12點左右, 不過亞B不停咁講"GO BACK, GO BACK" 又唔肯落地, 之後見到MICKEY佢地就無乜事, 不停咁跑, 但當玩每樣野時就不停咁喊, 玩完時就不停話"PLAY AGAIN", 又跟住我去玩wor...哈哈真係笑爆肚呀

其實今次去除左因為平(主要因素半價)外, 就係因為黑色世界, 之前去過幾年ocaen park 哈囉喂, 都覺得除左排隊外就無咩野喇, 今次就轉去disney啦...雖然得兩個鬼屋, 但都好好玩呀, 貴精不貴多就係咁解喇~~~而且佢地個黑色巡遊又好睇wor...真係平靚正好玩

今次我仲有樣攪笑野, 就係不停問d工作人員拎貼紙...哈哈




2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


Carol's wedding 分類: 妹子點滴

一早就俾個電話整醒了, 係carol個姨媽係澳洲打黎恭喜佢"結婚大囍", 之後輪流起身妝身喇~~跟住親戚朋友姊妹們都陸陸續續咁黎, 大家都問有無買報紙, 因為佢地擺酒間酒樓會幫新人賣ad的...  之後就新娘上妝, 而我地姐妹們(carol朋友x3, 表姐, 表姐 & me - 攪笑地佢地都話我同表姐好夾, 都係大刺刺既人, 都係好多笑料)就準備玩接新娘既野, 當一齊準備好就係走廊等新郎到, 我地玩左幾個超好笑game, 真係笑爆肚呀, 但亦因為時間唔耐, 我地就精簡左 & 刪咁d game, 而佢地班兄弟們真係好兄弟, 好玩得下bor, 之後就敬茶...出門, 去到男家, 因為我同表姐都係唔收既人, 所以去到就唔多出聲講野, 但不停咁細聲大聲笑, 總之就笑爆咀啦, 換好衫食完飯, 就出發到註冊地方---伊甸園, 註冊前影相, 註冊後都係影相, 跟住就去酒樓lu, 由此我臨時拉夫做司儀, 攪到我超緊急, 怕會講錯野, 結果都好大致順利, 只係二少話我差d講左粗口, 其實係miss左一粒字無講到, 哈哈...不過算啦, 無事發生就得喇~~~之後食到中段, 就要走去做"實q"維持影相趺序, 好彩二少幫我留左野食咋, 佐就難為佢自己一個人呆呆咁坐係度食...因為一對新人不停不停咁影相影相, 到散席走時我同二少先可以同佢地影一兩張咋(嗚嗚....>_<)

多謝carol & jordy讓我同二少參加左一個開心又感動既婚禮, 雖然累, 但真係好好玩好開心...我地祝係『白頭到老, 永結同心, 三年抱兩, 幸福美滿』...(不過記住個日我無同你地飲過酒酒酒酒呀..哈哈)

ps, 唔知我個wedding party又會係點呢?

(呢張就係上報既相喇),

jordy & carrie



« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com