| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 11 月 1 日 星期六  |
誠心祈求  |
分類: 朱宅ほ人 |
琴日媽媽同我講, 我有一個表哥, 因為身體不舒服, 入了院...起初以為只係一d小事, 點不知說起原來是大件事, 仲要入了"深切治療", 原因係糖尿超勁高, 血因為食成藥的關係而感染細菌, 肝臟亦可能是食左呢d藥而生了個大瘡...舅母同媽媽講, 現在他雖然已做了手術, 但好似仲未醒過來, 而他全身亦生了瘡, 因為血有細菌手腳是凍而腫的, 完全沒有血到的, 舅母亦話因為血管塞了, 要從頸還是其他地方切幾舊骨出來, 總之就唔知係邊切黎做手術通血個類...但做完呢個手術...我表哥佢...可能要永遠住院...及...下半身  ...........
我一家跟他一家非常親密的, 小時候我同亞哥經常去他家玩的, 我呢個表哥, 從小就已經很肥很肥, 給人很可愛的, 而且心地也很好, 做人非常上進, 在半工讀時完成大學學位, 現在好像是讀碩士的, .......其實一個咁有上進心, 一個很好的人....個天點解要佢咁樣受苦...要咁樣折磨佢呀
媽媽一路講, 一路咸, 一路話點解呢個仔要受呢d苦, 他從小我媽媽就很錫佢, 而表哥亦很尊重, 很錫呢個姑姑, 甚至比他媽媽 or 爸爸還會多...他有時間就會同我媽媽飲茶, 有甚麼都事都會同我媽媽講...媽媽因為佢咁依家非常非常傷心, 只想佢無事大步走過......
現在我地都唔知可以做咩幫到佢過呢關, 唯有不斷的祈禱祈求他可以無事出院......  , 雖然知道求神拜佛不是可以幫到他, 但我地可以做既都只有這些, 其他就只能靠醫生的醫術, 及他自己的意志力......
神呀~~求求您! 救救他吧!!
|
2008 年 10 月 26 日 星期日  |
| 深圳之行---2 |
分類: 妹子點滴 |
起身走左之後就去飲酒, 唔知點解大陸基本上每間酒樓餐廳都係無空調的, 想熱死人咩, 食完就過東門再行一陣, 因為要去2蚊店, 行左勁耐去到九龍城個邊先有一間, 其他都執晒LU, 我地有我地買, 二少兩個FD就上左去九龍城行...去JOIN佢地時, 佢地竟然同我地講要係呢度開舖, 因為D女實在太正喇~~~哈哈...行左一陣我地就走人返HK LU
返到黎係上水食完野, 再去九龍塘搵亞YOND借D野去玩具反斗城幫大家姐買LEGO, 買左千幾蚊, 小朋友真幸福呀, 係去九龍塘既車程內, 我地4個人相量左我地下次既TRIP, 因為11月尾我會同二少全家去馬來西亞1星期, 所以就問佢地如其再搵地點去玩, 不如一齊去吉隆坡玩幾日啦, 橫掂個邊又有車, 可以自己開出去玩...就係咁大家就返去計計自己既假喇...希望佢地都會去啦, 咁就好好玩喇~~哈哈
買完我同二少就返屋企JOIN佢亞媽同二家姐一家去大圍食飯, 呢間野係二少推介的, 百多蚊就有一個勁大的老味拼盤, 叫左6樣都係3百多D唔錯唔錯~~~ |
2008 年 10 月 25 日 星期六  |
| 深圳之行 |
分類: 妹子點滴 |
原本今日要返舖頭幫手既...去到亞媽先嫌棄我唔要我係度...哈哈講笑咋, 之後就同二少返左大陸幫佢大家姐買野拎過馬來西亞, 上去之前打俾佢d frd問下佢地上唔上啦, 點知原來都係上面, 我同二少係東門買唔到我地要買既野, 不過就買左個"天線得得B - PO"背包俾熙妍, 佢好鍾意得得B咖, 日日都要睇佢D卡通片...之後因為有得抽獎, 咁我地抽到個佢地話既4獎----一幅山水畫, 咁我地去東門買完野之後就join佢地去樂園路食海鮮啦, 4個人叫左成10樣野, 埋單都係二百多D, 真係正同抵呀, 不過就無我想食既野囉~~~跟住就去按摩喇~~~按之前我地係房度玩啤派...玩到12斀多D就分房推酒.... |
2008 年 10 月 18 日 星期六  |
| Disneyland黑色世界 |
分類: V•HOME是與非 |
琴日全日活動---carol wedding
今日又全日活動-----disneyland
由於琴日關係, 導致今日起身真係有難度呀, 好免強先起到, 之後就去kln city食早餐, 然後去bus stop join 二少家人就坐巴士去, 今次因為二少三家姐有半價, 所以二家姐一家4口(連bb boy都去呀)連工人 & 二少亞媽, 一行9人一齊去disneyland, 係車上我同亞b &二少一齊坐, 不停玩, 亞b好希creative咖, 見到條橋有兩直一橫, 就同我地講係"H"...哈哈, 去到時已經12點左右, 不過亞B不停咁講"GO BACK, GO BACK" 又唔肯落地, 之後見到MICKEY佢地就無乜事, 不停咁跑, 但當玩每樣野時就不停咁喊, 玩完時就不停話"PLAY AGAIN", 又跟住我去玩wor...哈哈真係笑爆肚呀
其實今次去除左因為平(主要因素半價)外, 就係因為黑色世界, 之前去過幾年ocaen park 哈囉喂, 都覺得除左排隊外就無咩野喇, 今次就轉去disney啦...雖然得兩個鬼屋, 但都好好玩呀, 貴精不貴多就係咁解喇~~~而且佢地個黑色巡遊又好睇wor...真係平靚正好玩
今次我仲有樣攪笑野, 就係不停問d工作人員拎貼紙...哈哈 |
2008 年 10 月 17 日 星期五  |
| Carol's wedding |
分類: 妹子點滴 |
一早就俾個電話整醒了, 係carol個姨媽係澳洲打黎恭喜佢"結婚大囍", 之後輪流起身妝身喇~~跟住親戚朋友姊妹們都陸陸續續咁黎, 大家都問有無買報紙, 因為佢地擺酒間酒樓會幫新人賣ad的... 之後就新娘上妝, 而我地姐妹們(carol朋友x3, 表姐, 表姐 & me - 攪笑地佢地都話我同表姐好夾, 都係大刺刺既人, 都係好多笑料)就準備玩接新娘既野, 當一齊準備好就係走廊等新郎到, 我地玩左幾個超好笑game, 真係笑爆肚呀, 但亦因為時間唔耐, 我地就精簡左 & 刪咁d game, 而佢地班兄弟們真係好兄弟, 好玩得下bor, 之後就敬茶...出門, 去到男家, 因為我同表姐都係唔收既人, 所以去到就唔多出聲講野, 但不停咁細聲大聲笑, 總之就笑爆咀啦, 換好衫食完飯, 就出發到註冊地方---伊甸園, 註冊前影相, 註冊後都係影相, 跟住就去酒樓lu, 由此我臨時拉夫做司儀, 攪到我超緊急, 怕會講錯野, 結果都好大致順利, 只係二少話我差d講左粗口, 其實係miss左一粒字無講到, 哈哈...不過算啦, 無事發生就得喇~~~之後食到中段, 就要走去做"實q"維持影相趺序, 好彩二少幫我留左野食咋, 佐就難為佢自己一個人呆呆咁坐係度食...因為一對新人不停不停咁影相影相, 到散席走時我同二少先可以同佢地影一兩張咋(嗚嗚....>_<)
多謝carol & jordy讓我同二少參加左一個開心又感動既婚禮, 雖然累, 但真係好好玩好開心...我地祝係『白頭到老, 永結同心, 三年抱兩, 幸福美滿』...(不過記住個日我無同你地飲過酒酒酒酒呀..哈哈)
ps, 唔知我個wedding party又會係點呢?
(呢張就係上報既相喇),
jordy & carrie |
|