乜嘢係美麗?唔係一啲化「行」妝、著名牌、扮cool、青春少艾、目高於頂...嘅女性?通通無佢哋份。美麗同靚係一種氣氛,唔係單從女性身上發出。
喺地鐵上我見到一對年紀都唔輕嘅中年「情侶」,分開嚟睇,男嘅唔俊,女嘅唔美,但見佢哋二人輕聲細語 - 我重複,係& 只係輕聲細語,無2級半咀咀同摸摸場面出現,好warm。佢哋身造出嚟氣氛同感覺就係「美麗」。
相反一對年輕男女,男嘅...型囉(我唔識形容一個喺下巴留羊咩鬚嘅男人),女嘅...潮囉(總之唔係靚啦)。我只係因為好奇望咗佢「條仔」(可能只係同行人咋)幾眼,就比佢用可以殺死我三千次嘅可怕眼神「啤」住。好得人驚!你話啦,呢啲咁嘅couple(事實仲唔知係咪喎...)有乜可觀性吖 ... |