我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 23
累積人氣: 23435
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


Laneige 分類: 未分類

當時間如流水流吓流吓又一年,再懶嘅我,都唔可以再任由自己差到無人有嘅皮膚再差落去。所以走咗一轉韓國,就入咗好多貨。

其實早於兩、三年前Blanche已經向我推薦Laneige啲產品,而舊同事Gloria更送上sample比我用,只不過自己懶,無用到。但自從知道Laneige出咗隻設計型仔嘅Sliding Pact之後,就對佢啲產品產生興趣。咁啱今次又去韓國玩,就順手買啲。就係咁,一向自制能力超強嘅我,都買到失控。由洗面、爽膚、日/晚霜,以至去死皮、保濕,全部買齊。就係因為大額投資,所以就一定要用,唔係就會浪費。

正因為咁,近日皮膚真係有少少改善。繼續用落去,皮膚會唔會好似啲明星咁靚?(我當然知做得明星皮膚一定唔會靚得去邊,但起碼啲廣告拍得佢哋啲皮膚真係好靚 ...)

FYI - 韓國只賣當地出產嘅產品,所以市面上嘅Laneige Water Sleeping Pack加強版喺韓國跟本得賣,因為呢隻產品係上海生產嘅。唔好再叫你哋啲朋友喺韓國幫你哋買喇~

仲有,如果跟團去韓國時,個團有可能會帶你哋去梨泰園嘅Laneige專賣店買嘢,你哋真係要諗過,因為喺普通藥房賣會仲平;而我去明洞買嘅價錢就同藥房差不多,不過就有一大堆sample,感覺好抵~



2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


Happy Lunch 分類: 未分類

今日都可以講得上係正式work from home,不過我take咗一個long lunch,走咗去鰂魚涌meet我兩個靚女舊同事。席間我哋講吓呢樣、講吓嗰樣,比共事嘅時候真係開心好多。可能係因為我哋已經唔再有乜嘢利害衝突啩 ...

Work from home嘅其中一個壞處,係我嗰個歲半嘅姪女,經常走入我間睡/工作房叫我同佢玩,攪到我唔可以專心做嘢;不過呢個都係好處,等我唔駛做到唔停。MuiMui真係super cute~

 



2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


返新工 分類: 未分類

返咗兩日新工,感覺好得意。雖然我老闆係同以前一樣嗰個,但感覺上我就比以前惡咗,有乜講乜。而且要handle嘅嘢比以前多好多,其中包括計糧、計假等等,好challenging

不過,我依家係honeymoon period,唔駛成日返office,可以work from home,所以我有好多好多時間搵人食lunch。好free~



2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天


2007年運程 分類: 未分類

Beth嘅家姐終於做完我份運程預測 - OK啦,都仲未到農曆三月。

其實喺幾個星期前佢急急忙忙打咗個電話比我,問我係咪辭咗工?可唔可以收番?因為佢好似推到我今年唔適合轉工。諗番我個答案都幾妙:都辭咗工仲通晒天,一定要走架喇!唔緊要啦~呢啲可能係個天註定,我要做啲唔應該做嘅嘢。整定嘅~ 無所謂啦~

See~ 咁就已經比人一個定檔嘅感覺 - 原來我都唔係一個緊張大師嚟嘅 ...



新的開始 分類: 未分類

其實,呢篇嘢應該喺琴日打嘅。有一部電影話過「Tomorrow is another day」,所以我話「Today is another day」。

期待已久嘅一日終於來臨,感覺有啲得意,因為我已經超過7年無轉工。但係又無乜緊張,因為我會見到熟悉嘅面孔。

算命老師話我係爛/濫好人,今次我過檔去AK果度係為咗幫佢,定係為咗自己?我真係唔知 ...



2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


刺青 分類: 未分類

啱啱睇刺青果陣,一啲唔好笑嘅場面竟然有人笑。我唔明。其中梁洛施同楊丞琳嘅床上咀戲,啲女嘩嘩仲聲。死未?!

如果因為expect片中有兩個女角嘅床上戲而睇呢部電影,你一定失望。床上戲係有,不過唔火辣,仲好有美感,而且仲只係限於kiss scene。楊丞琳依然係楊丞琳,太可愛喇~ 而梁洛施嘅「小男生」同淡妝造型,好俊。

As a whole,部戲都幾OK,只係梁洛施嘅國語同唯一一句嘅日文對白發音有少少得意囉 ...



2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


完了 分類: 未分類

一個無離愁別緒嘅last day,個個人都話我好開心。係呀~重生又點會唔開心喎。不過,Melody同我講,記得要返去(公司)坐吓,要記得返「外家」。一個唔係咁識中文嘅華人,都知道「外家」嘅一個女人嘅重要,好warm~

又到say goodbye嘅時候,Yvonne叫我入房,送咗一隻我咁大個女戴過最貴嘅錶比我。佢話:平嘢呀姐睇唔上眼。咁~喺佢心目中,我又係咪貴嘢?



2007 年 4 月 10 日  星期二   雨天


台灣 - 拜神、算命 分類: 未分類

因為知道我有啲唔開心 (不過最重要係知我八卦),Alice帶我去台北市行天宮拜神。佢話果度好靈,所以亦不仿一拜。反正滿天神拜都只係導人向善,而我亦只係求心安,咁佢哋乜門派,又有乜分別同關係呢?

算命老師 (台灣人尊稱有專業知識嘅人做「老師」,而香港人就叫佢哋「神棍」!)話我要再溫柔啲、要同男人「裝可愛」先可以搵到真姻緣 ... OK ... 我試吓啦 ... 不過睇完之後,呢隻老歌就喺我個腦果度唔走:

感情的段落 - 林志美

既是決定要怎不想相強,
心知挽留仍無望,
不復存幻想,聚散亦平常,
不必多說盼望原諒。

快樂似是已經走失方向,
它跟愛神同流浪,
心靈難複通,像隔一道牆,
若決定分開不勉強。

愛的歌,從此不輕唱,
為種種難忘印象,
一個心看不出有兩樣,
誰料已受傷不想歌唱。

快樂故事我今天想多看,
一章看完再一章,
忽萌奇想怎麼不看相,
問哪日戀歌可再唱。



2007 年 4 月 8 日  星期日   陰天


跟團有感 鬱悶 分類: 未分類

我諗我真係唔適合跟團 - 因為我太聰明喇。

你知旅行社啲導遊同領隊嘅薪水極之可恥,佢哋收入主要係靠小費,同旅程中收取一啲巧立名目嘅費用。話乜嘢幫我哋安排好啲嘅午 / 晚餐(跟過團嘅朋友都知,啲嘢食真係「屎到痺」)、去邊度邊度(因為行程中不斷帶你去買乜買物)。但唔好做得咁「肉酸」啦~一家四口嘅「海鮮餐」遵只係一條魚、一細堆蜆(唔夠一斤)、幾隻扇貝、一大堆唔值錢嘅海腸 ... 你估幾多錢?港元1,600蚊正。1,600蚊呀~7個人都夠有多啦!佢去搶都無咁多呀~

而且有啲行程唔係一定會去某啲景點咩?點解要再收錢?係咪行往表唔寫但又有去就要收錢?好似打劫呀~

不過算啦,人哋要養家,我唔落疊就算啦~



2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


追星 - 條女傻0架??? 呆滯 分類: 未分類

呢一兩日新聞版同娛樂版都跟緊,蘭州女子來港追星不成,父親跳海遺屍香江。(我作0架,好文彩啩~?)

琴日見報紙話呢兩母女返咗去大陸,唔理個老豆條屍,仲要香港政府攪掂;今日免費小報仲話佢哋要求劉天王道歉。我唔係劉天王粉絲,但都覺得佢哋「忽」上腦。唔好話佢係一個咁出名嘅公眾人物,就算係一個普通人,你話見就見、話點就點?就正等於你打劫銀行失敗自殺身亡,政府又要負責啦喎?

痴粉線0架 ...