當時間如流水流吓流吓又一年,再懶嘅我,都唔可以再任由自己差到無人有嘅皮膚再差落去。所以走咗一轉韓國,就入咗好多貨。
其實早於兩、三年前Blanche已經向我推薦Laneige啲產品,而舊同事Gloria更送上sample比我用,只不過自己懶,無用到。但自從知道Laneige出咗隻設計型仔嘅Sliding Pact之後,就對佢啲產品產生興趣。咁啱今次又去韓國玩,就順手買啲。就係咁,一向自制能力超強嘅我,都買到失控。由洗面、爽膚、日/晚霜,以至去死皮、保濕,全部買齊。就係因為大額投資,所以就一定要用,唔係就會浪費。
正因為咁,近日皮膚真係有少少改善。繼續用落去,皮膚會唔會好似啲明星咁靚?(我當然知做得明星皮膚一定唔會靚得去邊,但起碼啲廣告拍得佢哋啲皮膚真係好靚 ...)
FYI - 韓國只賣當地出產嘅產品,所以市面上嘅Laneige Water Sleeping Pack加強版喺韓國跟本得賣,因為呢隻產品係上海生產嘅。唔好再叫你哋啲朋友喺韓國幫你哋買喇~
仲有,如果跟團去韓國時,個團有可能會帶你哋去梨泰園嘅Laneige專賣店買嘢,你哋真係要諗過,因為喺普通藥房賣會仲平;而我去明洞買嘅價錢就同藥房差不多,不過就有一大堆sample,感覺好抵~

|