好嘅演唱會一浪接一浪。繼張學友之後,今次係陳奕迅。
本以為係一個聽靚聲嘅show,點知有驚喜 - 佢跳舞都好掂,而且fans比較年輕,所以氣氛好high。三級嘢?我唔覺喎~ 可能比media嘈,減咗啦。但我覺得無必要。做舞台劇都有全裸啦~ 老套~!!!
對個show有些少微言。係,為咗視覺效果換多啲靚衫係好,但陳醫神係咪換得太多呢?兩三隻歌就換一次喎 ... 我唔怕你浪費我時間,換衫嗰個人都攰啦~
But anyway,another good show~ 期待13號林憶蓮個show~
對我嚟講簡直係午夜場 - 11點45分先開機睇呢套戲,睇完都成2點鐘,好攰呀~
睇完套戲,有啲感觸:原來人係生活喺謊言入面。當你講咗第一個大話,你就要用千千萬萬個謊言嚟為呢個謊言完謊。有善意嘅,亦有啲惡意嘅,仲有啲係為吹噓而講嘅 - 各色其式,總有一款啱你~
不過鐵石心腸嘅我,會將事實和盤托出 - 有乜好呃?遲早都知道真相嘅 ...
晚上11點幾,終於譯完今個月嘅稿,攰到想死。聽晚上堂仲要做presentation。想喊~
不過未瞓得,仲要睇重播House 醫神。聽日返工一定釣魚 ...
今朝氣溫22度,唔凍唔熱,最適合瞓覺 - 不過too bad要返工。
天涼好過秋。
從幾時開始我哋啲唐人會慶祝萬聖節?第日鬼佬會唔會慶祝清明重陽?
小小智識 - Halloween其實係解作「諸聖節(All Saint's Day)嘅前夕」,唔知點解,有人將呢個意思扭曲,由諸聖節前夕變成萬聖節。 But anway, who cares? 有得玩就得啦~
對於花園街你有乜嘢感想?逼?嘈?污糟?平日我都有啲咁嘅感覺,但今晚就冇喇。
一場突如其來嘅雨,令好多人措手不及 - 冇帶遮嘛,所以個個都行埋啲有瓦遮頭嘅地方。好似女人街呢啲咁樣冇遮冇擋嘅地方,就鬼影都冇隻 (鬼影都冇隻?唔應節喎...) 所以有帶遮嘅我就可以橫行無阻。
落雨天嘅花園街都幾可愛...
喺Marketing有一個term叫「Impulse Purchase」,即係話引起啲人嘅一時衝動而買嘢。我無呢個問題,但我有Impulse Cut,因一時衝動而剪頭髮。我琴日就剪短晒我把頭髮。好爽~
一年一度嘅秋天又到喇。除咗郊遊燒烤,我嘅年度活動係 - 編織。
成日覺得身為一個女子,唔識女紅編織係我兩大恥辱。因此,每年我都要做吓呢啲手作仔,希望技術有所改進。不幸,到今日仍未有顯著成效。
我依家鈎緊一件三角形嘅披肩,又睇吓我幾時可以完工,製成品又可唔可以見得人啦~
人嘅本能真係好不可思議。我最新發現我其中一項本能係同電腦有關。原來就算我點攰,我都會熜電腦,同埋我已經練成「倒頭便睡」神功,個頭一掂到枕頭即刻可以瞓著 - 當然間唔中有失靈嘅時候。
不過今日唔可以咁做 - 我又要趕功課呀~
好好玩。當人人都話海洋公園嗰邊好「行」,呢邊就比人意外驚喜。唔係好多花巧嘢,只係一間Haunted Hotel,同一個Night Parade,就已經令人好surprise。
其實我整個行程喺夜晚先開始。我4點鐘到,用咗45分鐘排鬼屋,又用另外45分鐘排隊同Chip & Dale影相;再行shop,買完嘢,meet埋Nancy先開始,到9點半離開。時間唔長,但好充實。
如果有機會去到香港迪士尼樂園,試吓去城堡後面、小飛象同旋轉木馬果邊睇煙花。你可以見到其實啲煙花係喺四方八面咁射向天空。可能條頸會攰一啲 - 因為要向上「岳」同四面轉,但會有另一番感覺,而且仲好靚添~
我好鍾意香港迪士尼樂園呀~
其實點解要寫blog?我都唔係好知。開始時,係因為想寫日記,但又懶寫字。打,好似快啲、型啲,同high tech啲。慢慢發現有其他人睇我個blog,就有啲覺得自己係「才女」嘅感覺,開始為寫blog而寫blog,諗嘢轉牛角尖、為賦新詞強說愁。
其實為乜啫?我寫blog就係寫blog,冇人睇又如何?我只係想係記底一啲我想要記嘅人同事,他日等我死嘅時候,同我一齊灰飛煙滅。FYI - 我已經選擇火葬,再將骨灰撒入海中,費事麻煩。