我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 8
累積人氣: 23463
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


好驚呀 ... 分類: 未分類

今晚當我搭緊巴士返屋企、正沉醉喺上海話版「海上花列傳」嘅時候,身邊突然傳來高分貝嘅男子講嘢聲音:

都唔知有冇搞錯... 恆溫?啲乘客個個都要攞衫著 (唔通個個打大赤肋?)...  你哋成日都話跟進... 有晒報告?咁點解0架0架車都咁凍吖(純粹個人觀感,只係大風啫,而且可以刪細或者刪晒個風口0架嘛...再者,個風口都吹唔到佢...)都唔知有冇搞錯... 成日都話跟進... 咁點解0架0架都咁凍吖?

如是者同一段說話內容,以唔同組合出現,嘈咗5分鐘之後,佢終於肯停口...

其實只係一個「講電話靚女」(呢個係一個新嘅形容詞,自認靚女嗰啲,都會喺巴士上不停講電話)攞咗件外套出嚟著,係「靚女」(自認靚女嗰啲,都會喺上巴士之後馬上披外套,因為靚女係弱不禁風、弱質纖纖嘅...)都會咁做0架啦,好出奇咩?佢真係未見過靚女喇...

有感一:點解當時我唔用手機影底佢放上YouTube

有感二:呢篇嘢好酸葡萄,因為我一直靚女前、靚女後 ... 靚女(不論自認定係公認)真係好煩0架...



2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


死穴 分類: 未分類

Yvonne話過每一個人都有一個shopping死穴 - 我嘅死穴係影音及電器。

讀字幕翻譯嘅好處,係我可以有大條道理買DVD - 唔係VCD,因為畫面靚啲、啲聲靚啲、多啲function ... 如果DVD真係太貴,我先會買VCD;又如果VCD真係超平,就算DVD已經好平,又或者我唔知套戲係咪真係咁好睇,我都依然會買VCD。

呢個weekend我就有5套嘅收穫:

  • Pink Floyd The Wall
  • Love is a Many Splendid Thing
  • Shall We Dance?
  • Saving Face
  • Little Miss Sunshine

再加埋屋企一大堆未睇嘅碟,我可以3年唔駛入戲院睇戲 - 好難喇~ 我都要睇首輪電影0架嘛 ...

呀 ... 仲未加上我最近買咗同將會買嘅電器。今次大大鑊啦 ...



2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


我的第一次 不安 分類: 未分類

急症室 - 去就去得多,第一次係自己要睇醫生。

我真係要讚自己,零晨4點幾一個人去急症室睇醫生 - 出門口我仲記得帶嘢去織,因為我以為會好多人、要等好耐。由出門口去急症室到返到屋企都唔駛半粒鐘。

冇乜咩特別感覺,因為一切都好快。不過我就好眼瞓 ...



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


公立醫院睇醫生 分類: 未分類

今日同老豆去醫院覆診,比我發現到兩樣嘢:

喺覆診預約紙上面有寫,如果失約兩次,要醫生信先再可以排期;而呢段文字只有中文。係咪只有香港 / 中國人先會「甩底」,外國人唔會?定係外國人唔會睇公立醫生?

我終於知乜嘢係「睇醫生」喇。「睇醫生」開宗明義就係睇住個醫生 - 因為今日我就係咁,一入房就係咁望住個醫生睇電腦record,同醫生對答時亦只可以睇住佢個頭頂 - 因為佢由始王終都係「埋頭苦 "看"」。

又一個例子見得人多見識多 ...



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


香港郵局 開心 分類: 未分類

原來依家啲郵局啲職員好好人0架,會建議你用乜嘢方法寄嘢,可以最平最快。

今日我去寄棉花糖比遠在英國嘅HoHo,點知郵局入面嘅姐姐話: 睇吓咁寄(包裹)有冇「so」先?嘩~ 好貴喎~ 你寄掛號啦,用掛號寄先100零蚊,當包裹寄要成200蚊0架~而且仲可以會快啲添。過隔離條隊啦,平好多0架~

就係咁,我再花多5分鐘排過另一條隊,就比少70個大洋喇~ 郵局姐姐你真係好人 ...



2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


好友週?! 分類: 未分類

給有緣人~

這週是世界好友週,如果你願意,請把這條信息發給你所有的好朋友,也包括我。看有多少人會回發給你。
 
當大部分人都在關注你飛得高不高時,只有少部分人關心你飛得累不累--這就是友情,再忙也要照顧好自己,朋友雖不常聯系卻一直惦念,天涼記得多穿衣!世界好友週快樂!
 
少喝奶茶,不吃剛烤的面包,遠離充電電源;白天多喝水,晚上少喝;一天不喝多于兩杯咖啡,少吃油多的食物;最佳睡眠為晚上十點至早上六點;晚上五點後少吃大餐,每天喝酒不超過一杯;不用冷水服膠囊,睡前半小時服藥忌立刻躺下。
 
睡眠不足八小時人會變笨,有午睡習慣的人不易老。手機電池剩一格時不要打電話,剩一格時輻射是平時的一千倍,還要記得用左耳接電話,用右耳會直接傷害到大腦。
 
看到了就轉發給每一個你珍惜的朋友! 

  



做大事嘅人 無奈 分類: 未分類

真係見得人多見識就自然多,今日我又大開眼界。 

話說上星期六有個疑似「成功人士」嚟我公司做talk,幫襯我哋部汽水機「買水」。點知部機唔生性,「蝕」咗佢五個半咁大把,就即刻同我哋啲staff講;我哋啲staff又好緊張咁同一個無關重要嘅部門經理講,嗰個乜都要經佢嘅「經理」又同我講話又乜又七。好~如果你(哋)覺我嗰五個半咁大,我即刻比番你(哋)囉。

其實就咁少嘅事,可以睇到啲人可唔可以成大器。原本嗰啲自以為幾咁成功、幾咁有能力嘅人,focus嘅唔係個問題,而係錢。我豪五個半比你(哋)又如何?比人知你冇sense、怕死又夠好玩啦~

真係好好笑~



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


字幕翻譯 分類: 未分類

呢個科目其實好可以滿足我對電影嘅愛好,但做起功課上嚟,又有啲令人煩。

首先,英文唔係我嘅第一語言,要聽英文再評論有冇譯錯、譯成點絕對唔係容易,更唔駛講將中文譯成英文比老外睇。

今日係我第三次睇「Closer誘心人」(唔係成套,只係一半),還好嘅就係套戲越睇越覺得好睇。原來故事入面每一句對白都有玄機。Strangers、 Aquarium,仲有劇中人講嘅每一怡說話都有骨咁,要觀眾慢慢「啃」...

不過上一次做配字幕就真係做死我 - 唔單只要譯,仲要將字幕分句,再擺上條片度,唔可以太快出字幕,亦不能太慢,做完對眼好耐都對唔到focus - 因為對眼「哄」太近個mon ...我依家聽到「五星級大鼠」個名都仲有啲驚。

比我做完聽日個presentaion,就可以用一日嘅時間寫呢個commentary,然之後先可以睇我自己想睇嘅戲喇。

努力呀~ 見到家鄉喇~

 



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


嘩~ 分類: 未分類

做乜今日咁多過路人入嚟參觀我個blog嘅?21個,真係意外喎 ...



分類: 未分類

仲有唔夠一個禮拜,我就可以暫時甩難。

星期五晚做presentation

星期六晚11點59分前要交paper

下星期二做另一份presentation

其實工作量唔係太大,但總有壓力。特別係份paper,又嚟3,000字,評論一套電影「誘心人(Closer)」。呢套戲我一向都覺得有沉重嘅感覺 - 男女嘅關係原來係建立喺性同謊言之上。而且要comment嘅嘢又多 - 由文化到字幕都要講及,都幾「蝦」人~

等我星期六先死埋佢,下個禮拜就可以休息一陣,再為另一份paper衝過喇~

P.S. 希拉莉喺德州嘅選舉勝出,似乎真係好風迴路轉 ... 奧巴馬會唔會成為美國第一個黑人總統?而希拉莉又會唔會成為美國第一個女總統?大家拭目以待 ...