好凍。出面落住時大時細嘅雨,而且氣溫一直向下,不過我個心就好熱 - 因為要去睇我咁大個女第一個露天concert,而且仲係張學友嘅
無錯 - 又係同埋仲係張學友。
我對個show唔陌生,畢竟已經第三次睇,但每一次都有新嘅感覺。今次除咗凍之外,有擔心同少少sad之餘。擔心係因為佢病,仲有從佢嘅表演,覺得佢想退休。
作為fans,覺得可惜,始終用心唱而且又唱得好嘅藝人越來越少。不過作為一個reasonable person,覺得佢應該咁做。我點都覺得屋企比一切重要,而且佢個女開始長大,係要留番啲時間比佢哋 - 因為時間走咗就唔會再返嚟。
Jacky, do what you wanna do~
(2008年2月2日,有雨,室外氣溫不足8度,係今年入冬以來最低。)
太陽星辰 張學友
曲:德永英明
詞:林振強
※太陽星辰 即使變灰暗
心中記憶 一生照我心
再無所求 只想我跟你
終於有天能重遇又再共行
全因身邊的你將溫暖 贈這普通人
曾經孤僻的我今溫暖 學會愛他人
自知即將要分別 暗暗把你藏在心
亦知儘管會傷感 我也覺不枉過這生
重唱※
人於高速都巿閃身過 沒看見他人
難得當中的你關心我 夢與我追尋
日子將沾上失落 世界將似全陌生
但知當把你思念 我會再歡笑得真
太陽星辰 即使變灰暗
心中記憶 一生照我心
再無所求 只想我跟你
終於有天如舊日併肩行
重唱※
繼續同行
|