我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 3
累積人氣: 23415
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 11 日  星期一   陰天


低B仔~ 無奈 分類: 未分類

 已經唔係第一次,唔知點解成日有趕時間嘅人,喺超級市場排隊排我後面。

事緣我要幫公司嘅pantry入貨。為咗買平嘢,我通常會親自去買而唔上網。因為咁,我會買好多嘢。試過有幾次,有啲趕時間嘅人,聯群結隊咁排我後面,又喺度「依依哦哦」話乜話物。

醒些少啦~ 你咁大鵬人,可以分幾個人排第二條隊0架嘛,「依依哦哦」做乜喎~

死蠢~ 低B仔/妹~



阿嬌 - 叻女~ 分類: 未分類

一陣「淫照」 / 「艷照」(或者乜照都好) 風波,阿嬌終於現身。不論嗰篇新聞稿係邊個寫嘅,我都要寫個服字。

「係呀,啲相嗰個係我呀。真係好慘,我冇帶眼識人~」(設計對白)

呢個社會笑貧不笑娼,而且佢又唔係賣。況且,當時係男歡女愛,點知會有人唔小心處理啲相,仲搞到比人利用喎?再且個男嘅原來咁濫,而且仲著草走人,完全唔負責任,剩底啲女受害者面對群眾。作為其中一個受害者,阿嬌真係好慘。

佢今次認咗,只會令大群對「玉女」一詞嘅幻想破滅,但對佢嘅個人嘅形象分會有可能大增。有人話過「喺嗰度跌就要喺嗰度爬起身」,佢起碼可以塞住班人把口。醜係一時,佢喺呢個圈仲大有發展。大家忘記咗有鄭中基做前車之鑑咩?佢今日咪幾好~

阿嬌,明天會更好 ...



2008 年 2 月 10 日  星期日   陰天


新年雜記3 分類: 未分類

我又病喇~

胃痛、作嘔、週身骨痛 ...

仲有手腳冰冷 ...



2008 年 2 月 9 日  星期六   陰天


新年雜記2 分類: 未分類

我係植物人。

我要冬眠。

好「粉」凍呀~



2008 年 2 月 8 日  星期五   陰天


新年雜記1 分類: 未分類

我「紅」運當頭 - M到~

係咪一個好兆頭???



2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


Happy Lunar New Year 分類: 未分類

Hi guys,  Happy Lunar New Year.  Sorry that under this damn cold weather, my fingers can't function well =( so I just can't type Cantonese.

OK~  What a day today~  one of the coldest Lunar New Year's day in years, temperature in single digit figure.  My bedroom's just like a frige - I can see smoke coming out from my mouth now.  You simply have nothing to do if you are not going to visit your friends & relatives - and that's me.  So Wii all day.  This is the only way I could think of to keep myself warm.

What I am talking?  Nothing - but I want to go back to work and my god damn maid comes back from her holiday.

Gong Hei Faat Choi~



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


故事 分類: 未分類

鍾意睇故事,因為佢嘅內容可以天馬行空,滿足我無限嘅想像力;羨慕故事入面嘅人物永遠美麗,同故事嘅結局永遠大團圓。

The story has just begun.

童話故事永遠以「從此之後,公主同王子過住幸福愉快嘅生活」:因為佢哋不食人間煙火。佢哋唔駛為柴米油鹽憂心,唔駛為邊個煮飯洗碗嘈,公主唔駛怕會年老色衰,王子亦唔怕老咗會有大肚腩 - 因為故事始終係故事,唔係美好嘅事絕對唔會喺故事裡面發生。

我不是灰姑娘。

梁詠琪《灰姑娘》 
作曲:陳輝陽   填詞:陳少琪   編曲:陳輝陽@好好笑   監製:陳輝陽@好好笑

車廂中雙手將禮物抱緊   新裝衣飾與我夜行
要到午夜裡給你一刻驚喜的深吻
很想相擁祝福你大一歲   前來你的小小堡壘
卻發現她也帶著你心愛玩具
我彷彿玻璃鞋盡碎   一點點玻璃舖於心裡
你花一分鐘想出一句   笑說我會滿意你新居
* 盡情愚弄我吧   我自行回家   沒有眼淚要留下
不要忘記   我不會是個笑話   盡情愉快吧
但願憑殘忍代價   來年將生命美麗昇華
若忘掉你   感覺很差   讓這灰姑娘被醜化
(別來問我   一切好嗎   讓這灰姑娘被醜化)
(若仇恨你   感覺很差   讓這灰姑娘絕不怕)*
車長聲音通知尾站到此   鐘聲響起正午夜時
似要替下葬的愛   加添悲哀的色彩
很想一生花光氣力相愛   難逃最終輸得慷慨
我發誓不會困在最善變的海   repeat*
你得不到一切   別在某天妄想如過去美麗
我那會是公主   沒有羽扇但我高貴

  



2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


我係織女 分類: 未分類

自從舊年入秋開始癮起做織女,至今大大話話都織咗幾件「製成品」 - 有三角披肩、巨大開胸背心、巨型斗篷、三條頸巾同半件冷衫,其中有比老豆老母同「捐」比故衣車,只有一件自用。我已經好開心喇,女紅係我嘅死穴,而耐性就更係負數,今年我竟然可以打破常規可以有番幾件製成品,你話係咪可喜可賀?

我嘅新年願望係喺出年可以織完一件冷衫,願天上眾神明保祐。



2008 年 2 月 2 日  星期六   雨天


感凍.感動 分類: 未分類

好凍。出面落住時大時細嘅雨,而且氣溫一直向下,不過我個心就好熱 - 因為要去睇我咁大個女第一個露天concert,而且仲係張學友嘅

無錯 - 又係同埋仲係張學友。

我對個show唔陌生,畢竟已經第三次睇,但每一次都有新嘅感覺。今次除咗凍之外,有擔心同少少sad之餘。擔心係因為佢病,仲有從佢嘅表演,覺得佢想退休。

作為fans,覺得可惜,始終用心唱而且又唱得好嘅藝人越來越少。不過作為一個reasonable person,覺得佢應該咁做。我點都覺得屋企比一切重要,而且佢個女開始長大,係要留番啲時間比佢哋 - 因為時間走咗就唔會再返嚟。

Jacky, do what you wanna do~

(2008年2月2日,有雨,室外氣溫不足8度,係今年入冬以來最低。)

太陽星辰 張學友

曲:德永英明
詞:林振強

※太陽星辰 即使變灰暗
心中記憶 一生照我心
再無所求 只想我跟你
終於有天能重遇又再共行

全因身邊的你將溫暖 贈這普通人
曾經孤僻的我今溫暖 學會愛他人
自知即將要分別 暗暗把你藏在心
亦知儘管會傷感 我也覺不枉過這生

重唱※

人於高速都巿閃身過 沒看見他人
難得當中的你關心我 夢與我追尋
日子將沾上失落 世界將似全陌生
但知當把你思念 我會再歡笑得真

太陽星辰 即使變灰暗
心中記憶 一生照我心
再無所求 只想我跟你
終於有天如舊日併肩行

重唱※

繼續同行

  



2008 年 1 月 29 日  星期二   陰天


因為病,所以灰 分類: 未分類

又病喇~  估唔到一向身壯力健嘅我會喺年尾病咗,希望我出年健康運會好啲。

一個人病就最需要人安慰 - 因為我係人,所以唔例外。但我冇。事緣一:我老母又「發顛」,我要以病體幫佢去「睇醫生」攞藥。事緣二,拜香港「健全」嘅醫療體制所賜,我要用兩三個鐘頭幫呀媽睇醫生同攞藥。返到屋企冇飯食唔在講,仲要比人(呢個人係我老豆)「潤」,話「出街」都唔講底返唔返嚟食飯。好灰。最灰係我病,完全冇人會關心。我諗有一日,如果我要入廠甚至入土為安,屋企人只會以為我唔知去咗邊...

瞓覺嗰陣我忽然諗:諸位神明如果邊位可以嘅話,請帶我離開呢個世界,做人真係好灰。