我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 1
累積人氣: 23413
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 25 日  星期五   雨天


又係林夕 =) 開心 分類: 未分類

謝安琪 - 鍾無艷

作曲:Christopher Chak
填詞:林夕
編曲:陳珀
監製:梁榮駿

其實我怕你總誇獎高估我堅忍
其實更怕你只懂得欣賞我品行
無人及我用字絕重拾了你信心
無人問我可甘心演這偉大化身
其實我想間中崩潰脆弱如戀人
誰在你兩臂中低得不需要身份

*無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你
明示不想失去絕世好友

沒有得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 卻不配愛下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 也是快樂著唏噓
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對

其實我怕你的好感基於我修養
其實最怕你的私心虧准我體諒
無人問我寂寞像投何處去養傷
原來是我的心境高到變為偶像
誰情願照耀著別人就如月亮
為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相

REPEAT*

讓我決定我的快樂
那須得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 無須裝說下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 卻沒法撞入堡壘
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對

你的她怎允許 結伴觀賞雪的淚
永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去
 


2008 年 1 月 24 日  星期四   陰天


一個人在途上 分類: 未分類

唔知從幾時開始,愛上自己一個人去外地旅行。唔單只係自由行,仲係自由地一個人旅行。

第一次一個人去布吉 - 好驚。一個人住咁大間房,又人生路不熟,再加言語不通,真係死咗都冇人知。後來發現,原來一個人可以好free,唔駛同人夾去邊度 - 因為我勁唔鍾意shopping。再加上過去年幾成日自己一個人出trip,已經習慣獨來獨往。同人一齊去旅行?No thank you 喇~

今次有些少唔同 - 好凍,嗰種感覺特別淒涼。但我又好變態咁好鍾意 - 我唔係一個快樂嘅人,陽光普照、天朗氣清唔係好啱我。所以 - I like it~ 

而且,今次嘅感覺好得意,好多開心同唔開心可以同時發生。開心可以去到一個我好想去嘅地方:鹿兒島嘅櫻島同北九洲嘅小倉;但唔開心係因為落雨,唔可以清楚睇到櫻島火山。睇怕我今生都唔可以打破我去旅行時會落雨嘅宿命。

下雨天/Blue Jeans合唱 

歌手:林憶蓮 作曲:黃良昇 填詞:小美 編曲:黃良昇

 ()又獨行舊地遇著攔路雨灑遍地
路靜人寂寞這痛哭的雨
途人懶去作躲避
這雨中失意空間點點雨似滲出眼淚
我置身失意空間盼雨水沖去
徬徨愁懷愁思心碎滋味
對昨天心已死只想不記起
遺忘眼裡暗帶著希冀

(B)在某雨夜我心愛別離
置身雨中哭泣作逃避
仍然情深我未淡忘
看見雨點假想她在旁

()風急雨下假裝上路忙
那知我心沒法可釋放
仍懷念你一再往後看

*(B)愛已碰灰雨也變灰
()深宵雨裡陌路徘徊
孤單的心開著舞會
(B)這個雨天無言流了淚
()急風送陌路人雨中歸去 *

Repeat all once

(B)夜雨催促歸去
Repeat *
()傷心小雨繞心裡
Repeat *

 



2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


放假 = 亂諗嘢 分類: 未分類

唉~ 就算唔放假我都會亂諗嘢,不過放假諗多啲。

Solo,唔係艦長。自從上次一齊食晏,我一直喺度諗: 故事應該已經完結。但回想當日嘅情形、Blanche講嘅嘢,又難免令我亂諗嘢。

Blanche同佢講:  take action啦,唔take action唔得0架。

Blanche又同佢講話: 放工冇嘢做?多啲搵我哋囉∼

Blanche再同佢講: Michelle好乖,成日update我。你status無變吖嘛?咪係囉,冇變都要update我架...

Blanche對我話: 我唔係好得閒喎... 有乜事你搵第一座(Solo嘅office喺第一座,而我嘅喺第二座)咪得囉,佢一定得閒嘅 ...

言者無心,聽者有意。其實我一直都知Blanche不斷喺中間拉線,不過呢個我玩咗咁多年嘅遊戲,我唔想再玩喇。好攰呀 ...

況且,呢個可能係我嘅主觀願望,男主角冇咁嘅意願。又可必再寄任何希望?

冇希望就冇失望,我會永遠記得呢個道理。



只今3度 分類: 未分類

電視話:依家外面只有3度,仲落緊雨。有啲嚇人~

有啲唔捨得(放假嘅感覺),下晝機返屋企喇。

 



2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


凍 - 好凍 分類: 未分類

今日福岡只有5 - 9度,但我冇留喺度,去咗北啲嘅門司港同小倉,由於近海,可以會比呢度仲凍。

今日行行企企,照咗一大堆相,食咗好多嘢 - 依家雪櫃仲有橙汁、乳酪同雪條,一定要喺聽日check out前食晒佢哋。

... 但點解我買咗同未食嘅嘢都係凍冰冰嘅?



2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


私は「雨女」 分類: 未分類

此話當真。本來琴日到埗嗰陣仲好天好地,10度都唔係好凍。但今朝睇天氣報告,最高只有9度,而且...

,仲係幾大嗰隻

喺大風大雨的一天出發 - 而且仲好凍 ...

我今日去咗鹿兒島,兩個多鐘頭車,其中包括過對面月台轉車 - 真係cutie。其實我都唔算去嗰度,我只係過路或者叫「取道」去櫻島。唉~ 原本嗰度都只係陰天,點只我一買咗飛「環島遊」就開始落狗屎咁。睇火山?睇霧就真,激得我吖,好在唔係打的咋~ 觀光巴士要1,700円,打的要8,000円呀~ 好在... 好在 ...

講開又講,去到咁遠都竟然比我撞到香港人喺同一架觀光巴士~ 世界真細小小小,小得真奇妙妙妙 ...

 



2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


日本之我見 - 1 分類: 未分類

日本人勁守規矩,就算紅燈但無車都唔可以過馬路、為咗「準時」到站,就算喺路面無其他車都唔可以開快一啲啲、未夠四點唔會比房客人。好聽係守規矩,唔好聽係唔識變通。

另一方面佢哋真係好乖,佢哋真係會喺「等」嗰陣停車熄匙 -就算係幾十秒等轉燈都會0架 ...

仲有 ... 我喺買少女漫畫嗰陣,唔覺意買咗一本同人誌;到我買啱少女漫畫嗰陣,本「少女」漫畫又充滿H鏡頭 - 即係色情嘢。日本真係開放呀~

仲有,雖然話只有10度,我就熱得出汗喇 ... 周圍都開「行」暖氣嘛 ...



飛機餐 分類: 未分類

今朝我喺機上嘅早餐係烚薯仔、烚草菇、一細份炒蛋、一個高纖麥飽同一杯橙汁 - 呢個係我order嘅低卡路里餐。抵死!

其實我都幾得意。我勁鍾意食飛機餐,梗係啦,唔係成日有得食0架。而且食完,仲鍾意將一切餐具擺回原位,好似仲未比人食過咁 - 係「好似」,因為我會以狂風掃落葉咁,乜都食晒。

唉~ 我哋啲窮等人家就係咁0架喇 ...



2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


習慣成自然 分類: 未分類

一切事都係咁。功多就自然藝熟,而疏懶就會漸漸唔記得,以致失去嗰種能力。唔知係咪因為父母有病,我從佢哋身上感受唔到「愛」(其實佢哋自己都攪唔掂自己喇~),而我啲阿哥們亦自顧不暇,所以漸漸 - 其實係我怕 - 自己會,或者已經失去愛嘅能力。

真係好驚。其實我已經開始感覺到,自己越來越「冷」 - 唔係cool。我對好多嘢再無以前嘅熱誠,乜都諗到最壞嘅後果;而因為咁,開始唔再想 - 其實都係「怕」 - 付出。對工作如是,對人亦如是。向好一方面諗,咁即係我嘅自制能力越來越好啦~ 但... 我可以點先唔會冷落去?呢樣嘢似乎唔喺我嘅能力控制範圍裡面... 而痛嘅感覺真係好痛 ...

好驚 ...  真係好驚 ...



2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


孤獨與寂寞 分類: 未分類

呢個係英文嘅問題。孤獨同寂寞有乜分別?孤獨(lonely)係實體上嘅事:無人喺身邊就係lonely;但寂寞(lonesome / lonely)係心靈上嘅事,有人陪但如果嗰個人唔明白你,就係lonely。

依家我嘅情形係集合lonely同lonesome兩者:大部份時間lonely,因為我越來越獨來獨往 - 邊個咁得閒成日陪我喎?而lonesome ... 情況係 ... 睇你點形容啦,好似一向都無人明白我個腦諗緊乜喎 ... 但因為讀language嘅我鍾意玩字/嘢,所以我會用lonely嚟形容自己。同我諗嘅嘢相似甚至一樣,只係coincidence。

朋友,唔駛擔心我,我已經lonely咗幾十年,而我預料我將會繼續lonely落去。所以,don't worry ...

P.S. 好凍 ...