我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 3
累積人氣: 23472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 16 日  星期五   陰天


程飛首爾 - Day 1 分類: 未分類

出發去2008年度第二次旅行,不過唔係自己一個。

有啲人可能會以為做到一啲嘢就係身份嘅象徵,事實係咪呢?I don't think so!就好似進入airline個lounge,如果自己做FFP status未夠班,要自費入去又有乜謂唧?入lounge嘅意義在於免費,強求返嚟又有乜咁馨香?如果咁樣就代表自己見識多,我甘願繼續做井底之蛙...



2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


我哋做錯乜嘢事? 分類: 未分類

究竟我哋做錯乜嘢事?點解個天要咁樣罸我哋?唔止係中國,美國、緬甸,週圍都係天災,死傷無數,一個個大好家園被毀。

啲人成日話香港係福地,次次都出錢出力。我唔想再咁俾人講。香港人唔想再做善長人翁,因為我唔想再見到咁大型嘅災害,唔想再有人無辜死亡。

God, please listen to our prayer.  Help the innocent, help them, please ...



又一隻令我眼泛淚光嘅歌 分類: 未分類

陳奕迅 - 每一個明天

結伴創將來 多麼的美
你的路 我的途 再也不分己與彼
有浪有風來 不捨不棄 每一明天也贈你

未懂占卦 也不懂命理
卻可先知我們 同步註定了不起
若我不普通 變得堅毅無忌
幕後有一個最大原因:因為你

每望向將來 都找到你
我所夢 我所期 全部喝彩因你起
你是我將來 不捨不棄 我的明天創自你

沒仰天觀星 看星宿日記
無問獅子雙魚 前面有沒有驚喜
一早知 幾多風吹與飛
活著也很快樂 自尋到你

天佑我的愛人 給她永遠笑聲 並常對她偏愛
天佑我的愛人 有她不再覺得生命無奈 敢愛

未懂占卦 也不懂命理
卻可先知我們 同步註定了不起
(若)我不普通 變得堅毅無忌
並沒秘方這是純因你

*天佑我的愛人 這日 明天 一世 把她寵愛
天佑我的愛人 有她不再覺得生命無奈 敢愛*

Repeat *

你是我將來 不捨不棄
每一明天愛著你  



2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


煲韓劇 分類: 未分類

一向唔係韓劇迷,但為咗今之放假去韓國,我要惡補。因為我個同伴話想去南怡島(註:開頭聽我以為係「男兒島」,我仲問有無「女兒國」?)。嗰度係拍「冬日戀歌」嘅重要場景,為咗唔想去到嘅時候傻吓傻吓,第一件要做嘅事 - BT佢。足足用咗一日先download完,今個月電費真係巴黎國際機場 - 「載高樂」喇 (又或者係消暑飲品「大檸樂」) ~ 不過次係嘅仲大鑊,因為我要盡快煲完呢套,開始下一個任務。

下一個任務都仲係煲韓劇,不過係「咖啡王子一號店」。聽講話幾攪笑嘅~



2008 年 5 月 11 日  星期日   陰天


我係阿茂 分類: 未分類

... 因為我「整餅」。正確啲嚟講,係曲奇餅。係我嘅第一次~ 

眾人評語:老豆唔「肯」食,但就話好香牛油味。兩歲半「妹妹」話好食。三老話好似用牛油整嘅「光酥餅」-即係好散。

不過唔關我事呀,係個recipe呃我咋。又話用「麵粉」就得,點知啲餅整出嚟分分鐘可以當武器,唔駛落偉哥都硬度十足。

下次都係信自己,唔駛落咁多糖,同埋用baking powder。



2008 年 5 月 10 日  星期六   陰天


平常的一天 分類: 未分類

其實今日無事可記,但個lunch實在太飽,飽到連晚飯都唔駛食。因為 ...

我同老大、老三、比蒂、輝輝又去食韓國燒烤 - 自助嗰隻~

美好的人生~ 



2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


我想小爆佢!!! 忿怒 分類: 未分類

... 小裘話我聽佢哋琴晚鎖唔到門,我出去睇吓今次攪邊科。有條「粉腸」從佢office大嗌出counter搵我,叫啲細嘅傳話,話「度門有粒螺絲刮花地下,所以拆咗佢落嚟」喎。

大佬呀,四十幾歲人用吓腦啦~  公司度門有alarm架。如果度門接觸不良,個alarm會響架。公司比人爆保險唔賠,係咪條扑街負責呀?仲有呀,度門冇事就唔會有咁多螺絲啦。嗰粒係用嚟上死把鎖架,度門鎖唔到,係咪條扑街坐喺門口「守夜」呀?

嗰條死扑街我今次一定喺老闆面前隊爆佢。正一曲街行街陳 ...



又係晴天 分類: 未分類

又一個天朗氣清嘅好日。熱就係熱咗啲,但總好過成日濕立立。

從office望向深水埗嘅方向,個skyline好靚,天上面嘅雲睇得一清二楚,心情即刻靚晒。

不過,幸福畢竟係短暫嘅 ...



2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


08年5月8日•晴 分類: 未分類

無原因嘅好心情,未因同事最後一日上班而影響心情。

媽咪受傷,俾我一個絕佳嘅理由「避世」。我只想留喺屋企,就算只係發吽哣都好... 所以就封咗封利是俾奧斯卡做禮,唔駛去啲「俾面派對」。

又慳兩舊水~

  



2008 年 5 月 6 日  星期二   陰天


驚.恐 分類: 未分類

好驚。當我見到媽咪瞓喺病床上,毫無表情、呼吸輕淺... 我好怕佢就咁就會離開我。原來真正在乎一個人,嗰種感覺會喺生命嗰一剎那浮現。儘管今次佢只係撞親個頭,整傷隻眼,但對一個老人家,特別係一個患有老人癡呆嘅老人家,可以話可大可小。

從來未有想像過,原來我對「感情」呢樣嘢有咁強烈嘅反應。我一直以為我會好似一潭死水咁過埋下半生。係屋企人令我發現,我仲係活生生嘅一個人。

有淚、有恐懼,而且學會感恩。