我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 4
累積人氣: 23459
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 6 日  星期二   陰天


面試技巧 分類: 未分類

近來公司又請人,而且係一次過兩個post。其中一個我唔擔心,因為依家係畢業生搵工季節,一定有supply。我只係擔心另一個post - 係呀,又係倉呀,要中五程度操流利英語嗰個呀。今之都算好彩,有幾個盲毛應徵。就因為咁,開始佢哋一個難忘嘅經歷。 

一般人見工,會俾僱主問到口啞啞,見完工會喉痛聲沙。但嚟我公司見工,見完你要用耳舒潔,因為由開始interview嗰一刻開始,你就要受噪音攻擊,而且係好大聲嗰隻。In你嗰個人會不停講不停講... 你只需要同可以做一兩個簡單嘅反應。十足十俾人「盤」。而順利獲公司聘請嗰個,就開始佢喺我哋公司悲慘嘅遭遇 ...

我情不自禁咁問:究竟「嗰條友」想知我哋份工啱唔啱個應徵者,定係個應徵者希望我哋會請佢呢?



2008 年 5 月 5 日  星期一   陰晴不定


空城計 分類: 未分類

今日我公司個Sales Department啲女好勁,又擺空城計。

阿Coordiniator好型咁用SMS整個短訊返嚟:Not feeling well take sick leave today。

阿Officer就好啲,有返些少禮貌: I think I get cold.  Would like to take a leave for having some more rest。

而另一個同事一早就請咗day off,所以OK啦~

睇完兩個「請假」SMS,我終於知道點解有啲人可以做Officer而有啲人只可以做Coordinator...



鬼妹/仔性格?! 分類: 未分類

近日好似成日聽到人話自己係鬼妹/鬼仔性格。其實乜嘢係鬼妹/鬼仔性格?係咪「I don't care」就係呢?

其實我覺得話自己有鬼妹/鬼仔性格嘅人萬二分唔負責任。乜鬼妹/鬼仔就唔會有深思熟慮、為人設想、心地善良嘅人啦咩?

所以讀國際學校嘅藝人們,你哋只係(曾經係)國際學校嘅學生,唔係外國人,唔可以誤以為套上外國人嘅性格,就可以為自己放浪形骸嘅意識形態同言行舉止作解說。都不知幾多真鬼仔鬼妹比佢哋呢啲假洋鬼子有道德觀念呀 ...



2008 年 5 月 3 日  星期六   陰晴不定


天公造美 分類: 未分類

香港一直受上天寵愛,此言非虛。

由前晚開始個天已經想落雨,琴日朝更真正落出雨。心諗:大佬,傳緊聖火呀,唔好落啦~ 哈~真係開始停雨,而且一直到傳遞聖火完畢都仲係好天,仲有太陽添。你話個天係咪「錫」香港吖~

仲有香港人真係好理智。儘管平日點批評政府,有起事上嚟,大家永遠一致對外。今次香港市民都好支持呢項盛事,而且一切都好和平咁進行。起碼俾外國人見到,中國人(至少係香港人)非常團結、齊心~ 



2008 年 5 月 2 日  星期五   陰天


如果你有40萬之我差啲俾人「劏」 分類: 未分類

為咗500蚊酒店餐飲現金劵,我去咗做「focus group」,而且係好豪嗰啲。

呢個係一對一嘅presentation,介紹一個話會升值嘅酒店渡假會會籍。聽起嚟非常吸引 - 一世去旅行住酒店唔駛錢喎,就算要都係非常平 - 講緊係1,000蚊港紙住一個禮拜5星級酒店喎 ...

唔好開心住~ 個membership要港幣391,000蚊,一年可以用嘅時間大概係兩個禮拜到一個月,而且每年要交大約1萬蚊maintenance fee,就係為咗你今世去旅行住酒店都唔駛俾錢。

我有39萬都用嚟俾首期買樓啦~ 買個「名份」喎,當我傻嘅咩...



我的新玩物/具 分類: 未分類

首先,百老匯非常衰格。第一次我approach佢哋,關於我部玩具時,佢哋話「冇現貨睇,要就俾錢買」。OK,過兩日等你有貨再嚟過。兩日後我再去問,今次有貨睇,我睇完都要考慮買唔買呱,返公司苦思兩個鐘,決定「買!」就再落去訂 - 因為先頭個哥哥仔話要訂先有。OK,又去一次,今次仲絕:依家斷晒市,船期又唔知幾時到,冇得訂呀~ Fine~ 我去第二間試。

就喺我嘅第一站,而且仲係無意中行過嘅銅鑼灣國美(近時代廣場)時,竟然俾我見到 - 1,2,3,買!就係咁,成事喇~

我依家好滿足,仲有決定唔再幫襯百老匯~



Dress color of the day 分類: 未分類

今日你著乜嘢顏色嘅衫呢?有人支持北京奧運同喺香港傳遞聖火呢件盛事而著紅色,亦有人為悼念琴日車禍死亡著黑色,更有人支持藏獨著橙色...

不論你著乜顏色,重要嘅係你自己個人點諗,而唔係人云亦云。電台節目講得啱,香港人活得非常理所當智。我哋可以喺支持聖火傳遞之餘,亦為車禍死者哀悼;又或者為車禍死者哀悼之餘,亦同時支持聖火傳遞... 只要你有point。

不過其實乜色又有乜關係?至緊要你今日有著衫出街 ...



2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


First of May 分類: 未分類

(1) 電影「兩小無猜」內嘅一首歌曲。

(2) 今日係我老闆生日。

(3) 今日喺西貢發生交通意外,17人死亡。願亡者早日安息,佢哋嘅家人節哀順變。 



我係「蟑螂」 分類: 未分類

有說話因為「 蟑螂」嘅打不死同勁強嘅生命力,所以將來統治地球嘅會係「蟑螂」。

我生命力唔算強,但我都算係打不死。就例如面對我老豆日常嘅單單打打,同佢百彈齋齋主嘅習慣,我都仲可以徹底發揮我嘅「時運高,聽/睇唔到」。自我有記憶以來,我做嘅所有事,未有一件啱佢心意,又或者佢會讚一吓 - 就係一吓咁多都冇。就連最經典例子我喺醫院簽名同意佢做通波仔手術都係錯,而且大錯特錯。整嘢比佢食就更係法國大餐 - 「多舊魚」。

原來錯到最錯,係我生成做佢個女。



2008 年 4 月 30 日  星期三   陰天


死仔飽 ... 分類: 未分類

成日見到喺朝早返學嘅時間,有媽咪或者外籍傭工幫啲細路揹書包去車站。我已經好不齒呢啲細路 - 又唔係冇手冇腳,做乜要人幫佢哋揹?今日我見到一個駝晒背嘅阿婆,幫一個肥獅大隻嘅死仔飽揹書包,我望住佢佢仲眼超超,我見到真係火都嚟埋。

我知可能係阿婆錫個細路,唔想佢咁辛苦揹一個又大又重嘅書包,但咁樣真係愛佢變成害佢。點解唔俾佢自己揹?咪當做運動囉,而條死肥仔仲眼超超咁,好似「老憑」咁。阿婆養大佢老豆老母已經夠晒,仲要揍呢啲咁嘅死仔飽,阿婆,你真係苦命囉~