我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 0
累積人氣: 23455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


我愛束胸衣 分類: 未分類

呢件事開始發生嘅時候,係嚴寒嘅一月。話說我一向都認為著緊身衫會暖啲,所以喺最凍嗰幾日,我都係著住我做gym載嘅bra - 緊啲吖嘛,咪會暖啲囉~ 就係咁,我就愛上呢份安全感,至少喺M之前,個胸唔會因充血,加上運動過度會痛。

當然,有啲女仔會覺得令佢哋傲人嘅身材失色,但貼身衣物令我暖啲,個胸又冇咁痛,why not?

唔好誤會,我鍾意著束胸衣同我嘅性取向冇關,我唔係「叻女」,我仲鍾意男人~



2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


自殺勝地 分類: 未分類

今日又忽發奇想: 喺邊度自殺最好?

屋企: 如果同家人同住嘅話,好彩佢哋會觸景傷情,唔好彩會死咗都比人鬧整污糟間屋;如果獨居,租屋嘅又係會比包租公/婆鬧整污糟間屋,而住私家樓嘅間屋可能好難賣得去。

租酒店 / 渡假屋等等: 又係會比屋主鬧整污糟間屋,同埋比藉口人哋話鬧鬼。

我啲同事建議去外國死: 要自殺已經好淒涼,如果仲要客死異鄉就更慘。

死去邊度、去邊度死至好?



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


A crying Sunday 分類: 未分類

今日淚腺特別發達,而且淚水溢滿雙眼,所以今日睇電視不停咁喊。

鄭秀交Show Mi演唱會2007 - 每個人做任何一個決定,都需要有一支持 - 特別係最愛嘅人。佢決定放假,就有愛佢嘅爸爸支持 - 不問原因、不理後果咁支持。

肥肥追思會 - 佢好多朋友都出席佢嘅追思會懷念佢,連廣大市民都唔捨得佢。

我為我悲哀。



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


童夢奇緣 - 我哭了 分類: 未分類

大叔話:人生嘅缺點係唔可以返轉頭,但優點係唔駛再嚟一次。

光仔話:個個人一生嘅時間都係一樣,只係睇你點樣用。

我一生都喺度走回頭路:人哋讀書我做工,人哋做工我返學。就因為人生唔可以返轉頭,我後悔都冇用。

我又喊,因為啲對白督中我死穴。

我後悔我浪費時間。



失望 分類: 未分類

或者Anthony講得啱,我對「人」嘅期望實在太高,所以往往令自己好唔開心。

我應該要緊緊記住,每一個人都係獨立個體,冇任何一個人對我有義務或責任,親人如是,朋友就更加唔駛講。所以...

我都係食自己吧啦~



2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


有病呻吟 - 來自一個多愁善感嘅病人... 不安 分類: 未分類

唉~ 又大傷風喇 ...

歌手:張學友 作曲:林健華 填詞:林夕 編曲:林健華

想喝水 給我水
或者高燒可勉強減退
然後鎮靜情緒
忘掉我這裡應該 有誰

不要想 只管睡
肉體安好不要怕心碎
無謂繼續麻醉
期待你會賜給我 藥水

#如果失戀註定逃不過
逃到病床前 才明白更多
和你分手都也捱得過
然而這夜為何
無能力退燒 多麼錯#

不要緊 請辜負
或者傷風比你更可惡
從病榻上回顧
其實愛你太辛苦 何苦

Repeat #

如果失戀註定逃不過
逃到病床前 才明白更多
和你分手都也捱得過
然而這夜為何
難承受痛楚

誰說失戀總會捱得過
捱到病床前 才承受最多
和你分手都也捱得過
為何徹夜難眠
良藥就算苦 請給我



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


知易行難 - 與朋友互勉之 分類: 未分類

釋放自己

歌手:張學友 

作曲:袁惟仁

填詞:古倩敏

編曲:Barry Chung

光陰匆匆工作似機器 叫我睏倦力疲
將身心的感覺透支了 要去轉換空氣
凡事有驚喜 不須緊皺眉
凡事有轉機 信心不放棄

總要釋放自己 面對未來
一切優劣是非 別困擾你

當失戀的心再跳躍不起 怕要愛別離
裝開心也振作不起 思想像要缺氧地喘氣
期望有驚喜 不須緊皺眉
何用費心機 歇斯底里



2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


男人.女人 分類: 未分類

成日都見到啲好得意嘅現象: 男人喺女人面前,會變成江湖百曉生,上至天文,下至地理,中西史記,無一不通,而且更係萬能俠、大隻佬、阿諾舒華辛力加... 而女人喺男人面前,就會變成一個乜都唔識嘅白痴,一個手不能提嘅殘廢,同埋異常嬌弱嘅易碎玻璃人 ...

或者就係咁,男女可以互相滿足對方嘅主觀願望,可以喺埋一齊,達至世界和平。如果有一日,男嘅開始唔再擔任江湖百曉生嘅職責,而女嘅又開始表現出女權主義霸氣嘅一面,到咗某一點,當雙方都唔再容忍對方,就有「分手」呢個現象產生。

我諗就因為整個過程重復又重復,所以「拍拖」就成為其中一個有史以來,歷久不衰嘅現象。



2008 年 2 月 24 日  星期日   陰天


Bakery 分類: 未分類

我諗喺我到目前為止嘅烹飪生涯中唯一嘅「缺憾」係冇焗爐,就因為咁我未真真正正咁焗過蛋糕。

為咗打破呢個宿命,我嘗試「焗」muffin - 用我僅有嘅麵包焗爐。結果?唔駛講梗係「大失敗」啦 - 條發熱線咁近個餅面,唔「焦」就有鬼~

所以剩落嚟嘅muffin mix,我用「蒸」嘢解決佢哋 - 人哋「焗」蛋糕,我「蒸」muffin。不過味道冇分別。

我要買焗爐!



2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


咖啡 分類: 未分類

對我嚟講,其實咖啡冇實際功效,因為我會越飲越眼瞓。但心理上就好有效。

琴晚同mamee傾計嗰陣,飲咗一杯mocha。其實返屋企嗰陣,喺巴士上已經眼瞓到想死,但一返到屋企,特別係見到muimui就醒晒,再開埋電腦,就精神為之一振 - 攪吓攪吓咁就兩點。係,我係仲喺度攪攪震,對眼就真係好乾。終於要收工瞓覺 - 一覺瞓到6點半,但都唔係太攰。

原來自我催眠好work。只要你話比自己聽,我有嘢做,我唔可以瞓,就可以撐到好夜。今次對我嚟講,咖啡嘅效用在於心理多於生理。