我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 9
累積人氣: 23464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


死亡 分類: 未分類

老一輩嘅人會覺得人死如燈滅,一切會隨住一個人嘅離世而完結。我唔同意。

Chuck嘅離世就係一個好例子。佢留底好多嘢比我哋 - 一齊做嘢時嘅苦與樂,佢對家人嘅愛,佢嘅人生觀,仲有佢死亡嘅警號 - 健康真係好重要。而因為咁,我開始嘗試去從工作中,搵一啲可以留底嘅回憶、嘗試對人付出多啲嘅愛、嘗試積極面對自己不論係好係壞嘅人生。

我好羨慕Chuck,因為佢有好多嘢可以留底比人記得佢。我將相信我嘅一切,會隨住我嘅離開 ...

灰飛煙滅



2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


Appraisal 分類: 未分類

今日做appraisal - 好驚。驚,係因為我要預先準備我嘅strength同weakness各三個。我嘅weakness多不勝數;strength?乜我有咩?

Surprisingly,老闆第一句問:你做得開唔開心?我無言。開心,並唔係我可以有嘅選擇。一向以來,我只有被挑選嘅餘地,而好嘢永遠冇我份。開心?諗都唔敢諗,太奢侈喇~

我冇manager嘅形象?想我點呀?我係一個「和平主義者」-即係平日大家講「唔想煩」嘅人。我problem solving嘅做事手法喺今時今日,特別係我間公司,係非常有問題嘅。Fine~ 咁我就開始擺款囉,畢竟人變「壞」係極之容易嘅事。「吋」之嘛,easy job。

唉~ 我相信我喺呢間公司個「朵」會越來越臭囉~



2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


一個好忙嘅星期六 分類: 未分類

(1) 朝早起身四圍行,然後推老豆落公園做運動,自己都順便郁吓

(2) 11點做facial

(3) 12點半返屋企,姑姐啱啱到,同佢傾咗一陣,就一齊出街飲下午茶

註:好似仲未提到我食嘢 - 係,喺兩點呢個時候,我仲未食早或午餐 - 因為好忙。

(4) 飲完下午茶已經3點,去街市買餸,返到屋企已經差唔多4點

(5) 少睡片刻。由5點半開始,就係我嘅Wii時間,一直打機打到10點多,當中我用咗大約15分鐘食晚飯。

(7)  沖涼、打blog

呢個就係我嘅星期六 - 好忙 ...



2008 年 1 月 10 日  星期四   雨天


考功力2 分類: 未分類

今朝啱啱講完可以化腐朽為神奇,依家講吓有啲人點化神奇為腐朽。

今日嗰堂係有關Mass Media,首先嗰條叫「doctor」嘅物體遲到,再嚟佢要點名 - 無錯,喺一班成年人學生嘅堂點名。第三,佢講嘢超悶;第四 ... 總之講都講唔晒。原本我聽人講呢班好full,想要add呢科非常難。但今晚我所見,佢喺堂上不停咁講,完全唔比學生有break。而就喺佢見到有好多人入課室想sit-in,佢就好好人咁想話去搵櫈比人坐。就喺電光火石之間,就起碼有十個人 - 其中當然包括我啦 - 就好似走難咁... 唔係,係好有禮貌咁,讓出個位比有需要嘅同學 - 諗卟都覺得自己偉大呀~

你話吖~ 一個可以將一個有趣嘅科目變成神枱貓屎,你話係咪化神奇為腐朽吖?而且真係功力少啲都唔得呀~



今日食晏 ... 分類: 未分類

我覺得自己好成功 - 其實佢都係,我哋可以完全當嗰兩次遇然相遇冇發生過,然後繼續發噏風。席間佢可以同Blanche談笑風生,而我就扮演我陪坐、陪食、同陪笑嘅角色 - 好稱職。

我終於釋然。就好似阿Paul話,要時時懷感恩嘅心,就唔會介懷一啲曾經令自己唔開心嘅人同事。

就好似某套電視劇/電影嘅台詞話:春夢了無痕 - 忘記他 / 它吧~



考功力 分類: 未分類

琴晚上堂呀「sir」令我印象好深刻,原因有二:  一,佢又瘦又細粒,當佢入課室時,我仲以為邊個「死靚(第一聲)仔」入咗嚟 - 大佬呀~ 人哋係doctor 博士嚟0架~;二,成堂佢都好佢喺度做stand up comedy咁,將一啲好悶嘅嘢(有關政府嘅架構同文書往來等等),講得好好笑。

嗱~ 呢啲就考功力喇~ 唔係個個都識攪gag0架~



2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


Repost - What a kiss means 分類: 未分類

What a kiss means…

*Kiss on the stomach-----"lets have sex"
*Kiss on the Forehead ----"Forever you will be mine"
*Kiss on the Ear ---"I'm horny"
*Kiss on the Cheek ---"We're friends"
*Kiss on the Hand ---"I adore you"
*Kiss on the Neck ---"We belong together"
*Kiss on the Shoulder ---"I want you"
*Kiss on the Lips ---"I love you" OR "I want you"

What the gesture means…

*Holding Hands ---"We can learn to love each other"
*Slap on the Butt ---"That's mine"
*Playing with the Ear ---"I can't live without you"
*Holding on tight ---"Don't let go"
*Looking into each other's Eyes ---"Don't leave me"
*Playing with Hair on Head ---"Tell me you love me"
*Arms around the Waist ---"I love you too much to let go"
*Laughing while Kissing ---"I am completely Comfortable with you"

--Advice-- * Don't ask for a kiss, take one.
*If you were thinking about someone while reading this, you're definitely in Love.

--Requirements-- *Post this again after reading!! Or you will have a bad year of Relationships.
If you LIKE, LOVE, OR MISS someone right now and can't get them out of your head then Re-post this within One Minute and Whoever you are missing will surprise you. Repost this as "What a kiss means."



2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


食咗我隻「車」 分類: 未分類

12月尾嗰陣我攞咗部數碼相機入廠維修,到今日都仲未比個修理費嘅quote我,我就打電話比維修部。一問之下,差啲嚇死我 - 要1千5百個大洋~ 1千5百啊~ 我買部新嘅都唔駛咁貴啦!真係食咗我隻「車」咩...

佢仲話遲兩日再通知我上去攞返部機。No thank you喇,仲要我攞返?搭車唔駛錢吖???



謎底已經被解開 分類: 未分類

事緣1: Mandy將會喺月中返香港補擺喜酒,所以問我其他人嘅contact,其中一個就梗係我哋前四人幫成員嘅佢啦~

事緣2: 大約喺兩年前,我經過一番深思熟慮後,將一切有關佢嘅嘢delete晒。

事件經過: 我搵Blanche幫Mandy搵四人幫其餘兩位成員,其中包括佢在內。

結果: 原來佢就喺Tower One返工,Blanche仲叫佢join我哋星期四嘅lunch gathering。

哈~ 原來佢喺第一座,謎底已經被解開喇~

我聽到嗰陣好鎮定。超~ 駛乜驚喎,佢咪又係人一個~ 我已經做好晒心理建設喇,就睇星期四臨場發揮啦~

 



How to say I Love You 分類: 未分類

今日我喺Googlepersonal page度搵到啲好得意嘅嘢

http://www.wikihow.com/Say-I-Love-You

如有興趣及/或需要,試吓睇睇會唔會幫到你?