回憶總是美好的。成日聽人講,但我最近先真正體會到。
記憶中細個果陣好鍾意食嘅嘉頓牛油卷好好味,成年後一直喺各大超市都搵唔到。上星期日終於比我搵到,所以情不自禁咁買咗一盒(12包)。返屋企諗住細細品嚐,但令我好失望,味道已經唔同。
我諗係我嘅記憶呃咗我。以前細個冇乜錢所以買零食冇乜選舉。一包當時係零食大牌子嘅嘉頓牛油卷,已經令我覺得佢好珍貴,味道亦特別好。依家人大咗變得咀刁,覺得乜都唔好食,只記得以前嘅好味道。就好似多年無見嘅舊人,點解同記憶中嘅樣差咁遠?係咪因為我唔喺佢身邊而令佢憔悴?(嘻~) 點解我身邊嘅所有一又無乜點變過?
Those were the days - 回憶總是美好的,沉迷喺回憶入面只會令自己更唔開心。算吧啦~ |