我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 15
累積人氣: 23427
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


我的工作 2 - 障礙短跑 分類: 未分類

我每日除咗要睇CV叫人嚟見工之外,我嘅工作亦包括障礙短跑。

前幾日當門鐘仲未裝好嘅時候,每次有人嚟公司都會打我個直線電話,我再出去開門。今日雖然話門鐘裝好咗,但我都要去開門,因為細過我嘅都仲未請,而佢哋要聽電話,又點可以幫我開門呢?

話係障礙短跑,係因為從我個位去到門口唔係直路,而且中間有好多枱,再加上要快啲開門,所以要走得好快。

你估咁走法可唔可以會有得瘦啲吖???



2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天


我的工作 1 - 依家啲後生仔女...唉! 不安 分類: 未分類

依家我日常工作嘅一部份,係篩選合資格嘅應徵者,叫佢哋上嚟公司面試。今日我真係大開眼界。

Case 1 - 面試由10點開始,第一個應徵者到依家都未見人,而我亦搵佢唔到。你話比我聽你點好都無用,事實勝於雄辯 - 完全無責任心。

Case 2 - 吳小姐上嚟面試,由踏入我哋公司門口開始都非常cool,一啲笑容都無,說話用字亦非常簡潔: 哦、唔 ... OK,對我呢個少少嘅HR無乜禮貌唔緊要,但對一個有可能係你老闆嘅人都無禮貌,就非常死蠢。佢連行入個經理間房都唔同人哋打招呼,interview過程中更攞個電話出嚟講話:「有電話喎」(當事人複述)。你係老闆,會唔會請呢啲人?

我諗呢啲都係香港教育制度失敗嘅其中一個例子...



2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


HR job 不安 分類: 未分類

My current job duties include screening CV of job applicants, and therefore, I can see a lot of funny application letters and CVs.  Here, I'd like to share some with you:

(1) There was a boy applying for a senior clerical position.  He stated in his covering letter that "I'm definitely sure that I will be a valuable staff to your company".  It's OK, but when I reviewed his CV, all his previous jobs were sales related without any experience about the job so ...

(2) I received an application from a girl applying for the post of Coordinator.  When I browsed her CV - OMG - she is an Assistant Manager.  Then when I further checked her current salary ... it's only 11K.  See~ That was why I could not find a job with my salary at that time ... I was only a Supervisor but my salary was ... Now I know why ...

There are many cases that over-qualified candidates apply for junior posts, and candidates with limited experience are looking for senior posts.  It's funny ... I have seen one applicant applying for a junior post for 28K per month~  Oh - My - God~



2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


大事回顧 呆滯 分類: 未分類

近日有兩單新聞,令平靜嘅香港除咗大細契之外,都仲有啲話題。

(1) 中大情色版 - 某程度上我都幾保守,覺得有啲嘢你可以諗,但唔可以講同寫出嚟。果啲自以為大個仔大個女嘅「大學生」,喺校報上問咗啲令我唔識形容嘅問題:有無諗過同父母性交?有無諗過同動物性交?好,我就問番佢哋:有無諗過同自己父母性交?有無諗過同佢哋隻狗做愛?唔好用日本咸片相比,因為劇中人根本唔係一家人,所以唔可以話係亂倫。如果佢哋會同隻動物做愛,咁係咪話佢哋自己唔係人?如果佢哋覺得自己已經係一個大人、大學生,請尊重自己有獨立思考嘅能力,知道道德人倫係乜。

(2) 投訴聖經 - 我唔係一個忠實信徒、我無睇晒成本聖經,所以唔知佢哋投訴嘅果段亂倫殺人嘅情節係乜。但我係一個language student,我會覺得係可能喺翻譯過程中,有人加啲減啲,成為比人投訴嘅版本。所以我建議啲投訴人,先睇完希伯來文版本嘅原文再投訴。

 



2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


一個幾好笑嘅電台廣告 分類: 未分類

今朝聽收音機時聽到一個咁嘅廣告,都幾幽默:

仔:老豆,暑假去邊呀?

老豆: 去長洲啦。

仔:去長洲?要5個7喎。

老豆:哦!

仔: 不如去澳洲悉尼,細路仔免費。

老豆: 吓 ...



2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


李司琪好戲 分類: 未分類

成套「溏心風暴」就只係睇李司琪。佢嘅一舉手一投足,都恰如其份咁表現出一家之主嘅風采;而當演到佢病入膏肓時,亦非常像樣。薑真係老嘅辣,相比之下啲姐仔哥仔,唔該靠邊站。

一向唔多睇港劇嘅我,都忍唔住要晚晚追呢套劇。唔知今年李司琪會唔會攞「我最喜愛女主角」獎?



2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


令人情緒不安 分類: 未分類

每日返工都會經過海底隧道,而隧道入口有好多巨型廣告,其中一個係西九龍中心嘅。一向呢個商場都會用性感美女做招徠,但今次就令我好不安。

廣告中嘅美女好瘦,合乎一般模特兒嘅基本條件;而且係平胸,可以用「波平如鏡」嚟形容。但佢仲要作性感狀,單手遮住佢個飛機場,令我有啲唔係好舒服;而模特兒個只著上bra top 同熱褲嘅嬌軀,就打有啲好似手袋嘅圖案,搞到佢好似一個人肉Gucci袋,好得人驚。

我依家每日搭巴士返工經過隧道口都一定要刻意唔望呢個廣告,費事令自己情緒不安。



2007 年 4 月 30 日  星期一   雨天


唉~ 分類: 未分類

有啲人真係 ... (下刪幾百字)。我知佢係出於好心,但過份熱心就會比人覺得佢煩。而喺我嗰個case,我仲覺得佢喺度「點」我。人貴自知,希望各位看官自重。



2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


好勁呀~ 分類: 未分類

話說新office嘅裝修已經做得差不多,所以就喺今日正式入伙。但由於有部份工程尚未完成,所以仍在施工中。正因如此,office就非常沙塵滾滾。最受罪嘅,莫過於我哋呼吸系統,同細嫩嘅肌膚。有鑑於此,我就非常勤力喺自家裡做面 - 因為「姑寒」。

上回講到我喺高句麗買入一批護膚品,其中一支係面部去死皮用嘅。其實我自從買咗呢支嘢,就每兩日都做一次(上一次係前日)。點知今日一做去死皮,嘩~有一舊舊嘅死皮唔在講,仲係灰色嘅~死未~好在我無偷懶咋 ...

所以各位姊妹,唔好懶呀~真係好得人驚呀 ...



2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天


Updates 分類: 未分類

(1)  (琴日) Rainy days & Mondays always get me down ...

(2)  我深感某人「口水多過茶」同「乜都知」嘅可怕 ...

(3)  今日第一日真正開工,企足一日,仲攰過我當年做part time sales。

(4)  嘩~ 今個月張credit card statement差啲嚇死我 ... 好「甘」呀 ...

(5)  Yahoo~ Alice幫我買到台灣張學友演唱會嘅飛呀~