記得細個嗰陣,作一篇2、300字嘅英文作文,仲慘過殺死我。細個嘛,邊有咁多vocab喎。慢慢開始大個,300、400、500字咁加上去,到咗今時今日,有一次要交功課寫2,000字,我依然想死:得2,000字咋?寫多啲得唔得呀?真係此一時彼一時喇。
最近我哋交功課嘅標準好得意: 20頁隔雙行嘅A4紙。哈~ 原來現今世代已經default咗你屋企一定有電腦同printer,所以做功課要一定用電腦,而且你一定係用香港嘅A4紙,而唔係美國嘅letter size,用嘅fonts一定係Times New Roman 12。但 ... 我屋企冇printer 同我用慣Arial 12嘅fonts。咁點算好呢?

世事唔係絕對嘅~ 仲有 ... 我依家呢個moment仲做緊功課呀 ... 嗚嗚嗚 ...

|