我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 8
累積人氣: 23420
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


Annual Dinner 分類: 未分類

畢竟係後生仔女,食餐飯都要玩到顛晒。我唔係要呢啲嘢 - 靜靜地食飯唔得咩?

老闆話:呢幾月學到好多嘢,好有sense of accomplishment。我唔認同。一個你唔投入嘅job,做完又點會開心?我就只會覺得鬆一口氣,人哋覺得點我唔會在意。

所以做完個Annual Dinner,我只係覺得完成一個task。下年咪攪我~



舊歌: 留給最愛的說話 分類: 未分類

我好細個就好鍾意聽收音機,而「三個小神仙」就更係我嘅至愛。就係咁,我鍾意咗阿旦嘅聲音。佢唱歌唔好聽,但由佢獨白嘅歌「留給最愛的說話」,就令我喊咗好多次。

同大家分享吓呢隻歌嘅歌詞 - 我鍾意聽嘅,係由前商台DJ張麗瑾唱嘅原裝版本。

留給最愛的說話 

作曲:高慧娟 填詞:小美 編曲:杜自持

*  已不知成為習慣  呆坐孤單的空間
似有意無意  錯過了時限
這餐室人潮漸散  寥落加一點嗟嘆
似轉眼轉了  痛苦的空間
垂著無言倦眼  心只想你可能仍再返
想你從無改變  再渡這一晚
不懂如何習慣  驅走心里苦雖然短暫
當你長離此間  便告別浪漫

(鄭丹瑞獨白
終于我鼓起咗最大嘅勇氣  約你出嚟
因為我想面對住你  講出我心裡面想講咗好耐嘅說話
可惜嗰個落雨嘅晚上  嗰條濕滑嘅公路
嗰個粗心大意嘅司機  令我唔可以趕嚟呢間咖啡室...
親口對你講一句"我愛你"
)

Repeat *

每一天仍懷念你  懷念這餐室中等你  你愛說愛笑愛與我同回味  (你攰啦)
你此刻沉沉睡了  (瞓啦,唔好再想住我啦)
留下我淒愴呼叫  (我永遠永遠都唔會再返嚟)
我縱說最愛  你都不知曉  (你一定要嘗試習慣渡過每一個孤獨嘅夜晚)
垂著無言倦眼  心只想你可能仍再返
想你從無改變  再渡這一晚
不懂如何習慣  軀走心里苦雖然短暫
當你(我)長離此間便告別浪漫



2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


殉情男 分類: 未分類

你對會殉情嘅男人有乜嘢感想?當然,喺感性角度睇,作為一個女仔,有男仔/人肯為你死,可以喺某程度上滿足我哋嘅虛榮心;但實際上,一個冇勇氣面對將來問題嘅男人,要嚟又有乜用?不過,愛情故事始終唔係真實嘅人生,有一個肯為你死嘅人,就梗係好冧啦~

愛情故事,始終係要嚟呃女仔嘅 ...



2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


妹妹入廠 分類: 未分類

妹妹病咗,又發高燒,我哋同佢睇急症,佢仲入埋廠,我哋個個都好擔心,我老豆仲流下男兒淚。

我好妒忌 - 唔知我入廠我老豆有冇咁緊張同心痛???



2007 年 12 月 6 日  星期四   陰天


Harry Potter 7 分類: 未分類

終於有時間可以繼續睇埋剩番嗰少少,但估唔到係咁。

一直都有好多spoiler講晒成本書啲「重點」,我都刻意記住,但一個個嘅chapter原來好震撼 - 特別係成間學校嘅師生一齊打仗。而最powerful嘅一幕,係Harry Potter走入去Snape嘅記憶入面,睇返一幕幕事實嘅真相,仲有佢要離開身邊嘅人去「送死」嗰陣... 我喺巴士度一路睇,一路流眼淚 - 好瘀。不過還好因為我仲有啲傷風,隻手仲有揸住紙巾可以抹眼淚。如果唔係就真係一面都係喇...

我諗遲啲要將整個series由頭再睇一次...



2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


有feel嘅歌 分類: 未分類

歌手:陳冠希 作曲:陳奐仁 填詞:MC/陳少琪/陳奐仁 編曲:陳奐仁

呢首歌 送俾我嘅香港 唔理事情有幾困難 環境有幾亂
你都仲係我屋企 之前係 而家係 將來都係

* 同熱愛這遍土地 大家刻骨銘記
愁或喜 生與死 也是香港地 *

對於呢個地方我同你同一個同感 同一個諗法
我同你同一種人 雖然你有你忙 我有我忙佢有佢忙
各有各行業 但係用埋同一本黃頁
灣仔海旁 尖東海旁 中間係同一個海港
大街小巷 串埋我哋呢一個香港
以前有好多工廠 而家有好多銀行
就算點變 都係屬於我哋呢一個香港
經過幾多風暴有啲野 仍然屹立不倒
太平山頂大帽山 依舊一樣大霧
新機場唔再新 但係呢度多左一個島
舊車站唔再用 但係個鐘樓仍然喺度
新作風 新人事 新公司 新董事
邊個話事我唔懂事基本上白紙黑字
經過幾多谷底 香港仔仍然係香港仔
見過幾多風浪 香港人仍然係香港人

Repeat *

Han Jin
雖然不是這裡出生 我來自新加坡 這裡的恩恩怨怨多多少少見過
那麼多的是非 來不急解脫 只不過為到看看自己星星閃爍
說什麼民主社會 也只不過看你腦子裡要甚麼 若覺得自己受困
我又能教怎麼 怎麼幫你 突破 大聲說 到底
要怎麼才能知道心裡要著甚麼 想呼吸莫非是周圍的環境真的沒了空氣
要出息 除非你向你的上司 下了手成立
三二一 就喊到沒甚麼公平 無論在做甚麼事情
都固定 只能把你搞到你失去了誠意 
人還在這裡 我並沒徹底放棄
好朋友在我身邊 好心情在我懷裡
我知你不斷維持鎮定 願你也知道我在支持你

 



解夢 分類: 未分類

一連兩晚都發一啲有關去旅行嘅夢,係咪意味住我有遠行?

第一晚係同唔記得係邊個去旅行,中途要喺杜拜轉機。果度你一睇就知係富貴之地杜拜,因為啲樓係金色外牆0架!!!奇怪事係唔知係喺香港上機前定係喺杜拜轉機嗰陣,我要穿過香港迪士尼樂園先至可以上到飛機!!!哈?!

第二晚個夢係同Mamee同Georg跟一個group去曼谷,入住一間五星級酒店。我間房喺20樓,check-in入房放行李都冇事。但當我一個人再返房嗰陣,每次搭電梯唔係停19樓就係其他樓層,永遠唔停20樓。OK~ 咁咪唔返房囉!但後來我先諗起間酒店係「Le Merdien」,即係傳說中好猛嗰間。有呟驚,但又搵唔到Mamee,就打電話比佢,原來佢喺「Big Six」(???) shopping緊。問咗位置,就搭的士過去。架的士係一架細到好似smartcar咁「大」架嘅車,而個司機係一個識講廣東話嘅華人。佢係咁問我嘢,最後,原來我上咗一架... 係我知道佢想點之前,隔離房個鐘響,咁我就醒咗。

到底點解有啲咁嘅夢?不過我真係好想放假去旅行呀 ...



2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


熱維他奶 / 熱麥精 分類: 未分類

又話說我office有個「雪櫃」仔 - 可以放9罐汽水嗰隻。佢不單係「雪櫃」仔,亦都係「暖櫃」仔。由於天氣越來越涼,大家都好懷念暖嘅食物同飲品 - 亦因為大家係「老餅」,我哋更懷念熱維他奶。

基於呢個原因,我就將我個「雪櫃」仔變成「暖櫃」仔,放入細細包嘅維他奶同麥精,得閒就serve吓啲同事,而佢哋亦都好appreciate。

我希望可以喺冷冰冰嘅冬天,為身邊嘅人帶來丁點嘅溫暖。



原來讀書真係可以用嚟賺錢0架 分類: 未分類

收到Bryan嘅message,叫我reconfirm我今個月嘅譯稿費,仲叫我下次自己準備claim form。

好開心呀,原來我捱更抵夜咁譯原來真係有錢賺0架~  佢仲話「下次」添呀~ 即係我仲可以賺呢啲錢啦~

好開心呀~



2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


中大一日遊 分類: 未分類

第一次去中大係N年前做小朋友嗰陣去中大遊行,覺得嗰度好大、好靚,喺度讀書會好開心。30幾年後,夢想終於成真。今日我就要返學校 - 不過係交功課。

中大真係一間名副其實嘅「大學」,好大間嘅學校。由火車站上山去新亞書院要搭15分鐘嘅校巴,由新亞去本部又要5 分鐘嘅搭校巴。唔搭車?得,行落山啦,10分鐘就到,不過係行落山喎~ 再由本部落返去火車站又要搭5-10分鐘校巴。唔搭車?亦得,行落山啦,20分鐘就到,不過係行落山喎~

我就咁行咗差唔多20分鐘,由本部返火車站,再搭火車返公司。返到公司腳仔都軟晒。行都唔係最慘,最慘係每次等車要花最少10-15分鐘,仲耐過用腳行...

敬告各位年青人,多運動,身體好呀~