我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 6
累積人氣: 23418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


離心 分類: 未分類

越來越冇心機做嘢,所以唔想返工。我成日都想攪清楚:我好似好多嘢做,但其實又好似乜都唔關我事。究竟我係唔係咁可有可冇?我就覺得:係,一定係。其實再多嘢,換一個人都可以做得比我好。我有乜價值?唯一我可以想到嘅係:我似新界隻牛,一味做;人工又平,抵呀~

好down... 第一次覺得咁inferior~



2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


Facebook 滿足 分類: 未分類

好好玩嘅一個virtual space。我唔expect有嘢「玩」,只係作為一個meeting point,等我啲朋友可以知道我嘅近況。但比我發現有關於電影嘅一part,我就可以update我對以前睇過啲電影嘅感想。仲有可以測試吓我對電影嘅智識,攪到我唔捨得瞓。

好眼瞓啊~



2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


失眠 分類: 未分類

失眠,好慘。11點瞓,1點半醒。開電視睇完套midnight movie,仲係瞓唔著,上網囉!

去Facebook,玩估電影遊戲,成功由500幾萬位升上400幾萬。好攰,但仲未瞓得著。真慘~



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


有感 鬱悶 分類: 未分類

見到女同事一號返到公司就即刻話:「我病呀」,就即刻有人問:「你點呀?」心頭有啲酸溜溜嘅感覺。我唔係唊醋,我只係覺得點解有待遇差別?上個禮拜我只係細細聲同自己講,我猛流鼻水好辛苦,就有人「彈」出嚟話:「乜你都會病嘅咩?」我都係人,乜我無權病咩?乜我身體健康、身壯力健都係錯咩?我又唔係同你講,無人錫,我自己錫自己都可以呱???

我諗我只係適宜做古代弱女子,比人錫比人保護;喺現代做一個人哋以為強,但實際只係無人理嘅人,真係好攰。



2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


秋風起 驚訝 分類: 未分類

今日放工時經過一間茶餐廳,遠遠傳來陣陣飯焦味。好香~  一看之下,原來係賣煲仔飯。

秋天又靜靜咁嚟到香港喇~



有啲人 呆滯 分類: 未分類

世上有一見鍾情嘅故事(又或者係你一見就好喜歡一個人,而其中唔一定有愛情嘅成份),但大多數都係因了解而分開。我雖然冇一見鍾情嘅經歷,但同一啲人相處耐咗,你就會知道嗰個人係唔係我杯茶/件餅。我呀老闆大人,就係一個同我一啲都唔夾嘅人,所以喺任何情況下,我同佢只可以維持工事上嘅關係。

試諗吓一向比男仔更大而化之嘅我,點可以容忍一個男性成日 同你講:「咁食/飲法肥死你呀」;又或者係「點點點會靚啲唧」... 不過我諗我最頂唔順嘅係佢越來越「縮骨」。我只係要求一個headcount幫我做嘢,佢都推三推四。佢不斷咁試我嘅底線,而佢真係成功 - 佢已經試到。所以朋友們,有工作vacancy不妨話我知,我已經唔想再留底。



2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


貴姓呀? 不安 分類: 未分類

如果有人問你呢個問題,你會點答?以下係一啲攪笑例子,如有冒犯,懇請原諒:

(1) 我姓關,關高李氏個關。

(2) 我姓史,同屎尿屁個屎同音。

(3) 我姓吳,吳廣德 (註:請以懶音發聲)。

等等、等等 ...

今晚上堂時,我聽到有一位陳小姐咁樣講佢自己:

(4) 我姓陳,陳舊個陳,同陳列品個陳。

... 無言。

比我我就會好proud咁講: 我姓周,周恩來個周、周潤發個周、周杰倫個周、周迅個周 (註:最後兩個係optional)。

勁呱?!



2007 年 10 月 12 日  星期五   陰天


又犯賤 感動 分類: 未分類

事實再一次証明 - 我極度犯賤。今日係週未前夕,本應開開心心,但我又玩病,仲係好突然同好快嗰隻。由1點半時嘅打兩聲乞痴,到3點不停打乞痴,以至4點鼻水「長流不息」,到5點多仲要光榮引退。照咁睇,聽日我一定要閉關,星期一先可以重出江湖。

你話死未,weekend人放假去玩我就要養病。真痛苦~



分類: 未分類

今日搭車返工時諗,如果架巴士撞車我會點?我會唔會死?喺死嗰一刻,我會唔會後悔有未完成嘅心願,同放唔底嘅人同埋事?冇。我可以好肯定咁講,我可以即刻閤埋對眼,離開。即刻



2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


功課 分類: 未分類

雖然我好似不停咁讀書,但我唔係一個勤力嘅人,我只係享受返學嘅樂趣,其中唔包括做功課。今晚,我邊度都冇去,其中一個原因,而且仲係最主要嗰個,係我要趕功課。趕,係因為我仲未開始做,而且份功課係聽日交嘅。我諗我讀書嘅原因,就好似好多人生仔一樣,只係享受做愛嘅過程,唔包括生同養個細蚊仔呢啲後果嘅。

朋友們,記住做乜都要三四五六思呀~ 

10月11日下午6點後記: 我終於喺5點9做完份功課,依家個腦好攰,成個人攰到好似散晒咁。好攰呀 ...依家仲要趕住返學。Help~