我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 9
累積人氣: 23421
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


中、港、台 分類: 未分類

劉小姐同台灣首富郭伯伯嘅事件,令一眾梁先生影迷扼腕。好多人唔明,劉小姐點解要離開一個對自己不離不棄嘅男人?當日某雜誌刊登佢比人影嘅裸照時,邊個喺佢身邊支持佢?錢係咪真係咁重要?

我哋局外人永遠唔知點解。有無可能係梁先生唔肯同佢結婚?又或者有其他不為外人知嘅原因?

我作為一個普通而正常嘅人,會覺得如果劉小姐真係離開梁先生,而轉向年老多金嘅暴發戶,絕對唔可以原諒。但如果站喺劉小姐嘅立場,又有可不可?自己年紀都已經唔細,又開始年老色衰。再唔泊返一個大碼頭,下半世都唔知點算。

唉~!問世間情是可物,直教人生死相許 ...



2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


今日 分類: 未分類

(1) 今日,我第一次去我嘅新office。個floor plan話我間房有87呎。Good呀,我屋企間睡房都只係得49呎。大好多喇~!

(2) 今日去旅行社開茶會。10幾年前第一,亦係唯一嘅一次跟團,開茶會時係真係飲嘢咋,仲係一人包果隻。今日,好好多喇!自助飲品,你鐘意飲幾多都得;仲有麵包、蛋糕任食。感覺幾幸福~

(3) 今日上律師樓簽契。我大筆一揮,從此就無liability喇;我大筆一揮,就有一張大額支票過我手 - 感覺都幾過癮架。

(4) 今晚,去完律師樓搭巴士返屋企時,途經銅鑼灣前避風塘,看到尖沙咀嘅夜境。我覺得一啲都唔靚,但係喺山頂睇好鬼死靚架喎???係咪因為太近?同一道理,咁係咪睇乜嘢都退一步就會睇真啲呢?唔怪得發哥話退一步會海闊天空啦 ...



2007 年 3 月 26 日  星期一   雨天


MSN 分類: 未分類

星期六晚同台灣朋友上MSN傾到差唔多顛咗。我唔知佢哋兩個點,但我就笑到差咁斷氣。

事源係復活節之後我要去台灣出差,就諗住話比台灣啲friend知,約埋食飯。就係咁Claire話比我知,佢有個男同事會喺同一日到台灣。點知講吓講吓,原來果個人同我同一班機。Alice就問唔知會唔會係一個romance story。就係咁,Claire就開始形容佢呢個好好人嘅男同事,仲話要介紹比我,不過要先查吓佢咗結婚未,又話要搵張相比我睇。一時又講到點先係好男人,又講到有乜計劃可以拉埋我哋 - 講都好似真咁。

其實,成唔成事唔係重點- 大家都係吹吓水啫。重要嘅係一啲遠在他方嘅人,都關心你嘅將來同幸福,真係好warm~ 我就唔會因為朋友對我嘅關心左諗右諗,咁樣我會死得好快~!

不過我都想見吓果條友係乜水~

<3月27日: 琴晚Claire話我知條友結咗婚喇~ 都話啦,好男人通常都比人mark咗架啦~>



2007 年 3 月 24 日  星期六   雨天


又一個禮拜 分類: 未分類

上個禮拜我撞牆,到今日我隻眼仲瘀瘀黑黑。前幾日公司有個白癡妹問我係咪家暴?如果係,你估我仲會唔會返工?就算敢返工,仲笑唔笑得出?我唔需要同任何人交代,我發生咗乜嘢事,關心我嘅人會自動問我。

自從上個禮拜辭職之後,呢幾日心情平靜到不得了。依家我嘅目標就只係盡自己動力,幫我嘅朋友完成佢哋嘅工作。仲有10幾個工作天,我就會離開呢間公司。呢度啲人係生係死唔再係我嘅concern

我依家心掛掛嘅係復活節個假期去韓國,之後台灣個trip,同我一共可以攞返幾多錢走人。每一日過去,就代表我離開嘅日子又近啲喇!



2007 年 3 月 17 日  星期六   陰天


我真的受傷了 分類: 未分類

今日我真係「受傷」喇!

前幾日有條韓國臭四想點我做嘢,話如果唔做我就無capability。話真,我唔係好明佢講乜,但就真係比佢啲驚人嘅英文嚇親。先先見到真係好「慶」,所以就將個mail send比我美國個老板睇,希望佢幫我主持公道。點知佢仲絕,佢話佢完全唔知佢講乜,問我知唔知?呀,即刻心都涼晒。我唔capable,但起碼美國人明我講乜,人哋就唔明你啲英文,咁你話你有幾capable呢?嘩哈哈...

不過,我今日真係喺心理同生理上都受傷。事源今日去做gym,上class前攞住樽水入studio,點知就係咁衝撞埋塊玻璃門度,痛得我哎 ... 而且隻眼仲立即,係馬上腫咗,痛到依家都仲好痛。唔單只咁,隻眼仲開始轉黑。你話哎,我聽日點出街?而且成個class啲人都聽到我撞埋玻璃嗰一吓聲,瘀到爆呀 ...

我隻眼真係受咗傷呀 ... 我咁瘀都真係心理受傷呀 ...



2007 年 3 月 13 日  星期二   陰天


女人始終都係女人 分類: 未分類

自從我將我要離職嘅arrangement攤開嚟同我ex-ex-boss傾,我對佢就觀感就一直向下調。

我唔係想bad mouth佢,但我覺得我同你傾係因為我respect你,唔係希望你幫我spreadnews比全世界人知,包括一啲唔喺呢間公司嘅人。呢啲係我同ex-boss即將來老闆嘅決定,唔需要比一啲局外人知道。所以聽到佢同其他人discuss呢件事,我有啲唔開心。

仲有,as a reasonable person,無人會鍾意比人「踩」。佢話我無HR同公司裝修經驗,邊個一生出嚟就有?問題係你願唔願意比我呢個機會。定係有以為我同舊/新老闆有啲乜嘢?

原來女人都係長舌同小氣嘅 ...

 



2007 年 3 月 12 日  星期一   陰天


放心 / 塵埃落定 分類: 未分類

一切已成定局。

今日,我簽咗第二間公司嘅offer letter。今晚,我向美國嘅老板遞辭職信 - 其實係e-mail

仲有一個月,我就會離開呢間我渡過咗差唔多8年歲月嘅地方。話唔會唔捨得就呃你嘅,但呢間公司真係令我又愛又恨。喺呢度,我認識到點做嘢先係「pro」,認識一班一齊捱嘅同事;而呢度亦都令我失去呢班好同事。所以我封辭職信嘅第一句係「I'm blessed...」

時間再一次開始倒數,今次我係主角 - 唯一嘅主角~



2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


好煩 分類: 未分類

近日煩於決擇取捨。繼續留底定係離開?仲有,我可以信邊個?喺職場中,因為利害衝突,無乜邊個喺你身邊而你又可以相信。呢啲就係人性?真係可悲

不過,呢個可能係我最後一個可以掌握嘅上位機會。唔好好把握,我一定會後悔。所以,請祝福同支持我 - 呢啲係我依家最需要嘅。



2007 年 3 月 7 日  星期三   雨天


BT 分類: 未分類

可能我個人比較市儈,但我真係好唔明,點解啲人會咁鍾意將啲戲呀、CD呀擺上網比人download。我係用家當然話好啦,但佢哋呢?無so喎,又容易比人告,有乜謂呢?



2007 年 3 月 6 日  星期二   陰天


驟寒 分類: 未分類

氣溫喺一夜之間跌咗10度,微風細雨,由和暖變微寒,身子差啲都唔得。但呢種咪正係我最鍾意嘅天氣?有啲sad,灰灰沉沉,正合我「何車」。

春天唔該你唔好嚟,拜託拜託~!

P.S. 200737日,朝早氣溫仲跌到11度,香港啲醫生想唔發都難。