我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 12
累積人氣: 23424
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 25 日  星期二   陰天


過節 分類: 未分類

對我嚟講,中秋節或者任何一個節日,除咗唔駛返工,或者可以早啲收工之外,都係一樣無乜意思。今日,一個so-called人月兩圓嘅佳節,我一個人,食飯盒做節。

我唔係complain乜嘢,只係有啲感慨。所謂嘅一家人都底係乜?我父母雙存,但係從佢哋,我完全感受唔到少少溫暖。有兩個阿哥又點?佢哋咪又係只會顧住自己頭家。剩底嘅,就只係我一個人 - 我自己一個人

或者,我唔應該再天真咁希望從他人得到一丁點嘅注意。就好似我成日同人講:始終,過呢一生嘅係我自己。無論邊一個,佢哋終於都會離開我。遲啲不如早啲。

無寄望就唔會有失望。



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


我的名字 分類: 未分類

近日公司嘅同事忙於公司開張等事宜,我一個小小Admin就好似乜都幫唔到手。當全世界人都OT到9、10點先放工,我就喺7點幾8點拍拍籮友拍拍手放工返屋企。所以我嘅名係「無義氣」。

又,琴日公司正式開業,當人人都有一個固定崗位嘅時候,我就乜都唔識,亦繼續幫唔到手。只可以喺同事做到頂唔順、喊嘅時候,安慰吓佢哋、比啲口立濕佢哋透吓氣,故我又名「慰安婦」。

我諗我多變嘅角色同身份,開始有向已故天后梅艷芳小姐致敬及模仿的趨勢。



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


好攰 分類: 未分類

公司開張,企咗一日個知客,放工返屋企後,發覺對腳好似唔屬於自己咁。沖涼時用大滾水「淥」對腳都無反應 - 真大鑊!!!

諗吓諗吓,中國人造字真係好「掂」。支晒啲力就係攰,把口有力就係叻。仲有啲粗口字,完全依足人嘅體型創造 - 試想像「門」字就係人嘅身體,「西」呀、「小」呀就係器官呀咁。中國人真係聰明同偉大喇~



2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


開心?! 分類: 未分類

究竟開心係乜?係咪笑就係開心?我有無開心過?如果有,係咪因為我已經透支晒,所以而家要嘔突?

我唔知我係開心定係唔開心,我只係 ... 好似再搵唔到笑嘅理由。



2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


好無聊 分類: 未分類

I mean喺我身邊啲人。我個極品老闆啦~ 我啲眼中只有自己嘅同事啦~ 有啲煩死人唔賠命嘅人啦~ 唔該理吓我嘅感受得唔得呀?

好好笑,公司啲妹妹話一定要加headcount比我,唔係死梗。唓~ 有乜咁大件事啫?我做唔到咪唔做囉,外面大把人做得比我好。個地球唔會因為無咗邊個就唔會轉嘅 ...

Michelle真係好想辭工 ...



2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


無題 2 分類: 未分類

我早出晚歸。



2007 年 9 月 9 日  星期日   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:AnnAnn's mobile )


2007 年 9 月 7 日  星期五   陰天


無題 分類: 未分類

翻叮隔夜小籠飽做早餐,點知飽入面啲煬熱親條脷,成條脷啲味蕾差不多死晒。

我真正知道乜嘢係食不知其味。

 



2007 年 9 月 6 日  星期四   陰天


Freak vs 騎喱 分類: 未分類

同Sally講到點解好多freak都係男性,我話因為係男性主導社會,所以所有形容詞都係有關男性為主。講完唔夠3個鐘,事實証明我係錯嘅。

今晚喺堂上讀一篇有關逃難嘅短篇故事,名叫An Old Man at the Bridge。老師叫我哋睇完做discussion。第一個問題係對原文有乜感覺。有女同學講:佢話呢篇「文章」(呢個係「短篇故事」)嘅作者「海明威」(其實上係「佚名」,而老師亦無confirm佢啱定錯,but who cares?)嘅寫作風格點點點 ... 又話呢個故事好masculine (???講一個走難老人同一個兵嘅對話就masculine?) 佢唔鍾意喎~

佢第二次嘅發言講咗一個好好嘅point,但佢話:就好似聖經咁,不斷重複又重複,好悶喎 ... Come on,聖經唔係leisure reading book嚟0架 ...

事實証明,freak,唔係男人嘅尊利 ...



2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


大陸人的價值觀 分類: 未分類

好唔開心知道,學友因為病唔可以完成佢喺香港部份嘅演唱會,希望佢快啲好返,可以繼續餘下嘅世界巡迴演唱會之旅。作為忠實粉絲嘅我一定撐硬嘅。

睇到新聞知道有大陸觀眾因演唱會取消要報警。我諗喺佢哋心目中,有錢係唔係大晒?佢哋究竟識唔識尊重他人?我萬二分明白佢哋真係好失望,我諗學友本人亦一樣。對於一啲認真、地位祟高嘅歌者(喺我心目中,學友嘅地位都幾超然0架,而且仲係一個對自己有高要求嘅出色藝術家),佢哋嘅focus係自己嘅演出水準,唔係多開一個show就多賺幾個錢。不過我諗啲暴發戶係唔會明0架喇~ 有錢,佢要你死都得 ...

究竟大陸人啲「水平」幾時先可以提高?