德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 10
累積人氣: 5891
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


遞了信 分類: 未分類

決定了遞辭職信俾tobi了, 我想在放工時俾他. 但估唔到孖寶也是今日遞信, 而且早過我, 她下午食飯時放了封信係tobi張台. 我們有d緊張, 唔知tobi睇到這封信有什麼反應 ! 等到約2:30, tobi埋位啦, 我聽到他刪信封的聲音, 見他無什麼反應 (可能他預左架啦, 而且他也可能不會留在這公司或部門了) 只是將信放在folder, 後他send email問孖寶為什麼要辭職, 又說星期三或五, 大家坐低傾下. 講真他應該知道原因的, 因為他都認同我們所講. 系統是死, 變是要靠人, 現在管理層睇下如何搞好各部門時間, 系統的計算, 如何計一些運費等, 要等他們搞好, 我們才不用這麼重複又重複做同一單file.

差不多放工時, 我也遞信俾tobi, 他也是沒有什麼反應. 唔理他如何了, 放工要緊, 放了假返來再睇下他會否又要坐低傾下?

 

 



2008 年 6 月 29 日  星期日   雨天


滿足 分類: 未分類

近星期工作辛苦, 晚晚夜訓, 好眼訓. 今日終於訓夠了, 訓了11小時, 利害 ! 一個人睡眠充足, 真是精力充沛, 心也舒服好多. 今日要上網好好睇下出面市道如何, 不可盡聽VICTOR講, 要自己睇下, 順手找工 !

都好多謝一班好朋友, 他們從中幫我分析, 又提供資料我, 有D仲介紹D工俾我TIM, 但不是我現在個行, 是大公司的CUSTOMER SERVICE, 人工幾高, 有 $12000-13000, 假期福利也不錯, 只是會辛苦D, 人事也複雜D, 但前程不錯, 會有好多TRAINING提供. 聽落唔錯, 真要細心想下自己想做什麼行業, 因年紀不小了, 唔可以再轉來轉去, 要穩定下來了.



2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


email趣事 驚訝 分類: 未分類

一些阿妹結婚相已經post左上相簿, 大家有時間睇下. 遲d可能會post多d.

原來我個公司email幾特別的, 當時我入這間公司時, tobi 幫我伸請email, 是用全英文名名的, 同其他同事是不同的. 所以公司d同事經常找不到我, 以為我是用joyce這個名, 鬼知是用全名咩. 點解我會講我的email呢 ! 是因為今日我開單, 要用billing dept 的Q3 printer 印單出來, 點知壞了, 唯有用其他部門的printer機(叫HM). 我打好晒D單後, 用HM打印出來後立即走去個部printer機房間, 找來找去也找不到, 激死人, 莫非要在電腦set個ID ?

正苦惱想走時, 有個男同事同我講 billing 個printer Q3 整返好啦, 你可以去用. 我即說 "下, 搞錯, 又唔早講! 好, 唔該晒! " 走時見男個有d無奈. 可能我們唔識對方, 而我話他唔早講, 所以無奈啦, 唔理啦, 快快返埋位再重印. 跟住我急急腳去billing law單, 又見到他, 我就說咁岩ger, 突然覺得奇怪, 點解他知道我之前law唔到單, 仲通知我去Q3再印過 ? 即問他, 他就說你叫 joyce呀嘛! 我有D驚訝說是, 又問點解你知ger, 我唔識你的. 他說你email出晒名啦, 我聽完好驚, 點解? 莫非我做錯野 !


他說 "不是, 只是你是用全名做 email 咋, 其他人是用簡稱的. " 但好奇怪呢, 我應該未見過他, 同他無什麼聯絡先對. 終是我大聲問他叫什麼名, 他在出面透過玻璃指住手上的單個名"Cyrus", 睇完後我更不明白點解他知道我個名, 我是無send過email俾他才對,
真好怪 !

 



2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


台灣相 分類: 未分類

忙完阿妹婚禮, 真的好累, 因為這星期好忙, 除了工作, 阿妹的事外, 自己也忙, 晚晚1點才可以訓覺, 根本訓唔夠, 加上親戚來了家住, 我只能訓到6小時咋. 所以今日是在家休息訓覺.

隔了一個月有多了, d台灣旅行相整好啦, 大家可以上去相簿睇下啦 >.<



2008 年 6 月 21 日  星期六   雨天


返工 鬱悶 分類: 未分類

公司現在是5日工作天, 本應唔晒返工, 但我們有好多野做, 做唔切, TOBI要求我們星期六日返工清理手上工作. (現在除了要開單俾BILLING DEPT 同事做野之外, 又要等其他同事的正確資料再入返之前急住做左先的單, 又要下星期一要CLOSE晒3月份的單) 可惜人手不足, 加上以上的工作是好用時間, 每做一張單也要5分鐘, CLOSE 單又要只少15分鐘, 因為要查返3月的資料, 而且有D費用是其他部門入錯, 要做返個表, 通知他們, 要他們盡快改單, 我們才可做野, CLOSE D單.

今日只得我一個人返, ADA因要準備搬屋唔返, 雞仔同孖寶因為覺得返來也做不到D什麼出來, 全部都要等..等.. 等管理層決定如何入單, 所以唔返. 一個人悶悶的工作, 但我有d後悔, 因為工作5小時, 只做了十幾個FILE. TOBI 之前又說會返, 點知他早上唔返, 要下午2:00先返, 搞到我要同VICTOR, 同MARCUS (大老板) 對話=.=.

VICTOR見我返來, 問下我, 叫我努力D, 現在辛苦, 遲D會有成績, 會有回報. 你現在俾我TRAINING 好過遲D TRAINING, 因為人大了, 家庭負擔又大左, 好似我咁40幾歲, 要照顧老婆仔女, 又要供養父母, 經濟負擔大, 唔可以無份工. 好彩我早10年一早TRAIN自己, 現在先有D成績, 唔似我D朋友, 俾人炒, 現在唯有做D辛苦, 人工不高的工, 他們心理壓力好大, 心也苦. 所以人要好經驗實力, 學歷之外, 也要運氣, 現在這代工作會辛苦好多. 又問我之前做什麼, 我說TRADING, 他說這行現在不太景氣, LOGISTIC也是, 所以更要好好工作下去.

聽完他一番說話, 搞到我個心有D動搖是否真要走, 但唔走又唔知是好定壞. 真好煩 !