德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 5
累積人氣: 5875
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


游水 愉快 分類: 未分類

今晚約了姚姚, 少娟去會所游水, 這幾日天氣咁熱, 游水最晒. 今年是我第一次落水游, 唔記得如何游 lu, 唯有law住浮板蹋水, 直到適應後, 開始唔用浮板游自由式, 蛙式, 當然是亂游啦 ! 好彩人不多, 適合我們這些唔多識游水d人去. 等會所証整好, 要經常去游, 希望可以學成啦 !

游完水後, 我們去了 <賽梵> 食西餐, 雖然價錢比較貴少少, 但是好味. 環境也舒服, 比較靜, 適合傾計.  餐飽幾特別, 是熱又脆, 唔同紅樹林; 牛尾熟得好軟, 無牙也食到. 因為人唔多, 試唔到多款式, 下次要試其他, 唔知pizza好唔好味呢 ?



2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


打羽毛球 愉快 分類: 未分類

當知道做晒手上公司, 我也可以早走人, 即快快好努力地去做, 點知一早回去, ada就叫我教阿卓做歐洲shipment (心想搞錯, 尋日又唔講要教埋新人, 這樣今日也走唔到啦) 早上就一邊同阿卓傾計, 一邊教他直到下午. 到下午時才可以做返自己的工作, 但仍不時有人騷擾我, 搞到我進度慢晒, 睇來星期一仍是要返 !

到放工時, 我同阿fred, 阿卓book了場打羽毛球, 點知他們俾ada捉住左, (ada是知道我們今晚打球的) 我要等他們等到7:00pm先可以入場打羽毛球. 好彩之前未俾錢, 否則蝕左半小時. 我們打7:00-9:00, 2hrs, 我一個女同他們打2hrs, 好累, 他們殺球快, 狠, 好難接, 尤其是阿卓d球. 同他們打球比平時晒力很多, 因為打返俾他們時要更大力, 走要更多更快. 好彩我是同他們其中一個做panter, 有人幫一幫, 無咁辛苦, 我當然是幫阿fred啦, 鬼叫阿卓咁勁呀 ! 

打到7:30時, 阿卓朋友阿昌加入我們, 阿昌比阿卓仲勁, 原來他是職業羽毛球員, 比世界級的球員來說, 他只是初級. 不過我覺得他已經好勁, 我同他做panter, 他一個也可以應付他們2個了. 打完後, pat pat 大腿有d痛, 平時唔多運動, 一動就咁勁, 唔痛都唔得. 走時, 阿卓說星期一晚再打, 好唔好 ? 我說你們星期一會好忙, ada可能要你們開ot, 睇下你們進度去到邊先算啦 !



2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


怒火 鬱悶 分類: 未分類

因為有3個新人來到, 但唔夠位坐, ada叫雞仔同孖寶調去其他房俾個位出來, 俾新人坐. 雞仔孖寶覺得她無權叫他們走, (ada說自己是supervisor, 但從來無阿head同我們講過她是我們team leader, 加上她個位的title是同我們一樣supporter.) 個位是他們的, 即使要他們走也應該是tobi 或 victor lau叫, 加上她沒有尊重他們, 沒有事前通知, 語言不佳, 所以他們好堅持死也不走, 3人發生火花, 氣氛好差. 新同事阿fred感覺到事態嚴重, 借飲水出去避避. 阿卓就無返來, 阿kip就一早坐了孖寶個位. 我聽到ada對雞仔說, 好, 你們唔走, 我叫victor lau同你們講! 然後坐返自己位, 一直到放工, 一句說話也沒有. 雞仔同孖寶就坐係雞仔個位, 做返自己d工作.

我問雞仔他們為什麼要同ada嘈呢? 我們都就走人啦, 多一事不如少一事啦 ! 他們不服氣說她邊有資格叫我們走, 她一來到扮同我們friend, 但又係我們背後講我們和其他人是非, 經常貶低人, 好討厭! 好假! 經常找victor lau壓落來, 當tobi無道. 橫點要走, 點解仲要俾面她 ! 講真, 我也不喜歡ada把口, 她經常講他人的是非, 又在雞仔孖寶面前講我如何蠢, 其實我認自己不是聰明醒目人, 但也不用這麼說, 會好hurt的, (既然她認為我蠢, 為什麼又問我如何做, 真是 !)除了之外她又說他人做唔到野, 問他們等於白問, 又說tobi是個無能的阿head. 最勁是她可以係他們面前有講有笑, 唔該前唔該後. 點解她可以這樣 ? 自從她來了, 我們這部門多了是非, 多了人事問題, 差工作氣氛, 令人好唔開心!

今早發生這不開心事後, 不久tobi send email來, 要同我們3人開會傾一傾. 第一個是我, 我們初時以為他是同我傾傾何時是last day, 交待一些事情. 點知我入去, 他同我說, 雞仔同孖寶今日是last day, 因為坐位是足夠, 所以他們要提前走, 俾個位俾新人. 我聽完即問他咁我呢 ? 我是否要早走, 他說不是, 你只少要下星期才可以走人, 你同ada傾傾, 睇下做些什麼, 何時要走. 然後他又問我找到工未, 找哪一行, 希望我快找到一份好工等!

見完全部後, 雞仔孖寶填寫返d資料, 還返d工作証, 文件等給HR, 他們同我說, 雖然提前走, 但公司仍會計人工至30號, 而且他又問 tobi, joyce (即是我)做晒foreign press d 單就可以走. 真好, 我也要提前走, 所以即問ada, 我是否做晒foreign press d 單就可以走. 她說不是, 要做晒non-itp d file 和做返excel file 就可以走, 所以你last day可能要星期一.  聽完心都灰晒, 要遲d先走得 !

雞仔孖寶走時問HR law reference letter時, HR d人說不會即時俾, 他們是寄去他們住址的. 他們又問幾時會收到, HR d 人說要一個月, 而且唔知是否一定有. 雞仔孖寶懷疑是否是真的需要一個月, 而且出一張reference letter 証明自己在這公司做過不是好難, 即日也出到. 最差是不知公司會否俾信, 同他們傾談到7:00pm仍是law唔到, 唯有走, 等公司寄過來 !



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


Ocean Park 下水禮 愉快 分類: 未分類

well, 好期待呀 ~今日是我們一班好朋友去Ocean Park 下水禮慶祝阿靚生日, 我同阿妹是第一次去下水禮, 希望好玩啦 ! 我們帶了很多野, 個袋好重, 真是背到肩膀累, 加上天氣超熱, 超曬, 有d辛苦加臭臭. 都幾多人去玩, 我們是正門入去的, 第一站去坐升氣球, 等了90mins, 只坐5mins, 好快玩完, 好彩等的過程中law左 clown的psp同阿妹一齊玩, 走時仲買了一張大相tim. 然後我們去睇熊貓, 他們訓得好可愛. 等埋kennis 就坐纜車過大樹灣食lunch. wow好貴, 去了海洋冰館食, 普普通帟雙燒味飯要五十幾玩, 唔包飲品 tim, 加埋要 $70, 貴又唔好食. 食飽飽去睇海洋壉場, 好久無睇海豚海獅表演lu, 仲睇埋韻律泳tim.

5:30我們去換衫玩下水禮, 我們未入去玩, 等入場時也濕濕地, (記得要帶拖鞋, 唔著鞋唔俾入, 要係展買場買他們的拖鞋, $50一對)入到去真濕一大塊, 因為d工作人員會襯你唔覺意時用水槍射你, 上面又裝灑水器, 經過d通道時, 出面d人會用水槍射你. 所以玩完會濕晒, 不過因無時間, 只玩了彈彈床, 俾他騙了, 勝左也無獎的. 終之玩水球大戰, 水槍大戰啦, 一定仲好玩. 雖然這遊戲不及後2者好玩, 但一大班人也玩得好開心, 大家好投入.

玩完都7:30lu, 我們急急用花灑沖沖水就更衣走人去睇海洋館, 入面得幾丁人, 好似俾我們包場咁睇, 可惜時間唔夠, 俾人趕離開. 水母也無睇就搭纜車返去正門搭車去食晚飯.

我們去了旺角家樂的carliforia pizza 食pizza & 意粉, 都好好味, 全是簿批, 請埋阿靚也是$90, 都抵食, 好過經常去pizza huts.

 

 



2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


探訪明愛樂健工場 愉快 分類: 未分類

今次是去認識智障人士的, 我們跟Ivan去長安的明愛中心睇下D智障人士工作環境, 服務及如何幫忙他們. 今次去到, 有位靚義工姐姐介紹樂健工場, 他們的職務, 對象和如何幫助智障人士心身發展健康. 另外又介紹智障人士的手工品及中心成立過程等. 估唔到10年前他們成立時要面對很多問題, 尤其是長安居民, 他們極之反對他們成立樂健中心, 有些極進派會拋石頭, 一早就沖入中心大罵職員 (是用粗話)等, 使職員同智障人士人生安全有D不安全, 而且難堪 ! 不過他們好堅強而且積極想辨法使居民接納他們, 他們首先是從師奶著手, 這方法行通了, 漸漸大家明白智障人士不是危險人物, 他們只是智商在世人標準下低少少, 思想似小朋友, 做事慢一些, 需要更多耐性, 但他們比我們勁, 因為他們肯用心肯努力的跟導師學習做手工藝, 做美容師, 舞蹈員, 舞獅隊. 他們更考了公開試, 成為專業人士TIM.  

不要以為他們工作好簡單, 有D工作是要好仔細的, 做錯少少也不能要, 要扣錢的. 因為樂健是要自己找公司合作, 承接公司的包裝或半製成品做, 維持智障人士的收入, 使他們有事可做, 為社會出一分力. 另外, 他們學到的技能, 中心也會幫發展他們及運用, 經常帶他們出去幫街坊以低價錢按摩, 做美容, 參加社區活動, 表演給公眾人士, 老人院睇, 喜慶日子時, 又有舞獅隊表演, 他們活動好多也有義意. 他們的手工藝作品也受外國人士及本土人喜歡, 所以他們會將工藝品銷售出去, 賺取收入.

了解完之後, 我們同一些智障人士一邊傾下計一邊跟他們學入紙巾刀叉, 他們好好傾的, 好多野講, 不過有時要慢慢細心聽, 因為他們發音比我們差少少, 似小朋友說話. 走時, IVAN同義工姐姐說, 如有需要我們幫助一齊搞活動, 記得找我們, 如大家一齊去郊區, 去搞表演時的攤位遊戲等. 8月1日我們參加了{全城哄動, 傷健同心迎奧運} 奧運常識問答比賽.